2.0tdi CR CFHC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nedělalo se tam něco s turbem? Nejsou moc zavřený lopatky regulace? Kolik to má najeto? Není ucpanej DPF? Zkus udělat regeneraci, jestli se to zlepší.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Proč je ale na N18 posílaný to skákavý buzení v tomhle rozsahu otáček? Přitom bych řekl, že reakce ventilu jsou v pořádku, jak na samotným ventilu, tak na MAF to reaguje jak to ECU chce, proto to taky nic nezapíše. To přece není normální, aby to tam takhle lítalo, pak to musí cukat, na tom vzduchu je to krásně vidět ...
Co je to za autí, OII, Yeti nebo nějakej sourozenec z VAGu? Pokud to cukalo stále a jen míň, je třeba zjistit SW.
Co je to za autí, OII, Yeti nebo nějakej sourozenec z VAGu? Pokud to cukalo stále a jen míň, je třeba zjistit SW.
No to je pěknej provoz, 2km do práce ... Asi tedy jasný, co se děje a co to zabilo.
Mirek radí regeneraci, to určitě nic nepokazí a spíše jen zlepší současný stav, mrkni se na hodnoty kolem DPF, jak tlaky tak počítané zaplnění, třeba i kdy to naposledy regenerovalo. A pak to někam vem a pořádně to protáhni v otáčkách, vstřiky jsou nyní v pořádku, tak snad tenhle ucouranej motor znovu ožije.
Mirek radí regeneraci, to určitě nic nepokazí a spíše jen zlepší současný stav, mrkni se na hodnoty kolem DPF, jak tlaky tak počítané zaplnění, třeba i kdy to naposledy regenerovalo. A pak to někam vem a pořádně to protáhni v otáčkách, vstřiky jsou nyní v pořádku, tak snad tenhle ucouranej motor znovu ožije.
DPF vypadá OK, ono když je po regeneraci více průchozí, tak to cvičení od EGR na menším protitlaku od DPF asi bude v projevu chodu horší, to nemusí být sugesce.
Takže ani smazání adaptací ani nějaký výlet, kdes by to trochu déle točil, kolem 3000, to chování v těch 1600-1800 nezměnilo?
Když odpojíš váhu, tak motor teda nedostává informaci o tom pulzujícím sání a nešahá tedy ani na další parametry, jede podle náhradní hodnoty. Když odpojíš tu škrtící klapku, jak pak vypadaj hodnoty na MAF? A jaký povely jsou na klapku, když je připojená?
Stejně v tom ale vidím problém řízení od ECU na ten N18, kterej sice dělá to co se po něm chce ale evidentně to není dobře. Bude to chtít zkouknout tu verzi softu i to, jestli na tom je provedeno DG opatření.
Takže ani smazání adaptací ani nějaký výlet, kdes by to trochu déle točil, kolem 3000, to chování v těch 1600-1800 nezměnilo?
Když odpojíš váhu, tak motor teda nedostává informaci o tom pulzujícím sání a nešahá tedy ani na další parametry, jede podle náhradní hodnoty. Když odpojíš tu škrtící klapku, jak pak vypadaj hodnoty na MAF? A jaký povely jsou na klapku, když je připojená?
Stejně v tom ale vidím problém řízení od ECU na ten N18, kterej sice dělá to co se po něm chce ale evidentně to není dobře. Bude to chtít zkouknout tu verzi softu i to, jestli na tom je provedeno DG opatření.
Ještě mrkni na tu klapku, jaký povely dostává ona, je divné, že to reaguje i na její odpojení a přestane cukat, proto zkoukni jak se to chová podle MAF, když je klapka odpojená
Jinak pak za někým ohledně SW. Že při znefunkčnění/uzavření EGR nezačne blikat MIL je divné, tak kdoví ví co tam je se softíkem ... Ale pozor, MIL se rozsvítí asi až po třech cyklech, tedy start a chod motoru, to je podle EOBD požadavku, aby to hned nebláznilo řidiče při sporadické chybě
Jinak pak za někým ohledně SW. Že při znefunkčnění/uzavření EGR nezačne blikat MIL je divné, tak kdoví ví co tam je se softíkem ... Ale pozor, MIL se rozsvítí asi až po třech cyklech, tedy start a chod motoru, to je podle EOBD požadavku, aby to hned nebláznilo řidiče při sporadické chybě
Info pro řízení EGR si ECU bere ze všeho, to neovlivňuje jeden parametr.
Pokud tedy i při nefunkční/odpojené škrtící klapce přestane být ovládán EGR (a tím musí zákonitě vzrůst realita na MAF), tak to fakt bude na SW zásah, tím nemyslím tuning ale update, kterej mohl tenhle problém řešit, nebo se sladit s tím N18. Nevím, co jinýho by se mělo ještě udělat.
Díl cos dal je 7.09720.00.0 (EAN 4028977913389)?
ETKA skutečně nabízí jako poslední 03L131512DQ.
Pokud tedy i při nefunkční/odpojené škrtící klapce přestane být ovládán EGR (a tím musí zákonitě vzrůst realita na MAF), tak to fakt bude na SW zásah, tím nemyslím tuning ale update, kterej mohl tenhle problém řešit, nebo se sladit s tím N18. Nevím, co jinýho by se mělo ještě udělat.
Díl cos dal je 7.09720.00.0 (EAN 4028977913389)?
ETKA skutečně nabízí jako poslední 03L131512DQ.