gufera bez sundání hl. renault 1,9dci r.v.2004-F9Q

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bokofka
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 bře 2010, 19:48

gufera bez sundání hl. renault 1,9dci r.v.2004-F9Q

Příspěvek od bokofka »

Prosím o info?
Nevíte někdo jestli jestli jdou udělat gufera na ventilech bez sundání hlavy na renault megane 1.9 dci rok 2004 ???

Dělal někdo???
bokofka
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 bře 2010, 19:48

Příspěvek od bokofka »

Opravdu nikdo neví :?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ještě jsem se nesetkal s autem na kterým by to na autě nešlo, kor diesel kde si opřeš ventil o píst...
jen je to opruz když je ventil v malým hrníčku a není tam moc místa, chce to mít speciální prodloužené kleště, já si je vyráběl
proč chceš dělat gufera ? žere to olej?
bokofka
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 bře 2010, 19:48

Příspěvek od bokofka »

Ano žere, kouří to po nastartování, pak se to ohřeje a je to bez kouře.
Turbo,egr je ok.
Tlaky jsem měřil 1- 22, 2-24, 3-22, 4-22kpa při studeném startu.
Tak už jedině ty gufera, popř.ty tlaky nevím na 100% jaký mají být.

TY TLAKY JSOU DOBRÝ ???


Diky za info.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tlaky cajk,spíš aby nebyly vysvihany vodítka na ventily,to by ty gufera pomohly na chvíli...
bokofka
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 bře 2010, 19:48

Příspěvek od bokofka »

Tak budu doufat že to budou jen gufera.
Tak se do toho asi pustím až to sundám tak uvidím .
Jinak díky za veškeré informace
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

roman1648 píše:ještě jsem se nesetkal s autem na kterým by to na autě nešlo, kor diesel kde si opřeš ventil o píst...
jen je to opruz když je ventil v malým hrníčku a není tam moc místa, chce to mít speciální prodloužené kleště, já si je vyráběl
proč chceš dělat gufera ? žere to olej?
No, když je to například Renault Espace nebo Peugeot SUV, atd. kde můžeš tak akorát kouknout, zda tam motor je, tak jsi v háji. Proto mně moderní auta nesmí do baráku, protože často kvůli kravině musí motor ven..A proto také jejich cena klesá tak enormně..Jsou to auta na jedno použití.. :?
nepropadat panice...
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Nepíšeš koľko to má km ale ak 300+ tak to môže byť guferami ale rovno by som spravil hlavu komplet aj s vodítkami, aj ventilové vôle bohvieaké už sú. Zas toľko roboty to nie je zhodiť tú hlavu.
bokofka
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 bře 2010, 19:48

Příspěvek od bokofka »

Má asi 267tis.km,jinak jede a startuje v pohodě, akorát ten štiplavej kouř po nastartování studeného motoru .
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

Aby to boli guferá...na tých motoroch (88kW) vraj odchádzali stieraci ekrúžky
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
bokofka
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 bře 2010, 19:48

Příspěvek od bokofka »

Tak jsem to zmaknul, vyměnil jsem i vodítka byla taky vůle a zatim dobrý. Díky za rady :-D
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“