Octavia 2 vyteklý spojkový válec

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
drz
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 04 bře 2009, 21:46

Octavia 2 vyteklý spojkový válec

Příspěvek od drz »

tak mě dnes přešel humor- asi před rokem jsme známemu nechali opravit převodovku na OCT II 1,9TDi 4x4, měl volnou spojkovou hřídel, k tomu si pak přinesl spojku Luk někde z internetu.
Před půlrokem ho přitáhli- pedál spojky na podlaze, vyteklý pracovní válec, zamaštěná lamela... Jen jsem se smál, co sis přinesl, to tam máš... Vyměnil jsem mu teda vyteklé ložisko a lamelu, dodal jsem mu taky Luka, práci si taky zaplatil znova...
No a dnes stejný příběh, spojka na podlaze, vychcané ložisko, teď ale to ode mně dodané (wallbash).
Proč vydrží vždy ca. půl roku, nevěřím, že by byly dva válce špatný, kapalina se vždy protáhla nová, čistá.
Jedna úvaha přicpané vedení od HSV k ložisku?
Nebo špatný HSV?
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Plastový ložisko? Měl jsem tu samou peripetii u G4. Nedalo to pokoj, dokud jsem nedal to s kovovym tělem od Valeo.
Jo a posralo se mi dvakrát plastový od LuK. Je složený ze 2 částí a mezi nima gumička a tam to vždycky povolilo. Byl jsem z toho už na mrtvici. Teď s kovovym ložiskem jsem najel asi 80 000km a pohoda.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
drz
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 04 bře 2009, 21:46

Příspěvek od drz »

tak jsem se poptával u dodavatele-autokelly, jestli to někdo někdy reklamoval a řešil a že prej nikdy Luk takhle neselhal, a že je prakticky nevyreklamovatelný (wallbash)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no, to oni říkají vždycky že jsi první komu se to stalo...
jednou jsem si zanesl nějakej bordýlek do toho mezikusu mezi hadici a ložisko,je tam malinká dírečka,složím vše okolo,chci našlapat,na třetí šlápnutí pedá ztvrdnul,prásk a začala chcát kapalina, říkám si asi zmetek ložisko,tak rozborka,druhý,bum,to stejný...tak jsem to zkoumal a byla tam jakoby tříska půl milimetrová,kapalina nemohla zpět ložisko se přetlakovalo a puklo...
drz
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 04 bře 2009, 21:46

Re: Octavia 2 vyteklý spojkový válec

Příspěvek od drz »

drz píše:tak mě dnes přešel humor- asi před rokem jsme známemu nechali opravit převodovku na OCT II 1,9TDi 4x4, měl volnou spojkovou hřídel, k tomu si pak přinesl spojku Luk někde z internetu.
Před půlrokem ho přitáhli- pedál spojky na podlaze, vyteklý pracovní válec, zamaštěná lamela... Jen jsem se smál, co sis přinesl, to tam máš... Vyměnil jsem mu teda vyteklé ložisko a lamelu, dodal jsem mu taky Luka, práci si taky zaplatil znova...
No a dnes stejný příběh, spojka na podlaze, vychcané ložisko, teď ale to ode mně dodané (wallbash).
Proč vydrží vždy ca. půl roku, nevěřím, že by byly dva válce špatný, kapalina se vždy protáhla nová, čistá.
Jedna úvaha přicpané vedení od HSV k ložisku?
Nebo špatný HSV?
tak never ending story pokračuje (wallbash) (wallbash) (wallbash)

opět po roce stejná věc. potřetí vyteklý pracovní válec spojky-ložisko,
při loňské výměně dán součastně preventivně hlavní spojkový válec a trubka od hlavního k pracovnímu,
nejhorší je, že je to docela dobrý soused, mám chuť od toho dát ruce pryč, od výměny co platil je to 2 a čtvrt roku, takže záruka fuč, ale je mi to blbý, na druhou stranu mu nemůžu dělat každý rok Ježíška...
Za rok najel ca. 10.000km, je to kamioňák, tak snad umí používat spojku, nevím, už mě nic nenapadá, proč se to vyblije
(LOL)
(LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Lidé tohle neradi slyší, ale všechny tyhle problémy s sebou nese to, že si lidé kupují auta sráče. Není to tak dávno kdy koncern prodával 2 varianty provedení spojky , kdy ovládání -váleček byl vně spojky nebo uvnitř spojky. Což je při průseru finančně nesrovnatelné.Já mám rád auta, kdy spojka často vydrží celou životnost vozu nebo je sranda vyměnit lamelu..A prostě tyto problémy nemám..Chápu, že tohle mechanikovi nepomůže, musí to opravovat.. :)
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Tak tady mám teď lancii deltu 2014, auto nejede, nikdo neví co s tím, ale nikdo, mám ti to tam poslat jericho aby jdi viděl pořádnej sráč??? Můžeš se ukázat. Pošli tel a adresu, zítra ti to tam stojí ;)
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Tak tady mám teď lancii deltu 2014, auto nejede, nikdo neví co s tím, ale nikdo, mám ti to tam poslat jericho aby jdi viděl pořádnej sráč??? Můžeš se ukázat. Pošli tel a adresu, zítra ti to tam stojí ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A tekoucí váleček, nenese někde stopy otlaku nebo opotřebení, asi ne, ale stejně, jestli tam není nějaká dosedací plocha nakřivo, nebo třeba paprsky přítlačáku jsou v rovině apod.
Ty všechny tekoucí jsou LUK?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

fekálek píše:Tak tady mám teď lancii deltu 2014, auto nejede, nikdo neví co s tím, ale nikdo, mám ti to tam poslat jericho aby jdi viděl pořádnej sráč??? Můžeš se ukázat. Pošli tel a adresu, zítra ti to tam stojí ;)
To, že nikdo neví co s tím není vina auta. Borci prostě narazí, když přijde něco nového. A o tom to je, o koncernu jsou popsané litanie, je toho plný internet, návody a rady jak jej udržet v chodu. A přijede Ital a borci mají otevřenou hubu.. A mimochodem , dnes už to moc nechce automechaniky, ale elektrikáře..To je dnes vyšší dívčí v opravách aut..
Já osobně bych v moderním servisu na voňavky mohl tak zametat..Nebo přistrkovat stoličku pod prdel borcům jako je třeba prka a spol. zde na foru...Bude po nich čím dál vyšší poptávka a třeba znám majitele servisu/spíše jsem znal jeho otce/ který už má půl roku inzerát, že shání mechána tak 35-45 let , který je v obraze a nikdo mu ani nezavolal..Dospěl k názoru, že servis a areal k tomu prodá a sám si zařídí menší jen pro sebe. Člověk sám prostě nestačí na prácí pro 4-5mechánů..To jsme to dopracovali... :o
nepropadat panice...
drz
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 04 bře 2009, 21:46

Příspěvek od drz »

Tomas.cz píše:A tekoucí váleček, nenese někde stopy otlaku nebo opotřebení, asi ne, ale stejně, jestli tam není nějaká dosedací plocha nakřivo, nebo třeba paprsky přítlačáku jsou v rovině apod.
Ty všechny tekoucí jsou LUK?
jo, zatim vsechny Luk, pritlacak se dava vzdy novy s lamelou... na kouknuti bez mech. poskozeni
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Říká se to asi těžko :? , ale zkusil bych jinou značku a co se týče reklamací, tam to dopadá jak?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Něco podobnýho tě´d řeší kolega na Transitu 2009, už bude počtvrté tahat převodovku...jednou za čas,jak se auto zahřeje se spojkový pedál prostě propadne na podlahu,je tam celej novej set od LUKu,už třetí ložisko vypínací,válec u pedálu, má to takovej projev jak kdyby se přítlačák zahřál a zůstal nějak seklej,už je z toho zoufalej což se mu nedivím samozřejmě...
S reklamací spojky to je vždycky problém,každý to svádí na špatnou montáž a já nevím co...
drz
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 04 bře 2009, 21:46

Příspěvek od drz »

Tomas.cz píše:Říká se to asi těžko :? , ale zkusil bych jinou značku a co se týče reklamací, tam to dopadá jak?
reklamace u kelly =lozisko kontaminovano mineralnim olejem, proto selhalo tak jsem ho chtel z5 a ani ho nenasli, podle me to neresili, uz dopredu mi rekli, ze to neuznaji, ze vyrobni vada se pry projevi ca. do.mesice
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Aha no a nějak pomazané bylo?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“