Škoda octavia 2 2,0 TDI 103 kw BKD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no asi by to bylo nejlepší začít tím softem, nebo to zkusit doladit na červíku a táhle
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Honza083 píše:ok takže rozvody na přípravky, ale 0 není nutná hlavně ať zvýší volnoběžnou dávku pomocí otočením řemenice sací vačky. V pátek jedu do dílny
no ten co to bude dělat by to měl hlavně vědět co a jak, synchronizace co je vidět ve vagu se nastavuje sací vačkou, volnoběžná dávka výfukovou, to jen tak pro upřesnění, aby z toho nebyl třeba překvapenej (noteeth)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

@Source:
Seš si jist, že ta regulace chodí i pod zatížením volně? Zkusil sis s ní pohejbat i rukou, při sundané baňce? Ono na volnoběh při testu tu může chodit jakoby "volně", když tomu naložíš, nemusí ta pružinka v baňce už na odpory stačit ;)
Honza083
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 čer 2020, 11:25
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od Honza083 »

Pro pana Humla. Prosím tě kdyby si s tím můj mechanik nevěděl rady byl by si ochotný mi to nastavit plus popřípadě zjistit něco dalšího kdyby to naneštěstí nebylo ono? Vím je to od nás 300 km, ale za to mi to rozhodně stojí
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jasně, snad by to neměl být problém
Honza083
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 čer 2020, 11:25
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od Honza083 »

Tak návrat dnes od mechanika. Rozvody nastavil na přípravky. Spotřeba na volnoběh se mu nepodařila navýšit na požadovaných 0,7 až 0,8 l/h a auto sebou stále mele při stání na volnoběh. To je to tak těžké udělat? Když bych to dělal sám mám tedy povolit 3 šrouby na sací řemenici a pohnout s tím jemně k sobě nebo od sebe ? Myšleno budu stát před autem.A je to ta blíž ke chladiči?
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

blíže k předku auta u BKD je sací vačka/kolo
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Honza083
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 čer 2020, 11:25
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od Honza083 »

Diky a mam s tim hnout k sobe nebo od sebe?
Honza083
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 čer 2020, 11:25
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od Honza083 »

Obrázek
Obrázek


Rozvody nastaveny na pripravky. Potrebuju jeste zvysit volnobeznou davku, ale podle obrazku remenice, te s kterou se hybe jsou uz ty 3 srouby nadoraz. Jak to tedy zvysit?
Honza083
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 čer 2020, 11:25
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od Honza083 »

To vstrikovane mnozstvi je proste male a ne a ne se dostat podle Humla na pozadovanych 6-6,3 mg
Honza083
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 čer 2020, 11:25
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od Honza083 »

Ještě se zeptám k tomuto tématu. Je možné, že že když mi mechanik nastavil rozvody na 0 tak mám pocit, že jde méně za plynem než když bylo nastaveno -1 ? Ještě jestli mi může někdo poradit jak nastavit těch 6-6,3 mg ?
Honza083
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 čer 2020, 11:25
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od Honza083 »

Dekuju ti. Zitra jedu k mechanikovi tak mu tve rady pretlumocim snad si s tim poradi
Honza083
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 čer 2020, 11:25
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od Honza083 »

Problém vyřešen navýšením volnoběžné dávky. Zde musím velice poděkovat panu Humlovi, který mě nasměroval přesně tam kam bylo potřeba. Ještě jednou díky
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

Source píše:Pripojím sa do témy, včera som tu mal jednu o2 BKD 103 ktorej neskutočne prefukuje turbo. Ak dám na volnobeh test regulácie tak je vidieť ako sa pekne regulacia otvára a zatvára, podľa percent na diagnostike kaŹdopádne počas jazdy keď sa dá plný plyn tak tlak stále rastie a rastie, regulácia sa to snazi zregulovat až je otvorena úplne na plno ale tlak rastie až dosiahne vrchnu hranicu čidla čiže 2590mbar a samozrejem potom pri 2700 cca to padne do núdze. Samozrejme chyba na diag - regulacny odchylka vysoky tlak. Je tam nejaký "čip" majitel ani nevie čo a ako lebo to tak už kúpil, čiže netuší kto tam robil soft, podľa diag tam pri plnom plyne okolo 2500 otáčok ide 57mg nafty. Kde mám začať hľadať ? navrhol som mu aby sa tam dala séria soft a potom aby sa to začalo rieši't keď to bude prefukovať.
Mám zrovinka ten samý problém na octavia 2 103kw BKD automat vyčistil jsem turbo,vyměnil baňku a stále to nechce při prvních kvaltech automatu odregulovat (2600mbar) i když ve skupině 11 pole4 to padne až na 7% chyba p234
nevíte někdo co s tím ? děkuji za rady
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

No chalan nakoniec vymenil turbo a ževraj po výmene už to je Ok, ale od výmeny som to nemal na diag. Vravel že turbo bolo nejakym sposobom poskodene
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“