Fabia 1.9 tdi 96kw RS malý výkon velká spotřeba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Pokud spotřeba stoupá a není výkon, nenapadá mě nic jineho než špatný vstřiky. Spořeba se vypočítává z délky otevření vstřiku. Když je vstřik špatný, nafta jde do přepadu ale započítává se jako spotřebovaná.
Mohla by napovědět skupina 23 (BIP) jestli nepřekračuje hodnoty 100 a -100

Ještě mě napadlo, koukni na teplotu paliva. Čidlo dost ovlivňuje výkon motoru a ai i spotřebu na displeji.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
chyba404
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 09 črc 2020, 11:24

Příspěvek od chyba404 »

Pokud by šla do přepadu, tak se ale "vrátí" do nádrže, ne? Tím pádem by neubývalo jestli dobře chápu.

Jo, to zítra zkontroluji a dám vědět.
chyba404
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 09 črc 2020, 11:24

Příspěvek od chyba404 »

Zkontrolováno po zahřátí, cca 30 km jízda.

skupina 23:
Obrázek

teplota paliva:
Obrázek

Nevím jestli to takhle stačí? :?
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

To je taky v pořádku. Tak fakt nevím.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
chyba404
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 09 črc 2020, 11:24

Příspěvek od chyba404 »

Pepíček píše:To je taky v pořádku. Tak fakt nevím.
Pokud jsem to teda udělal správně - po zahřátí a zaznamenáno na volnoběh.
Ale i tak díky za radu. :)
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 527
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

Teraz fakt blba otazka neostali tam stare podložky pod vstrekmi? A na nich su nove?
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
chyba404
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 09 črc 2020, 11:24

Příspěvek od chyba404 »

Optimista: nene nezůstali...

novinky...: vstřiky na stolici - prej dávaly sotva půlku paliva než mají.
Tak jsme tam dali druhé (údajně mají být ok) a úplně to stejné... Auto v nízkých otáčkách bez krouťáku, u 2500 ot. se jaks taks chytne a zatáhne.

:? (wallbash)

Taká blbost: tím jak se zarovnala hlava + blok a je nižší těsnění -> nemůže to dělat problémy?
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

chyba404 píše:Optimista: nene nezůstali...

novinky...: vstřiky na stolici - prej dávaly sotva půlku paliva než mají.
Tak jsme tam dali druhé (údajně mají být ok) a úplně to stejné... Auto v nízkých otáčkách bez krouťáku, u 2500 ot. se jaks taks chytne a zatáhne.

:? (wallbash)

Taká blbost: tím jak se zarovnala hlava + blok a je nižší těsnění -> nemůže to dělat problémy?
Tak auto muselo mat polovicnu spotrebu...?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

chyba404 píše:Optimista: nene nezůstali...

novinky...: vstřiky na stolici - prej dávaly sotva půlku paliva než mají.
Tak jsme tam dali druhé (údajně mají být ok) a úplně to stejné... Auto v nízkých otáčkách bez krouťáku, u 2500 ot. se jaks taks chytne a zatáhne.

:? (wallbash)

Taká blbost: tím jak se zarovnala hlava + blok a je nižší těsnění -> nemůže to dělat problémy?
Asi blbost, ale nemělo by těsnění potom všem být naopak vyšší ?
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Technicky mělo, podle přesahu pístů
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Jasně že mělo byt silnější, píše to člověk který to nedělal.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
chyba404
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 09 črc 2020, 11:24

Příspěvek od chyba404 »

Přesahy pístů po změření (1,07) dle dílenské p. odpovídaly těsnění které jsme tam dali (dvě díry).
Hlava se srovnávala - odebrání 0,15mm a to by neměl být přece problém.
chyba404
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 09 črc 2020, 11:24

Příspěvek od chyba404 »

Ještě aktuální log (_novevstriky) s jinýma vstřikama + váhou
https://uloz.to/folder/reWKBr1hokvT
Ještě je tam log z ford (galaxy) se stejným motorem asz. I přes tu větší váhu auta jde poznat ten rozdíl ve výkonu.

+ vyčištěno podávací čerpadlo a taky nic.

Kdyby někoho něco napadlo, budu jen rád... díky... (wallbash)
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Jak jsem Ti již odpovídal do "SZ" na tvůj dotaz /nedošla mi totiž do emailu žádná informace o dalším příspěvku v Tvém tématu/, tak akcelerace s "novými" vstřikovači a "silnější" váhou je jen o jednu desetinu sekundy rychlejší než se starými v rozsahu ot. 2100-3700. Když to bylo na stejném úseku a nefoukal protivítr, který by člověku neumožňoval chůzi vpřed, tak ty "nové" vstřiky za moc nestojí a já bych je prodejci vrátil, když podle jejich testu na stolici byli Tvé špatné.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
chyba404
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 09 črc 2020, 11:24

Příspěvek od chyba404 »

prka: do SZ jsem ti poslal odkaz na protokol těch "dobrých" a zároveň protokol těch mých starých.


Staré (testováno jinde než byli kupovány druhý): Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“