Ahoj,
nechal jsem u Special Turbo repasovat Biturbo, protože menší pískalo.
Opravilo se, přišlo, namontovalo se zpátky tak, jak má.
Při rozjetí auto nemělo moc výkonu, nad 2500 otáček seplo druhé turbo a auto jelo. Ovšem zase při rozjetí se autu moc nechtělo a spadlo do nouzáku.
Na diagnostice chyba P0299 - Nedostatečný tlak plnění - staly trvalý (chyba předtím nevyskakovala, auto jelo tak, jak mělo, jen pískalo turbo)
Zkontrolovaly se všechny hadice, vyměnili oba Solenoidy a pořád stejné. Po vymazáni chyby auto odspodu nechce moc jet, ve vyšších otáčkách jede a pak při rozjetí opět nic a hodí se do nouzáku.
Už ani nevím, co zkontrolovat, egr ventil i čidlo tlaku fungují - čidlo ukazuje po nastartování 97 kPa a při turovani 108 kPa, což je asi málo. Obě turba se točí, ale to menší při rozebrání hadic a vyzkoušení jakoby saje méně.
Bojím se, že mě čeká reklamace turba. Napadá vás ještě něco dalšího?
P0299 - Opel Insignia 2.0 BiTurbo 143kw 2012
Moderátoři: šulda, Moderátoři
P0299 - Opel Insignia 2.0 BiTurbo 143kw 2012
Naposledy upravil(a) chrom dne 12 črc 2020, 18:53, celkem upraveno 1 x.