Fabia 1.9 tdi 96kw RS malý výkon velká spotřeba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia 1.9 tdi 96kw RS malý výkon velká spotřeba
Zdravím,
potřeboval bych pomoci, nevím si rady.
Motor táhl pěkně odspodu, dlouhodobá spotřeba cca 6,5. Jenže mi prolínala voda mezi válcem a hlavou - nechala se srovnat hlava a zaškrabat blok motoru (auto cca měsíc stálo). Složilo se to celé zpět tak jak to bylo a je problém v tom, že motor začíná lehce tahat až kolem 1800, větší nástup je až v 2000-2200 otáčkách, pod 1700 je to strašně líný a vím, že to takový nebylo. Zároveň mi PP ukazuje dlouhodobou spotřebu kolem 9.
Rozvody nastaveny na přípravky- diag. ukazovala -0.5°, pak se to doladilo na 0°.
Natankovaná nová nafta na benzině. Vyměněn palivový filtr, vzduchový filtr, váha vzduchu. Vyzkoušen jiný magnetický ventil a senzor tlaku sacího potrubí - žádná změna.
Mám takový jeden postřeh - na volnoběhu je požadovaný plnící tlak cca 1060 mbar, skutečný je 1030, ale občas jakoby zeslabí turbo a spadne to na 980 +/- (jde to slyšet)
Za každou pomoc budu rád.
Přikládám graf - akcelerace z 1000 do 3500 ot. (3. převodový stupeň)
potřeboval bych pomoci, nevím si rady.
Motor táhl pěkně odspodu, dlouhodobá spotřeba cca 6,5. Jenže mi prolínala voda mezi válcem a hlavou - nechala se srovnat hlava a zaškrabat blok motoru (auto cca měsíc stálo). Složilo se to celé zpět tak jak to bylo a je problém v tom, že motor začíná lehce tahat až kolem 1800, větší nástup je až v 2000-2200 otáčkách, pod 1700 je to strašně líný a vím, že to takový nebylo. Zároveň mi PP ukazuje dlouhodobou spotřebu kolem 9.
Rozvody nastaveny na přípravky- diag. ukazovala -0.5°, pak se to doladilo na 0°.
Natankovaná nová nafta na benzině. Vyměněn palivový filtr, vzduchový filtr, váha vzduchu. Vyzkoušen jiný magnetický ventil a senzor tlaku sacího potrubí - žádná změna.
Mám takový jeden postřeh - na volnoběhu je požadovaný plnící tlak cca 1060 mbar, skutečný je 1030, ale občas jakoby zeslabí turbo a spadne to na 980 +/- (jde to slyšet)
Za každou pomoc budu rád.
Přikládám graf - akcelerace z 1000 do 3500 ot. (3. převodový stupeň)
Nene měřili jsme přesahy pístů (nejvíc jsem naměřil 1,05) a vycházelo to akorát na dvojku těsnění (ta je od 1,01 do 1,10).
Předtím tam bylo největší těsnění jen kvůli tomu aby předchozí majitel skryl nerovnost bloku a hlavy a mohl to prodat. A já naletěl a projevilo se to po cca 10k km. A jezdilo to tak v pohodě.
Předtím tam bylo největší těsnění jen kvůli tomu aby předchozí majitel skryl nerovnost bloku a hlavy a mohl to prodat. A já naletěl a projevilo se to po cca 10k km. A jezdilo to tak v pohodě.
Hned jak bude možnost tak to zkusíme změřit. Teď čekám na manometr, abych mohl změřit ten podtlak turba.
Ještě jsme zkusili podtlak u tandem. čerpadla a tam to kolísá mezi -0.9 až -0.92, nedrží to jednu hodnotu. Když to chcípnu, podtlak se neudrží a hned to klesá.
Tady je kdyžtak video z jízdy s měřením podtlaku turba.
Jestli by byl někdo ochotný mi k tomu něco říct... Jestli je to ok nebo málo?
https://youtu.be/l6fKWt2PcWc
Tak jsme to zkoušeli. Při volnoběhu ukazuje cca -0.6 bar. Za jízdy to všelijak lítá, tomu už moc nerozumím. Popřípadě můžu nahodit video z jízdy.geo píše:T kus u baňky a hadičku do kabiny a podtlakovou pumpičku.Za jízdy sleduju regulaci ventilu a podtlak tam je vidět jak si odpoušti od -0.7 bar když dosahne požadavku.
Ještě jsme zkusili podtlak u tandem. čerpadla a tam to kolísá mezi -0.9 až -0.92, nedrží to jednu hodnotu. Když to chcípnu, podtlak se neudrží a hned to klesá.
Tady je kdyžtak video z jízdy s měřením podtlaku turba.
Jestli by byl někdo ochotný mi k tomu něco říct... Jestli je to ok nebo málo?
https://youtu.be/l6fKWt2PcWc
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Po chcípnutí se musí podtlak udržet v hadičkách,někde netěsní.
Jinak kontrola snad všeho,na tom se udělalo tolik věcí tj. tolik možných chyb.
Jinak kontrola snad všeho,na tom se udělalo tolik věcí tj. tolik možných chyb.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Fabia 1.9 tdi 96kw RS malý výkon velká spotřeba
vsak aktualna hodnota mnozstva vzduchu sa ani len trochu nepodoba na pozadovanu?chyba404 píše: Přikládám graf - akcelerace z 1000 do 3500 ot. (3. převodový stupeň)
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km