Fiat Freemont nenastartuje POMOCT nikdo neví co s tím je
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fiat Freemont nenastartuje POMOCT nikdo neví co s tím je
Ahoj
Chtěl bych vás moc poprosit o pomoct už nevím co dal!!
Mám Fiat Freemont 2.0jtd 125kw 4x4 automat rv 2012 najeto 253000km
Zhruba před dvěma měsíci dělané rozvody komplet oleje filtry kladky atd velký servis. Pred cca měsícem
odeslo turbo to se vyměnilo plus samozřejmě olej filtr a vzduchový filtr potom auto ujelo cca 120km rosvitila se kontrolka motoru ale auto jelo bez jakého koliv problémů a po cca 20km auto za jízdy chciplo jako když vypnete klíček za jízdy!! Žádný příznak závady prostě nic jen chciplo od té doby nejde nastartovat motor točí ale nechitne.
Na co se zatím přišlo:
Nafta jde až ke vstrikum ale vstriky ji nepustí do motoru. Když se přímo do motoru strikne čistič tak začne chytat.
Diagnostika hlásila čidlo otáček to se vyměnilo za nové a nic diagnostika už nic nehlásí a auto pořád nenaskoci. Jinak diagnostika hlásí vše v poradku veškeré hodnoty jsou jak mají být.
Co se vše zkontrolovalo vyměnilo atd:
Rozvody, vačky, kabeláž, DPF, EGR ventil, hadice, tlaky, vyzkoušení čidlo vačky vyměněno za jiné, reil ventil, ventil reegulace tlaku paliva, vymnenila se i ridici jednotka motoru
Budu rád za každou vaši radu zkušenost co koliv mi pomůže dekuju
Chtěl bych vás moc poprosit o pomoct už nevím co dal!!
Mám Fiat Freemont 2.0jtd 125kw 4x4 automat rv 2012 najeto 253000km
Zhruba před dvěma měsíci dělané rozvody komplet oleje filtry kladky atd velký servis. Pred cca měsícem
odeslo turbo to se vyměnilo plus samozřejmě olej filtr a vzduchový filtr potom auto ujelo cca 120km rosvitila se kontrolka motoru ale auto jelo bez jakého koliv problémů a po cca 20km auto za jízdy chciplo jako když vypnete klíček za jízdy!! Žádný příznak závady prostě nic jen chciplo od té doby nejde nastartovat motor točí ale nechitne.
Na co se zatím přišlo:
Nafta jde až ke vstrikum ale vstriky ji nepustí do motoru. Když se přímo do motoru strikne čistič tak začne chytat.
Diagnostika hlásila čidlo otáček to se vyměnilo za nové a nic diagnostika už nic nehlásí a auto pořád nenaskoci. Jinak diagnostika hlásí vše v poradku veškeré hodnoty jsou jak mají být.
Co se vše zkontrolovalo vyměnilo atd:
Rozvody, vačky, kabeláž, DPF, EGR ventil, hadice, tlaky, vyzkoušení čidlo vačky vyměněno za jiné, reil ventil, ventil reegulace tlaku paliva, vymnenila se i ridici jednotka motoru
Budu rád za každou vaši radu zkušenost co koliv mi pomůže dekuju
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 17 dub 2006, 16:38
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
no poměrně hodně dílů vyměněno/zkontrolováno a chce to vědět parametry v RJ motoru a to:
1) tlak v railu při točení motoroem, kolik je a procento regulace?
2) RJ motoru "vidí" otáčky motoru? V případě že je k dispozici i parametr synchronizace? - jinak naměřit a zkontrolovat osciloskopem.
V případě že by bylo vše ok, proudové kleště a změřit zdali opravdu RJ ovládá vstřiky nebo ne. Samo muže být vada i v RJ ale většinou se napíše chyba ovládání vstřikovačů.
1) tlak v railu při točení motoroem, kolik je a procento regulace?
2) RJ motoru "vidí" otáčky motoru? V případě že je k dispozici i parametr synchronizace? - jinak naměřit a zkontrolovat osciloskopem.
V případě že by bylo vše ok, proudové kleště a změřit zdali opravdu RJ ovládá vstřiky nebo ne. Samo muže být vada i v RJ ale většinou se napíše chyba ovládání vstřikovačů.
Jak píšeš, prvotní věc je zjistit, zda se motor může vyměšovat a nadýchnout..Poté, proč je ŘJ tak tvrdohlavá a dodržuje nastavení, které jí bylo dáno do vínku a to je tlak paliva ..geo píše:Okura to napsal osciloskop a měřit co ovládá pokud jsou aktivní vstřiky tak hledat proč nevrčí mám vzduch?maj spaliny kam jít ? Je egr zavřený?.
nepropadat panice...