Špatné studené starty pásák Challenger

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Špatné studené starty pásák Challenger

Příspěvek od roman1648 »

Kluci potýkám se v práci s takovou perličkou,už na tom pohořeli jiní přede mnou tak třeba někoho něco napadne...
Jedná se o pásový traktor Fendt Challenger, pro představu podobné monstum jako tohle :
https://www.boccasion.com/machinery/tra ... mt-765c-2/

průser je už ten, že to má SEDMIVÁLCOVÝ řadový motor Deutz což už je celé špatně s CR vstřikováním Bosch ( jiné modely mají Caterpillar,Sisu nebo i Man ), projev závady je takový že když je teplota řekněme pod 10°C tak první start je katastrofa,motor se třepe jak drahý pes,hulí ale jakože hulí jak V3S,prostě některej válc nbo více válců nejde,asi po minutě se to ustálí a před jak kočka,čím je chladněji tak je to horší a naopak
Výkon i spotřeba normální
Naběhaných asi 2000mth,dělá to asi od 1000mth
Přepadový test vstřiků i kontrola přes Fendias OK,jak nový,žhavení to má centrální v sání a to funguje,tlaky zkoušeny dynamicky pouze, protože měřit to budíkem je rozmontovat celý traktor,celý....
Měněna nafta,filtry atd, nemá vliv
Než se přistopí ke GO motoru která asi bude na záruku rád bych zkusil co se dá..
Díky za každý nápad
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

nepodfukuju vstreky? nemá to šachty na CR vstrekovače nekde pod vekem ventilu že to neni počut?
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jojo, je to pod víkem, vstřiky jsou těsněný normál na měděnou podložku...má to celkem hovno naběhaný ale...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Není to dvoutakt ? 7 válců je nějaké podivné, liché válce byly u hvězdicových motorů, ale u řadovky Deutz? :o
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Ventily to má seřiditelný nebo hydra? zkusil bych jestli není malá ventilová vůle.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Hm, hned rozebírat nebo snad GO asi není nejlepší cesta. Tohle bez diagu jen tak naslepo je nerozum ... Kdo se na tom už snažil, lojzové v ZD nebo to bylo u někoho, kdo na to má vybavení? Asi ne že?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jericho-3 píše:Není to dvoutakt ? 7 válců je nějaké podivné, liché válce byly u hvězdicových motorů, ale u řadovky Deutz? :o
jasně, dieselovej dvoutakt s CR vstřikováním.....sorry ale padesátá léta jsou fakt pryč ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

MirekX píše:Ventily to má seřiditelný nebo hydra? zkusil bych jestli není malá ventilová vůle.
má seřizování právě, to mě taky napadlo jestli se nezakleply ventily a takto to nezlobí
ale sundat víko je fakt opruz,no co se dá dělat
kdyby měl někdo zájem,pošlete na sebe mail, pošlu to video co to dělá, stojí to za to...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jsou horší věci... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Rayx píše:Hm, hned rozebírat nebo snad GO asi není nejlepší cesta. Tohle bez diagu jen tak naslepo je nerozum ... Kdo se na tom už snažil, lojzové v ZD nebo to bylo u někoho, kdo na to má vybavení? Asi ne že?
Právě že jo,lojzové na to prdí, čteme to origo diagem Fendt a řeším to přímo s výrobcem pásáku ale ti už taky ví hovno,nebo ví a nechtějí říct aby nemuseli platit v garanci opravu,všude stejné...
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

skusil bych u teho studeneho štartu odpojit postupne vstrekovače kedy prestane hulit a na ten valec bych sa zameral. ono by sa to moc nemelo ale na vyber neni
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tak to mrskni někam na úložiště, pokud tam není nahraný taky něco soukromýho :)

To dynamický měření hodilo co? Takže to měl v rukách někdo s odpovídající diag? Už vidím, vlákno se rychle vyvíjí :)

OK, tak má tahle možnost zobrazení korekcí? Stejně jako u aut, zkouknout a to třeba ukáže kterej vstřik je mimo zastudena ;) Nebo to je taky OK?

A co do toho lijou???
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Bez demontáže víka se nikam nedostaneš tady, i ten přepadovej test byla mrda práce
Jo dělali to kluci kteří opravdu ví co a jak
Korekce vstřiků i přepadovej test OK
Myslel jsem jestli fakt není mikrotrhlina v pístu ale že by to pak mělo normální výkon a všechno...
Spíš možná fakt ty vůle zkusit, jenže oni s tím pořád jezdí po polách a odstaví to večer...budu muset počkat po sezóně (rofl)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nic, musím na výjezd, nějakej nemocnej traktor zase, tak kdyby vás něco napadlo,sem s tím ;)
Blbý je to že se do toho nedá ponořit, oni mi to nedovolí rozdělat a třeba dát vstřiky na kontrolu a nové za 100tis. mi taky na zkoušku nikdo nedá, asi to fakt na podzim necháme dovézt na firmu a uvidíme, pokud se do té doby nepropálí píst nebo tak... (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“