Přehřívání chladící kapaliny Fabia, 1.9Tdi AXR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

jirius1 píše:Záhada vyřešena, nakonec to je ta vodní pumpa, kdy praskla plastová vrtule. Měnila se v březnu 2019 s rozvodama a tuším jsem dával origo. Skusim ji vyreklamovat, ale i tak musím koupit novou, pac nebudu čekat 30dni reklamacr🙄😤
Novou vodní pumpu bych doporučil značky Graf.
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Měl jsem tak origo pumpu, tak nevím proč to nevydrželo😕
Graf má kovovou vrtulku že.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ano.
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Tak včera vyměněna vodní pumpa a všechno je, jak má. Byla tam origo pumpa a dávala se v březnu 2019 spolu s rozvody.
Vrtulka jako by pukla na dvě části, přikládám nějake foto. Obrázek
Obrázek
Obrázek
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je to ostuda hlavně v tom, že je to origo díl. Já mám na svém stroji origo pumpu z roku 1996.. :?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak to je hodně smutné, jak jsem se ptal, jestli z malé hadičky na expanzce vůbec čůrá kapalina za chodu motoru - jestli teda nějaká cirkulace v motoru probíhá, tak tady je vlastně vysvětlení, že nic probíhat nemohlo.
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

jericho-3 píše:Je to ostuda hlavně v tom, že je to origo díl. Já mám na svém stroji origo pumpu z roku 1996.. :?
Prosímtě, jsi už s tím svým pekáčem do prdele, nikoho to tady nezajímá, kdo ví co tý vrtuli stálo v motoru v ceště, dělám auta 20 let a tohle jsem nikdy neviděl, ale ty máš jasno, koncern je špatnej a ital je zázrak, jsi fakt na palici jelito (wallbash)
Uživatelský avatar
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 728
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

fekálek píše:
jericho-3 píše:Je to ostuda hlavně v tom, že je to origo díl. Já mám na svém stroji origo pumpu z roku 1996.. :?
Prosímtě, jsi už s tím svým pekáčem do prdele, nikoho to tady nezajímá, kdo ví co tý vrtuli stálo v motoru v ceště, dělám auta 20 let a tohle jsem nikdy neviděl, ale ty máš jasno, koncern je špatnej a ital je zázrak, jsi fakt na palici jelito (wallbash)
Jestli dělaě auta 20 let a neviděl jsi prasklou vrtulku tak dělaš něco špatně
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

jericho-3 píše:Je to ostuda hlavně v tom, že je to origo díl.
to je tym ze treba vyrabat rychlo a veľa, kvalita sa uz chvilu nenosi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“