Ducati Monster 750i.e.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ducati Monster 750i.e.
Včera jsem ženě dovezl tohle moto, docela dlouho jsem sháněl něco v původním stavu bez útoku českých kutilů a tunerů, ale povedlo se
Potřeboval jsem něco nízkého protože je menšího vzrůstu, celej život jezdím japonce ale i třeba sv650 bylo vysoké, z této bestie dostane krásně oběma nohama
Vyzná se tu někdo v této značce ? Rád bych se na pár věcí zeptal...třeba jsem si všimnul že to má regulátor tlaku paliva,ten má vývod na podtlak jak to bývá ale nic tam není zapojené?? Moto asi 3 roky stálo, když jí dám karate tak se kolem 7500ot trošku zadusí a pocukne ale nic hrozného, výkon a vše se mi zdá OK, udělám klasiku olej,filtry,svíčky, rozvody dělal než to odstavil,mám i fakturu ze servisu
Potřeboval jsem něco nízkého protože je menšího vzrůstu, celej život jezdím japonce ale i třeba sv650 bylo vysoké, z této bestie dostane krásně oběma nohama
Vyzná se tu někdo v této značce ? Rád bych se na pár věcí zeptal...třeba jsem si všimnul že to má regulátor tlaku paliva,ten má vývod na podtlak jak to bývá ale nic tam není zapojené?? Moto asi 3 roky stálo, když jí dám karate tak se kolem 7500ot trošku zadusí a pocukne ale nic hrozného, výkon a vše se mi zdá OK, udělám klasiku olej,filtry,svíčky, rozvody dělal než to odstavil,mám i fakturu ze servisu
Blahopřeji, už ten rám člověka potěší a můj kámoš má Motto Guzzi , aniž bych zase vychvaloval Italy, tak ten kamarád, milovník MBenzů je ulítlý na tom, jak je ten motor krásně udělán a když byl v servisu , tak se divil, že tam připravovali tuhle motorku pro dlouhou cestu po SSSR až na Sibiř , která měla najeto 96000km a majitel chtěl vyměnit pro jistotu téměř vše, včetně kardanu a mechán povídá, sere mě tahle zbytečná práce, vyhazuji věci, kterým nic není , ta motorka je akorát dobře zaběhlá...Bohužel v tomhle /DUCATI/ je každá rada dobrá, moc jich ve svém okolí nevidím..
nepropadat panice...
Pár Dukatích mršek jsem už rozebral i poskládal dohromady. Monster 750ie zrovna ne, ale tyhle desmodue jsou si všechny hodně podobný.
Seřídit rozvod je co za pojem? Vůle, časování? Je to pořád jen čtyřtaktní mechanika...
Romane stáhni si dílenskou příručku. Podle mě jsou dobře napsané a jestli ovládáš trochu angličtinu nebo němčinu, francouzštinu, italštinu, tak se v tom snadno zorientuješ.
Seřídit rozvod je co za pojem? Vůle, časování? Je to pořád jen čtyřtaktní mechanika...
Romane stáhni si dílenskou příručku. Podle mě jsou dobře napsané a jestli ovládáš trochu angličtinu nebo němčinu, francouzštinu, italštinu, tak se v tom snadno zorientuješ.
Oct asv 2000, DieselPower
Pája 19 píše:Pár Dukatích mršek jsem už rozebral i poskládal dohromady. Monster 750ie zrovna ne, ale tyhle desmodue jsou si všechny hodně podobný.
Seřídit rozvod je co za pojem? Vůle, časování? Je to pořád jen čtyřtaktní mechanika...
Romane stáhni si dílenskou příručku. Podle mě jsou dobře napsané a jestli ovládáš trochu angličtinu nebo němčinu, francouzštinu, italštinu, tak se v tom snadno zorientuješ.
U vzduchace to chce kontrolovat / serizovat casteji a pozorovat jak se vule meni , na sacich se vule vetsinou zmensuje , minimalne co olej bych to kontrolovalu tohoto motoru je tusim interval na ventily 12tkm
Napr. ja mam starou vzduchem chlazenou Hondu ktera ma 2 dekompresory
jeden manualni (mala packa )o tom kazdy vi , dale automaticky na vacce o tom vi uz mene lidi ...jak se serizuji ventily tak je ho treba "vyradit" jinak na pravem vyfukaci bude nesmysl vule ...
Bohuzel v manualu toto neni zmineno , bud nasi verzi osidily nebo nevim
S těmi manuály to je těžký, mladej klučina u nás má feldu 1.3, chtěl sám dělat rozvody atd. koupil si na to i příručku "Jak na to" stavil jsem se za ním jak mu to jde, lomcoval tam s prsama a nešly mu dolů ( jasně, je tam sací koš našroubovanej ) ale v manuálu o tom není ani zmínka,ani to že musíš sundat vanu...mají tam prostě obrázek že povolíš šrouby na prsách a sundáš je...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00