Felicia VR6
Moderátoři: šulda, Moderátoři
slovacek.milos píše:Blbě, pomocí dvou klíčů a velmi špatně se trefuje na vůli. Tady právě seřízování na střih nefunguje správně, musiš mít tabulku, podle které ventily seřizuješ. Ten motor je velký držák, bohužel má jednu" botu" ala Fiat, kdy při velkém proběhu a hustém oleji M6AD se protočil tisícihran na pohonu olejové pumpy a rozdělovače. Motor normálně běžel, ale nemazal, člověk neznalý tohoto problému sundal víčko na víku, nebo dokonce víko a při nastartování lítal olej jako blázen, tak usoudil, že je špatné jen čidlo, nedošlo mu /můj případ první zkušenosti/ , že ten olej hází řetěz, který vyhazuje olej z vany nahoru a přitom klika jde na sucho..Přitom stačí vyndat rozdělovač , pod ním ten převod od pomocného hřídele na pohon té pumpy a rozdělovače a tam uvidíš ometený tisícihran, bohužel je ometen i ten tisícihran na pumpě, takže vanu dolů, a novou hřídelku pumpy vyměnit..Jinak motor je velmi tuhý...žádná slečinka, takže snesl velké úpravy a proto jej často používali na závodech..jericho-3 píše:Kdo si třeba koupil žigulíka a trochu se o něho staral, seřizoval ventily ,
no tak to mně vysvětli jak se u žigulika seřizují ventily když je to fiat a s rusem to nemá nic společného
nepropadat panice...