Po aplikaci diody BAV změna chování turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Po aplikaci diody BAV změna chování turba

Příspěvek od Kendys_TDI »

(LOL)
Naposledy upravil(a) Kendys_TDI dne 23 čer 2020, 12:01, celkem upraveno 1 x.
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Příspěvek od Kendys_TDI »

Obrázek
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Příspěvek od Kendys_TDI »

Tak jinak (stručně) zapojim diodu a turbo přestane v rozmezí 2000-2890 otáček táhnout.
EGR sem odpojil a katalyzátor je volně průchozí. Tudíž nechápu, co mi tam dusí a snižuje výkon
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

daj dve diody za sebou (seriovo) a zapoj
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Příspěvek od Kendys_TDI »

Pitlik píše:daj dve diody za sebou (seriovo) a zapoj

A pak budeš první, který se mi tu bude smát, že sem oddělal řídící jednotku a motor :D Ale jestli si neděláš legraci, zkusil bych to, protože od těch 3000 otáček je to neskutečně živý (noteeth) (LOL)
Taky si myslím, že tu řada lidí naletěla podvodníkům...píší kolik mají najeto a přitom už tam toho půlku vyměnili..Má teorie je taková, že to byl vylítanej motor, vyměnili interiér snížili nájezd a dnes si tu ty lidi myslí co nemají a že měnit váhu vzduchu ve 160 tis. km je naprosto normální, když ve skutečnosti ta moje váha pořád funguje a má najeto 764000+ (noteeth)
Turbo, čerpadlo vstřiky původní. V diesel power mi vyprávěli pohádky že když má auto víc, jak 200 tis. najeto, tak se musí vyměnit vstřikovací trysky, kvůli preventivní předepsané údržbě. Tak sem radši mlčel, že mam původní na 760 tis. najetých a jen jeden občas trochu kape, jinak jsou v pořádku. Osobně bych je ani nepovoloval, protože jak jsou tam zapečené, tak bych je tak maximálně utrhal a znehodnotil hlavu motoru. Motor jako celej ujde, když mi jezdilo auto bez turba (nouzový) tak sem z toho 120-130 udělal docela v pohodě, na atmosféru, která měla tehdy najeto už asi 750 tis. rovných (LOL) Lidi já to nechápu, jak to mohlo takhle dlouho a s takovým nájezd vydržet a pořád ten motor tahá na svůj věk a neni to žádnej stařec. (crazy)
Turbo nebralo do prvního car wars skoro žádný olej, jen je rezaté jak vrata u plotu. Čerpadlu pomohl aditiv pro lepší mazání a životnost...váha vzduchu je taky původní měnil jsem jí až nedávno, kdy jsem zvyšoval výkon a ta původní Bosch už nedávala tolik jako váha nová nebo ještě lépe dioda Bav ;) Vysvětlí mi někdo že to takhle vydrželo ? To auto bylo navíc od novoty služebním autem českých lesů :D
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

ja si srandu nerobim, myslel som to uplne vazne, zapoj dve diody za sebou a potom to cele zapoj do konektoru...
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Příspěvek od Kendys_TDI »

tomu nevěřím vždycky sem byl učený, že diodu jak tam dam špatně, tak řídící jednotka končí a mohu jí i odpálit. Takže bych 2 diody ani netušil jak konkrétně napojit a zasunout do konektoru ???
Napiš nebo nakresli prosím nějaký návod podrobný co k čemu připojit (ty 2 diody přes jaký póly je spojit jak a čím) a jak to bude vypadat ve finále a jak a kam to do toho konektoru přijde ?
Váhu vzduchu už bych nechtěl co sem zkusil tohle (mezi námi) :D Takže už mám na prodej 2 plně funkční, akorát jedna dává míň pač jí je 20 let a má za sebou 760 tisíc kiláků.
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

to zlte je spoj medzi diodami

Obrázek
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Příspěvek od Kendys_TDI »

Pitlik píše:to zlte je spoj medzi diodami

Obrázek
jo takhle, takže mohu propojit vícero těch pinů dohromady a nebo vždy musí procházet přes 4. a 5. pin ? vylepší se to tim, že získam dvojnásobný odpor ?
chápu-li to dobře ...
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

Prepajas len pin4 a pin5. Ano ked das dve diody bude to fungovat.
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

otazky davas take, ze radsej nepchaj do toho ruky, nic v zlom
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Kto rieši diódy miesto váhy nemôže klásť normálne otázky (noteeth)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

No, ono úplně stačí, když v souvislosti s diodami mluví o odporu..... :-D

Vůbec neví, co dělá, auto mu nejede. Ale to nevadí. Hlavně, že má najeto 764 tisíc km.

Bože, to je svět.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
martin.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 20 čer 2009, 15:10

Příspěvek od martin.n »

Nevidím důvod otočením diody odpálit jednotku,jen když jí otočíš tak bude v závěrném směru,fce diody a v propustném směru má úbytek,toho se právě využije,a ty pošleš z referenčního napětí zpět napětí snížené právě o ten úbytek,zapojením diod v serii násobíš hodnotu úbytku napětí.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Škoda, že tenkrát byli inženýři úplně blbý.. mohli tam všude dát 2 diody za 2 koruny. Že je to nenapadlo..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“