Ahoj lidi, mám prosbu. Dostal se mi sem pekáč VW 2.0 CR 103kw CFHC DPF.
Auto hrozně cuka škube v otáčkách kolem 1600-1800.
EGR to není, váha taky ne.
Vstriky na logu při volnoběhu výstavní.
Měl někdo podobnou zkušenost??
Jen ještě dodám že při odpojení váhy či škrtící klapky (tudíž motor jede dle nějakých předpokládaných hodnot) auto funguje naprosto dobře jak nové.
Děkuji za radu, ale to jsem přešel jako jedno z prvních než jsem měnil EGR.
Jak jsem psal odchylky vstřiku dobrý ale pak jsem otestoval přepady na vstrikach a zatímco první a třetí úplně nastejno na první risku baňky tak 4 válec během 15-20sekund úplně plná baňka, druhý vstřik půlka.
Už jsem je dal na test tak uvidím co řeknou.
No vidíš, že to není jen o korekcích na volnoběch Ty co pouštěj přepadem víc pak nestíhaj ve větších otáčkách krok s těma "těsnějšíma". Tohle by ale i korekce mohly ukázat, když by se to zkouklo ve vyších než volnoběžných otáčkách do hranice, kdy to jednotka ještě vyhodnocuje.
@Karell
Protože to jelo na nouzovou mapu, kde je snížená dávka nafty a v tom se ty rozdíly na vstřikách tak neukázaly, kdežto když to vidělo vzduch z váhy, chtělo to dávkovat podle toho nafty víc a to ty slabší vstřiky už nesvedly Uvidíš co hodí jejich test.
@robajz:
Palivový filtr je též nový, kabeláž mě napadla. Ale dva vstriky tekly přepadem extra hodně a dva nastejno méně. Tak uvidím co řeknou po testu a jak se auto bude chovat, teď sním bohužel bez vstřiku nic nezmohu....
Pak eventuálně řešit kabeláž.
@Rayx:
Jasně chápu, s menší dávkou paliva v nouzové mapě mě to nenapadlo, tak děkuji!!!
Pánové jdu do vrtule, vstriky na přepadu dva dle mého zkoušení v háji, dal jsem je na test do DELPHI, borci řekli že tři jsou KO, ani že je nebudou opravovat, dal jsem vstriky nové a stále stejné.
Jaks psal, váha to nedělá, ale po odpojení váhy nebo klapky to jede jak má (to je ale jen pocit, jen tam není to cukání), tak když tam není nikde díra pro vzduch, bude to něco od nafty.
Najeto 144000, věrohodnost těžko říct.....
Když odpojíme cokoliv od vzduchu tak je po problémů, takže klapka, MAP senzor, váha, ventil ovládání ventilů chlazení výfukových plynů, nebo ventil ovládání turba