2.0tdi CR CFHC

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

2.0tdi CR CFHC

Příspěvek od karell »

Ahoj lidi, mám prosbu. Dostal se mi sem pekáč VW 2.0 CR 103kw CFHC DPF.
Auto hrozně cuka škube v otáčkách kolem 1600-1800.
EGR to není, váha taky ne.
Vstriky na logu při volnoběhu výstavní.
Měl někdo podobnou zkušenost??
Jen ještě dodám že při odpojení váhy či škrtící klapky (tudíž motor jede dle nějakých předpokládaných hodnot) auto funguje naprosto dobře jak nové.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nemáš díru v nějaké hadici?
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

Děkuji za radu, ale to jsem přešel jako jedno z prvních než jsem měnil EGR.
Jak jsem psal odchylky vstřiku dobrý ale pak jsem otestoval přepady na vstrikach a zatímco první a třetí úplně nastejno na první risku baňky tak 4 válec během 15-20sekund úplně plná baňka, druhý vstřik půlka.
Už jsem je dal na test tak uvidím co řeknou.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No vidíš, že to není jen o korekcích na volnoběch ;) Ty co pouštěj přepadem víc pak nestíhaj ve větších otáčkách krok s těma "těsnějšíma". Tohle by ale i korekce mohly ukázat, když by se to zkouklo ve vyších než volnoběžných otáčkách do hranice, kdy to jednotka ještě vyhodnocuje.
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

No, jen mě vrtá hlavou zda je možné kdyby to byly vstriky tak že při odpojení váhy či škrtící klapky to jde dokonale....
Robajz
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 21 kvě 2020, 19:21
Bydliště: Uh.Hradiste

Příspěvek od Robajz »

Ahoj,
Kamarád měl podobný problém škubani kolem 1800-2000 otáček, vyměnil kabeláž ke vstrikum a palivovy filtr, a problém zmizel.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

@Karell
Protože to jelo na nouzovou mapu, kde je snížená dávka nafty a v tom se ty rozdíly na vstřikách tak neukázaly, kdežto když to vidělo vzduch z váhy, chtělo to dávkovat podle toho nafty víc a to ty slabší vstřiky už nesvedly ;) Uvidíš co hodí jejich test.
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

@robajz:
Palivový filtr je též nový, kabeláž mě napadla. Ale dva vstriky tekly přepadem extra hodně a dva nastejno méně. Tak uvidím co řeknou po testu a jak se auto bude chovat, teď sním bohužel bez vstřiku nic nezmohu....
Pak eventuálně řešit kabeláž.

@Rayx:
Jasně chápu, s menší dávkou paliva v nouzové mapě mě to nenapadlo, tak děkuji!!!
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

Pánové jdu do vrtule, vstriky na přepadu dva dle mého zkoušení v háji, dal jsem je na test do DELPHI, borci řekli že tři jsou KO, ani že je nebudou opravovat, dal jsem vstriky nové a stále stejné.
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 241
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Dělá to jen za studena nebo i za tepla ?
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

IMA vložena? Naloguj korekce jak na volnoběh, tak na lehce zvýšené otáčky, cca 1500, to je myslím korekce ještě aktivní.
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

Za studena i za tepla, IMA vložena
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Logni ty korekce, a zkoukni i tlaky nafty.

Jaks psal, váha to nedělá, ale po odpojení váhy nebo klapky to jede jak má (to je ale jen pocit, jen tam není to cukání), tak když tam není nikde díra pro vzduch, bude to něco od nafty.

Kolik to má nalítáno, je to věrohodný?
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

Korekce do 1500
1. -0.17
2. -0.14
3. -0.04
4. 0.28
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

Najeto 144000, věrohodnost těžko říct.....
Když odpojíme cokoliv od vzduchu tak je po problémů, takže klapka, MAP senzor, váha, ventil ovládání ventilů chlazení výfukových plynů, nebo ventil ovládání turba
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“