2.0tdi CR CFHC

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To cukání dělá tedy jen v tom spektru 1600-1800? Jak na místě tak při jízdě? Jaký to má přechod do a z těch otáček, to se uklidní zcela nebo to tam je stále, jen ne tolik? Na spojku to nereaguje?

Ty korekce staticky OK, ale lepší je vždy log/záznam za delší dobu ;)

PS - s tím EGR jsi si jistý že je OK, to by na to docela pasovalo.
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

Popravdě řečeno jsem začal těsnosti hadic, podtlakama a hned pak nový EGR.
Dělá to jen při 1600-1800 ot a pouze za jízdy.
Neudělá to při plném plynu, ani při jakékoliv prudší akceleraci, dělá to na rovině mírném tahu, představ si rovinu nebo mírný kopeček, uberes plyn a nepatrně chceš přidat, jen simráš plyn a je zrovna motor v těchto otáčkách, začne to cukat jak blbec.
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

Obrázek
Obrázek
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

Log na volnoběh, je normální ten rozdíl tlaků?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Ty tlaky jsou v tolerancích, kdyby ne, tak to zapíše, v tom problém nevidím.

Dělalo to tedy to samé i před výměnou EGR? Jaký EGR-výrobce jsi dal?
Tohle cos popsal bych řekl je přesně projev, kdy to v zátěži dusí spaliny ... EGR se myslím musí adaptovat, tos provedl? Tak kecám, sem si to popletl ...

Jo, a pokud tedy můžeš, logni si jen pro sichr tlak nafty kolem toho okamžiku, kdy to dělá, ať je vidět jak požadavek, tak aktuál na railu ;)
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Dej zaslepku na EGR na zkousku
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

No to můžu, ale logicky, je tam nový, Pierburg a že by to mělo naprosto stejné chování jako ten starej?? Už jsem se setkal s vadnými novými kusy, ale že by to dělalo zrovna to samé....
Můžu to zkusit
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

No videl jsem tech Pietburg hromadu.
China a nekde v EU pak da nalepku.
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

Z čeho všeho si ŘJ bere info pro ovládání EGR.
Zjistil jsem že to dělá EGR, ale nechce se mi věřit že by byl KO fungl nový.
Nemůže mi to ovlivňovat něco od DPF?? Nějaké kecajici čidlo ?
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Fungl novy mozna je, ale nefunguje.
Ma tolerence mimo rozsah.
Si myslim.Jako kazda china za par korun.
Origo mas za xx a kolik stala hracka ?
A to nepocitam praci.
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

Obrázek


log EGRu
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Chtělo by to zkouknout ještě požadavek a realitu na MAF.

Příště koukni i na nový EGR, v jakým je stavu mechanismus pod deklíkem, jen pro ušetření zklamání po montáži :)

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 58#1265858
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

Obrázek


zaznam z váhy v okamžiku cukaní, těch 1600-1800ot, při zaslepení egr je pokoj
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tak teď jen zjistit, proč ECU řídí ten N18 takhle nesmyslně, viz to buzení a realita, která myslím není moc mimo ... ;)
Jako EA189, má to DG soft, jaká je tam verze? Nezkusils smazat adaptace ECU? No přijelo to s tím, máš od majitele nějaké další info, kdy to začalo? Viz info, že koncový DQ EGR maj dostat update SW ECU, nevim jaký EGR jsi vyndal a čemu odpovídá ten Pierburg.
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

Nezkusil, zítra zkusím. A víc info nemám, cukalo to min, teď údajně víc...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“