"ja som dlhé roky verný Metabondu" naozaj veľa rokov. No je dobré si uvedomiť, že ak je niekde nadmerné opotrebenie - nejestvuje žiadna "tekutá generálka"
Je skutočne lepšie problémom predchádzať - než ich riešiť...
AR 159, 6q od GM (M32), prísada do prevod oleja?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Nie-nie, to ja riešiť nebudem. Skúsil som, nepomohlo, hold, pôjde časom na repas.
Pri týchto slávnych M32 bežná vec. Aj keď teda, skôr odchádzajú ložiská, ktoré držia hriadele a potom vyskakujú rýchlosti, hučí to na 4-5-6 atď.
Pri týchto slávnych M32 bežná vec. Aj keď teda, skôr odchádzajú ložiská, ktoré držia hriadele a potom vyskakujú rýchlosti, hučí to na 4-5-6 atď.
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Nie-nie, to ja riešiť nebudem. Skúsil som, nepomohlo, hold, pôjde časom na repas.
Pri týchto slávnych M32 bežná vec. Aj keď teda, skôr odchádzajú ložiská, ktoré držia hriadele a potom vyskakujú rýchlosti, hučí to na 4-5-6 atď.
Pri týchto slávnych M32 bežná vec. Aj keď teda, skôr odchádzajú ložiská, ktoré držia hriadele a potom vyskakujú rýchlosti, hučí to na 4-5-6 atď.
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW