Špatné studené starty pásák Challenger
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Špatné studené starty pásák Challenger
Kluci potýkám se v práci s takovou perličkou,už na tom pohořeli jiní přede mnou tak třeba někoho něco napadne...
Jedná se o pásový traktor Fendt Challenger, pro představu podobné monstum jako tohle :
https://www.boccasion.com/machinery/tra ... mt-765c-2/
průser je už ten, že to má SEDMIVÁLCOVÝ řadový motor Deutz což už je celé špatně s CR vstřikováním Bosch ( jiné modely mají Caterpillar,Sisu nebo i Man ), projev závady je takový že když je teplota řekněme pod 10°C tak první start je katastrofa,motor se třepe jak drahý pes,hulí ale jakože hulí jak V3S,prostě některej válc nbo více válců nejde,asi po minutě se to ustálí a před jak kočka,čím je chladněji tak je to horší a naopak
Výkon i spotřeba normální
Naběhaných asi 2000mth,dělá to asi od 1000mth
Přepadový test vstřiků i kontrola přes Fendias OK,jak nový,žhavení to má centrální v sání a to funguje,tlaky zkoušeny dynamicky pouze, protože měřit to budíkem je rozmontovat celý traktor,celý....
Měněna nafta,filtry atd, nemá vliv
Než se přistopí ke GO motoru která asi bude na záruku rád bych zkusil co se dá..
Díky za každý nápad
Jedná se o pásový traktor Fendt Challenger, pro představu podobné monstum jako tohle :
https://www.boccasion.com/machinery/tra ... mt-765c-2/
průser je už ten, že to má SEDMIVÁLCOVÝ řadový motor Deutz což už je celé špatně s CR vstřikováním Bosch ( jiné modely mají Caterpillar,Sisu nebo i Man ), projev závady je takový že když je teplota řekněme pod 10°C tak první start je katastrofa,motor se třepe jak drahý pes,hulí ale jakože hulí jak V3S,prostě některej válc nbo více válců nejde,asi po minutě se to ustálí a před jak kočka,čím je chladněji tak je to horší a naopak
Výkon i spotřeba normální
Naběhaných asi 2000mth,dělá to asi od 1000mth
Přepadový test vstřiků i kontrola přes Fendias OK,jak nový,žhavení to má centrální v sání a to funguje,tlaky zkoušeny dynamicky pouze, protože měřit to budíkem je rozmontovat celý traktor,celý....
Měněna nafta,filtry atd, nemá vliv
Než se přistopí ke GO motoru která asi bude na záruku rád bych zkusil co se dá..
Díky za každý nápad
Ventily to má seřiditelný nebo hydra? zkusil bych jestli není malá ventilová vůle.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
má seřizování právě, to mě taky napadlo jestli se nezakleply ventily a takto to nezlobíMirekX píše:Ventily to má seřiditelný nebo hydra? zkusil bych jestli není malá ventilová vůle.
ale sundat víko je fakt opruz,no co se dá dělat
kdyby měl někdo zájem,pošlete na sebe mail, pošlu to video co to dělá, stojí to za to...
jsou horší věci...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Právě že jo,lojzové na to prdí, čteme to origo diagem Fendt a řeším to přímo s výrobcem pásáku ale ti už taky ví hovno,nebo ví a nechtějí říct aby nemuseli platit v garanci opravu,všude stejné...Rayx píše:Hm, hned rozebírat nebo snad GO asi není nejlepší cesta. Tohle bez diagu jen tak naslepo je nerozum ... Kdo se na tom už snažil, lojzové v ZD nebo to bylo u někoho, kdo na to má vybavení? Asi ne že?
Tak to mrskni někam na úložiště, pokud tam není nahraný taky něco soukromýho
To dynamický měření hodilo co? Takže to měl v rukách někdo s odpovídající diag? Už vidím, vlákno se rychle vyvíjí
OK, tak má tahle možnost zobrazení korekcí? Stejně jako u aut, zkouknout a to třeba ukáže kterej vstřik je mimo zastudena Nebo to je taky OK?
A co do toho lijou???
To dynamický měření hodilo co? Takže to měl v rukách někdo s odpovídající diag? Už vidím, vlákno se rychle vyvíjí
OK, tak má tahle možnost zobrazení korekcí? Stejně jako u aut, zkouknout a to třeba ukáže kterej vstřik je mimo zastudena Nebo to je taky OK?
A co do toho lijou???
Bez demontáže víka se nikam nedostaneš tady, i ten přepadovej test byla mrda práce
Jo dělali to kluci kteří opravdu ví co a jak
Korekce vstřiků i přepadovej test OK
Myslel jsem jestli fakt není mikrotrhlina v pístu ale že by to pak mělo normální výkon a všechno...
Spíš možná fakt ty vůle zkusit, jenže oni s tím pořád jezdí po polách a odstaví to večer...budu muset počkat po sezóně
Jo dělali to kluci kteří opravdu ví co a jak
Korekce vstřiků i přepadovej test OK
Myslel jsem jestli fakt není mikrotrhlina v pístu ale že by to pak mělo normální výkon a všechno...
Spíš možná fakt ty vůle zkusit, jenže oni s tím pořád jezdí po polách a odstaví to večer...budu muset počkat po sezóně
Nic, musím na výjezd, nějakej nemocnej traktor zase, tak kdyby vás něco napadlo,sem s tím
Blbý je to že se do toho nedá ponořit, oni mi to nedovolí rozdělat a třeba dát vstřiky na kontrolu a nové za 100tis. mi taky na zkoušku nikdo nedá, asi to fakt na podzim necháme dovézt na firmu a uvidíme, pokud se do té doby nepropálí píst nebo tak...
Blbý je to že se do toho nedá ponořit, oni mi to nedovolí rozdělat a třeba dát vstřiky na kontrolu a nové za 100tis. mi taky na zkoušku nikdo nedá, asi to fakt na podzim necháme dovézt na firmu a uvidíme, pokud se do té doby nepropálí píst nebo tak...