Škoda octavia 2 2,0 TDI 103 kw BKD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 08 čer 2020, 11:25
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Škoda octavia 2 2,0 TDI 103 kw BKD
Ahoj všem,
vlastním auto škoda octavia 2, 2,0 TDI 103 kw BKD r.v. 2010 najeto 274xxx
S autem již dva roky laboruji s vibracemi motoru. Vag žádnou chybu nehlásí.
Při dojíždění na křižovatku nebo při parkování mi auto cuká, škube nebo jak ten jev popsat a to především v zahřátém režimu. Stejný problém mám při stání na volnoběhu. Motor sebou v intervalu 2-3 vteřiny cukne a tento jev je na motoru vidět. Při volnoběhu, když zvýším otáčky v rozmezí 1100 -1300 motor vibruje ještě víc a nad 1300 otáček vše přestane a je klid. Hrůza je pak popojíždění v koloně, to to s autem cuká, že by vás to vyhodilo ze sedačky.
Na autě zatím vyměněno - dvouhmota ( dokonce 2x, protože jsem si myslel, že ta první vyměněná je špatná ), turbo, silentbloky motoru a převodovky, rozvody měněny a nastaveny správně ( kontrola na vagu diagnostikem ). EGR a klapka sice původní, ale žádnou chybu na vagu nehlásí, ale při chcípnutí motoru se někdy vypne dost ,,natvrdo´´
na vagu hodnoty vstřiků ve skupině 13
1. válec -0,42
2. válec 0,07
3. válec 0,00
4. válec 0,38
Auto má výkon normální a jak na volnoběh tak i v záběru nekouří. Voda se neztrácí. Startuje na drc, ale za tepla je někdy slyšet jakoby startoval ,,přidušeně´´ prostě jiný zvuk než za studena. Palivo tankuji kvalitní. Trochu se vibrační projev uklidní při zapnuté klimatizaci naplno. Už si s tím fakt nevím rady a to už to bylo u 3 mechaniků, ale asi s tím nechtějí nic děla.
Napadlo by vás někoho na co se zaměřit co překontrolovat? Budu rád za každý názor.
vlastním auto škoda octavia 2, 2,0 TDI 103 kw BKD r.v. 2010 najeto 274xxx
S autem již dva roky laboruji s vibracemi motoru. Vag žádnou chybu nehlásí.
Při dojíždění na křižovatku nebo při parkování mi auto cuká, škube nebo jak ten jev popsat a to především v zahřátém režimu. Stejný problém mám při stání na volnoběhu. Motor sebou v intervalu 2-3 vteřiny cukne a tento jev je na motoru vidět. Při volnoběhu, když zvýším otáčky v rozmezí 1100 -1300 motor vibruje ještě víc a nad 1300 otáček vše přestane a je klid. Hrůza je pak popojíždění v koloně, to to s autem cuká, že by vás to vyhodilo ze sedačky.
Na autě zatím vyměněno - dvouhmota ( dokonce 2x, protože jsem si myslel, že ta první vyměněná je špatná ), turbo, silentbloky motoru a převodovky, rozvody měněny a nastaveny správně ( kontrola na vagu diagnostikem ). EGR a klapka sice původní, ale žádnou chybu na vagu nehlásí, ale při chcípnutí motoru se někdy vypne dost ,,natvrdo´´
na vagu hodnoty vstřiků ve skupině 13
1. válec -0,42
2. válec 0,07
3. válec 0,00
4. válec 0,38
Auto má výkon normální a jak na volnoběh tak i v záběru nekouří. Voda se neztrácí. Startuje na drc, ale za tepla je někdy slyšet jakoby startoval ,,přidušeně´´ prostě jiný zvuk než za studena. Palivo tankuji kvalitní. Trochu se vibrační projev uklidní při zapnuté klimatizaci naplno. Už si s tím fakt nevím rady a to už to bylo u 3 mechaniků, ale asi s tím nechtějí nic děla.
Napadlo by vás někoho na co se zaměřit co překontrolovat? Budu rád za každý názor.
Nastavit blbě rozvody na PDčku, to už by člověk musel bejt úplně blbej a mít obě ruce doleva. Neříkám, že je to úplně jednoduchá práce, někdy ten řemen jde fakt blbě nasadit, to jo, ale aretujou se dvě věci a když se zaaretujou správně a přípravkama, nemůže to nic ovlivnit.. to by muselo bejt o zub a to s přípravkama, uděláš dost blbě. Maximálně by tam opravdu někdo neuměl vyloženě správně nandat řemen..
Spíš bych řek, že to bude něco se vstřikama, nebo jejich ovládáním, kabeláží. Nebo něco od vačky..
Spíš bych řek, že to bude něco se vstřikama, nebo jejich ovládáním, kabeláží. Nebo něco od vačky..
Mam 2007 BKD a na volnobeh 0,8l/h, volnobezna davka pokud si dobre vzpominam je 6,3, rozvody mam na pripravky, dvouhmota menena a stejne pri ohratem motoru na volnobeh je citit jak motor obcas skubne, je to od doby co jsem to koupil (3roky) a nijak se to nestupnuje a uz to beru jako vlastnost, casto se to ztrati se zapnutim klimy. Vstriky dle korekci ok. V tvym aute jsem nesedel ale ocekavam neco podobneho, mozna jeste horsiho diky nizsi davce.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Já mám BKD rok 06, před repasem vstřiků volnoběh z původních 0,5 už 0,7.
Teď po repasi 0,5 i 0,4, spotřeba % od 5,6 do 6,4 podle stylu jízdy.
Nědělá mi to naštěstí co tobě, ale na volnoběh to pocukává pořád celou dobu co to mám.
Studený to cuká hodně, takže já na volnoběh trochu stojím na plynu, jinak to nejde.
Teď po repasi 0,5 i 0,4, spotřeba % od 5,6 do 6,4 podle stylu jízdy.
Nědělá mi to naštěstí co tobě, ale na volnoběh to pocukává pořád celou dobu co to mám.
Studený to cuká hodně, takže já na volnoběh trochu stojím na plynu, jinak to nejde.
Oc1 81kw, kategorie veterán. Už není mezi námi.
Oc2 BKD.
Oc2 BKD.