Stránka 1 z 4
Ford Transit 2.2 tdci 85kw SRFA 2011 Brať alebo Nebrať?
Napsal: 01 črc 2020, 20:34
od freeride1.9
Prosím o radu, mám možnosť kupit transita od prvého majiteľa nepretazovaneho (servisne vozidlo) so známou servisnou históriou a nájazdom 137 tis km, je to motor 2.2 tdci 85kw kód SRFA, rok 2011, je tento motor spoľahlivý alebo sa mu mám radšej vyhnúť? Poradte prosím Ďakujem
Napsal: 01 črc 2020, 21:57
od Marek001
To bude klasika Puma 2.2, pár ich robievam okrem toho že to dosť hnije tak stále sú tam dookola problémy s DPF, nehovorím že to je nejaké terno ale ak je za dobrú cenu nebál by som sa.
Napsal: 02 črc 2020, 11:41
od Biimbo
Víc negativ než pozitiv. Zase jsou levné a na servis máš prostor. Ale kupovat něco s tím že musím preventivně dělat třeba vstřiky a stejně trnout jestli to písty vydrží nebo ne, bych asi nechtěl.
Napsal: 02 črc 2020, 12:06
od roman1648
Je to kus od kusu, soused měl tento motor 2.2 puma v Jumperu 2008, koupil to s najetýma asi 150tis. a za 7 let přidal dalších 200tis., na motor,vstřiky,čerpadlo,tubro se nesáhlo, jen klekla spojka,starter a pod hliníkovým držákem z boku motoru prohnily ty plechový prsa tak se musel sundat držák a navařit záplatu...jinak to jen jezdilo
Napsal: 02 črc 2020, 16:05
od Tomas.cz
Ještě bych si dovolil poznámku, jestli je tam 6q skříň, tak ty bohužel 2x nedržej...
Napsal: 03 črc 2020, 10:31
od Biimbo
Obecně u toho platí, čím menší auto ve kterým to je, tím delší životnost. Pro Jumba, valníky nebo obytky to moc vhodný není.
Napsal: 03 črc 2020, 19:11
od freeride1.9
Ďakujem za odpovede, je to nízky Transit so 6 stupňovou prevodovkou.
Napsal: 04 črc 2020, 05:12
od Biimbo
Nevím kolik chceš investovat, ale ja bych šel do nejmenšího mastera s 2.3dci. Vyhnes se korozi a budeš mít o starosti míň s věcmi pod kapotou.
Napsal: 04 črc 2020, 07:09
od anydraj
2.3 je lepsi volba, motor Fiat.V Jumper/Boxer/Ducato
u 2.2 altiky, a hlavne EGR porad KO.
Napsal: 05 črc 2020, 05:57
od roman1648
2.3 motor Iveco, pecka...
Napsal: 05 črc 2020, 09:31
od Biimbo
Po motorové stránce Fiat 2.3 ok, ale projev motoru je hrozný a co se týká všeho vyjma železa motoru tak životnost žádná sláva. Podvozek tragédie, stejně jako ergonomie
Napsal: 05 črc 2020, 11:09
od jericho-3
Koncernový guru prostě nepřizná, že cokoliv co udělá Fiat , je k něčemu.. A tak je tady ZVUK.Objektivita je v česku neznámý pojem..,

Napsal: 05 črc 2020, 11:34
od Biimbo
Dyť se na Ducatu sere všechno 😀 máme třílitra a to je jiná píseň oproti 2.3. Ale na co kolem se podíváš to je problém. Od spojky, převodovky, tlumičů, přes čepy ,po elektriku. A že výfuk je po 5 létech upadne, to mi nepřijde normální. Starter 70tiskm KO sotva točí. Co je gumové, je spuchrelé.
Napsal: 05 črc 2020, 11:35
od rudy5
Tých 2.3 poznám hodne a motor je úplne v pohode .
Napsal: 05 črc 2020, 11:49
od jericho-3
Je to pořád dokola, jsou firmy, které od osobáku po náklaďák mají vše od Fiata, samozřejmě jsou to idioti, nakoupí se slevou a velké náklady jim poté nevadí, neumějí počítat.Ale pak jsou chytráci, kteří mají vše od koncernu za pořádné prachy a mecháni chodí v bílých montérkách a jen ladí, jak klapají dveře. Jen si tak říkám, jak ten obrovský koncern je na úrovni, když žádná firma od něj nechce používat její motory, pokud to kdo udělal, prodělal kalhoty a měl ostudu. A teb blbý Fiat prostě všechny okouzlil, mnohé firmy si na jejich motory dají emblém, a vydělávají.. U nás stačí napsat Škoda na jakýkoliv vrak a čehůni mají mokré kalhoty, protože to na co šáhla česká ruka je vždy nejlepší...Ale je třeba si přiznat, že nás němčouři zachránili, můžeme se díky nim aspoň prsit, když sami jsme zvládli tak pomocnou školu automobilismu...