Honza083 píše:ok takže rozvody na přípravky, ale 0 není nutná hlavně ať zvýší volnoběžnou dávku pomocí otočením řemenice sací vačky. V pátek jedu do dílny
no ten co to bude dělat by to měl hlavně vědět co a jak, synchronizace co je vidět ve vagu se nastavuje sací vačkou, volnoběžná dávka výfukovou, to jen tak pro upřesnění, aby z toho nebyl třeba překvapenej
@Source:
Seš si jist, že ta regulace chodí i pod zatížením volně? Zkusil sis s ní pohejbat i rukou, při sundané baňce? Ono na volnoběh při testu tu může chodit jakoby "volně", když tomu naložíš, nemusí ta pružinka v baňce už na odpory stačit
Pro pana Humla. Prosím tě kdyby si s tím můj mechanik nevěděl rady byl by si ochotný mi to nastavit plus popřípadě zjistit něco dalšího kdyby to naneštěstí nebylo ono? Vím je to od nás 300 km, ale za to mi to rozhodně stojí
Tak návrat dnes od mechanika. Rozvody nastavil na přípravky. Spotřeba na volnoběh se mu nepodařila navýšit na požadovaných 0,7 až 0,8 l/h a auto sebou stále mele při stání na volnoběh. To je to tak těžké udělat? Když bych to dělal sám mám tedy povolit 3 šrouby na sací řemenici a pohnout s tím jemně k sobě nebo od sebe ? Myšleno budu stát před autem.A je to ta blíž ke chladiči?
Rozvody nastaveny na pripravky. Potrebuju jeste zvysit volnobeznou davku, ale podle obrazku remenice, te s kterou se hybe jsou uz ty 3 srouby nadoraz. Jak to tedy zvysit?
Ještě se zeptám k tomuto tématu. Je možné, že že když mi mechanik nastavil rozvody na 0 tak mám pocit, že jde méně za plynem než když bylo nastaveno -1 ? Ještě jestli mi může někdo poradit jak nastavit těch 6-6,3 mg ?
Problém vyřešen navýšením volnoběžné dávky. Zde musím velice poděkovat panu Humlovi, který mě nasměroval přesně tam kam bylo potřeba. Ještě jednou díky
Source píše:Pripojím sa do témy, včera som tu mal jednu o2 BKD 103 ktorej neskutočne prefukuje turbo. Ak dám na volnobeh test regulácie tak je vidieť ako sa pekne regulacia otvára a zatvára, podľa percent na diagnostike kaŹdopádne počas jazdy keď sa dá plný plyn tak tlak stále rastie a rastie, regulácia sa to snazi zregulovat až je otvorena úplne na plno ale tlak rastie až dosiahne vrchnu hranicu čidla čiže 2590mbar a samozrejem potom pri 2700 cca to padne do núdze. Samozrejme chyba na diag - regulacny odchylka vysoky tlak. Je tam nejaký "čip" majitel ani nevie čo a ako lebo to tak už kúpil, čiže netuší kto tam robil soft, podľa diag tam pri plnom plyne okolo 2500 otáčok ide 57mg nafty. Kde mám začať hľadať ? navrhol som mu aby sa tam dala séria soft a potom aby sa to začalo rieši't keď to bude prefukovať.
Mám zrovinka ten samý problém na octavia 2 103kw BKD automat vyčistil jsem turbo,vyměnil baňku a stále to nechce při prvních kvaltech automatu odregulovat (2600mbar) i když ve skupině 11 pole4 to padne až na 7% chyba p234
nevíte někdo co s tím ? děkuji za rady