oktavka 1.6 75kW kruzky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
oktavka 1.6 75kW kruzky
Ahoj, budem menit kruzky na tomto motore. Na co si dat pozor?
najazdene 300tkm + plyn
velka spotreba oleja, auto dymi a smrdi, ma aj vybraty kat
predpokladam ze je nutna vymena aj ojnicnych srub? samozrejme dp tak prikazuje
budem to robit prvy krat, preto sa pytam
je vhodna aj vymena niecoho po ceste? hydrostely, oeljove cerpadlo, ventily apod?
nepoznam tento motor, servisoval som doteraz iba diesle
vďaka za prispevky k veci
najazdene 300tkm + plyn
velka spotreba oleja, auto dymi a smrdi, ma aj vybraty kat
predpokladam ze je nutna vymena aj ojnicnych srub? samozrejme dp tak prikazuje
budem to robit prvy krat, preto sa pytam
je vhodna aj vymena niecoho po ceste? hydrostely, oeljove cerpadlo, ventily apod?
nepoznam tento motor, servisoval som doteraz iba diesle
vďaka za prispevky k veci
Zjisti kolik stojí píst versus jen kroužky. Myslím že už by nebyla taková rana to nechat přebrousit. A víš že to je tutovka. Ono to při těchto km to může být krásně vyběhané. Ale toť tu 1.6 jsem nikdy neřešil. Ale 1.4 16v jsem řešil několik a rozdíl ve výsledné ceně byl tak 5 až 6 tis.A každý majitel si pak jen chrochtal jak ten motor krásně ztichl.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
.pár som ich robil , piestom nebýva dokopy nič , iba také čo žrali liter na sto km už sú poškodené medzi krúžkami , inak sa to dá všetko pekne vyčistiť ... krúžky sú dobré mahle s prerezanými drážkami , hlavu minimálne zrovnať , guferá , zabrúsiť ventily , vodítka podľa potreby skontrolovať ... všade nové tesnenia , sviečky a podobné veci beriem ako samozrejmosť ...
Pokud to děláš pro sebe, má Tomas6 pravdu, ale samozřejmě je hodně práce navíc, zkontroloval bych hranu nahoru ve válcích, pokud bude neznatelná , tak bych to udělal jak říkáš, ale dal bych tam Goetze kroužky pro vyběhané motory a jelikož je to benzin, tak bych výměnu šroubů nijak nedramatizoval, ale samozřejmě je nutné nové ojniční šály , aby byl motor "utažen".. 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 08 říj 2009, 09:23
- Bydliště: Dubnica nad Váhom
Odpovědi: 0
Čo sa týka tej teploty termostat otvára dosť neskoro myslím 105, tak tých 109 by malo byť v poriadku. Ak máš pochybnosť o regulácii (príhreve) pozri kanál myslím 130 tam to býva či je OK, ale ak by tam bol problém vyhadzuje aj chybu a svieti kontrolka. Zrovna minule som tu mal presne toto auto, klasicky boli zlé káble, lambda za KAT a práve ten termostat, skrat na plus. A všeobecne tu je problém skoro vždy klapka, guferá na ventiloch, falošný vzduch... Stále dokola. Hlavne sprav tú hlavu, spodok myslím že budú stačiť krúžky ale ak máš chuť sa s tým hrať pozri aj valce.
Samozřejmě to chce vystředit už jen proto, že tě to navede a neklepneš hlavou o origo vystředovací vodítko. Stačí vzít starý šroub/ na tyhle origo přípravky se vykašli../ uříznout mu hlavu a na koci jej rotříznout pilkou. Natočíš je napříč přes blok nebo jak to vyjde , dáš těsnění a hlavu posadíš, chytneš hlavu origo šrouby a dírou po šroubu tam kde máš ty uřízlé šrouby je šroubovákem vytočíš a pak vytáhneš..přesným šroubovákem.. 
P.S. a zvaž tu pořádnou opravu, protože 300000Km je dost a může se stát, že to bude dlouho trvat, než se kruhy zaběhnou a bude to žrát olej..

P.S. a zvaž tu pořádnou opravu, protože 300000Km je dost a může se stát, že to bude dlouho trvat, než se kruhy zaběhnou a bude to žrát olej..
nepropadat panice...