Hyundai i30 1,6 diesel problem s dpf a pribyva olej
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kdyz jsem resetoval po vycisteni to dpf+snimac kontrolka nesvitila, auto jsem projel a to jak solich tak kudlu a kontrolka porad nesvitila.....jenze po vikendu se pani opet rozsvitila....poslal jsem ji do hyundaie na origo diagnostiku, protoze te delfine uplne neverim....tam ji tvrdili, ze ma v haji snimac rozdilu tlaku, ale ze ji nemohou zarucit, ze kdyz koupi novy, tak to bude ok.....zajimave....no a nakonec ji rekli, ze je auto chipovane a ze s tim nechteji nic mit .....tim zatim pribeh pro me konci a ja ji jen doporucil, jelikoz auto ma 14 dni at zkusi auto vratit do bazaru, ze preci jen by melo platit, ze prodavajici pul roku drzi zaruku na skrytou vadu....ale jak to dopadne, to netusim, protoze vsichni zname ruzne finty bazaristu..
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1986
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
V první řade, jak řekneš, paní si někde domluvila čištění...
To ti řikam hned, že je klidně možný že po dvou dnech je problém...
Proč to nenechala celý na tobě? To kvetu.
Nechci to tvrdit na 100% ale zadání výměny, pokud to chvíli makalo neni až tak důležitý. U peugeotů je to sice někdy jediný řešení jak se posunout dál, ale pokud ti to pár dní makalo, myslim si, že v tom nebyl problém. Vždycky bude pro jednotku na prvním místě info o diferenčním tlaku.
Pokud ten filtr namontuješ, je to první na co se po nastartování musíš zaměřit...jak při zaplým zapalování, na volnobeh, v otáčkách, tak za jízdy. Hlavně taky vědět kolik cca by tam mělo být. Filtry si čistim sám a ty tlaky casem okoukáš co maká a co už ne. Ta nafta v oleji je samozřejmě problém a je to způsobený tim že to věčně regeneruje. V hyundai to samozřejmě svedou na snímač, jak jinak ale pokud to pribyvá nějak razantně, nebude to jen povstřikem, ale i odporem filtru samotného
A dělanej soft doufám že tam neni, to u DPF vůbec nedoporučuju...a jestli někdo tvrdí, že na filtr to nemá vliv, tak lže...
To ti řikam hned, že je klidně možný že po dvou dnech je problém...
Proč to nenechala celý na tobě? To kvetu.
Nechci to tvrdit na 100% ale zadání výměny, pokud to chvíli makalo neni až tak důležitý. U peugeotů je to sice někdy jediný řešení jak se posunout dál, ale pokud ti to pár dní makalo, myslim si, že v tom nebyl problém. Vždycky bude pro jednotku na prvním místě info o diferenčním tlaku.
Pokud ten filtr namontuješ, je to první na co se po nastartování musíš zaměřit...jak při zaplým zapalování, na volnobeh, v otáčkách, tak za jízdy. Hlavně taky vědět kolik cca by tam mělo být. Filtry si čistim sám a ty tlaky casem okoukáš co maká a co už ne. Ta nafta v oleji je samozřejmě problém a je to způsobený tim že to věčně regeneruje. V hyundai to samozřejmě svedou na snímač, jak jinak ale pokud to pribyvá nějak razantně, nebude to jen povstřikem, ale i odporem filtru samotného
A dělanej soft doufám že tam neni, to u DPF vůbec nedoporučuju...a jestli někdo tvrdí, že na filtr to nemá vliv, tak lže...
***VAG,PSA,Renault***
Trefil jsi hřebíček na hlavičku...je to nachipovaný jak sviňa...já když jsem v tom jezdil, tak jsem si říkal - sakra to to ale na 1,6ku jede - to se jim to klukům korejským povedlo - kam se hrabe koncern...no jo, jenže paní zajelo do Hyundaie a tam jí sdělili, že to nemá origo soft, tudíš oni od toho dávají ruce pryč a nebudou pro to nic dělat...to mi paní pak ještě zavolala a od té doby jsem jí neviděl...takže počítám, že jezdí s rozsvícenou a nafta dál vesele proudí do oleje, až jednou....
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3