Stránka 1 z 1

Chrysler VIII 2.5 TD

Napsal: 27 črc 2020, 12:48
od slovacek.milos
jedná se o 2.5 TD imobilizer to nemá, dojel jsem z dovolené odstavil auto na parkovišti, nechal jsem blbec klíček v zapalování, ale vyplý baterka KO ruším jmenuje se garážní poloha dělá to i jeep, nabiju baterku motor chytne a za dvě vteřinys zdechne, imobilizer klíček nemá, dělá to i když motor tahám na laně, prostě chtne a zdechne a múžeš ho táhnout i kilometr mrtvho musíš vypnout klíček a zas chytne na dvě vteřiny, spirálka nebliká a diagnostika elm, čtečka ani delphi se stím nespojí jen KTS a borec co ji má je na dovolené 14 dnů děkuji za každou radu Přidat obrázek Propagovat

Více na: https://www.chrysler-club.net/forum-tem ... hne-171833

Napsal: 27 črc 2020, 13:35
od jozef9
Musíš zatvoriť a otvoriť auto s dialkovým, inak to nechytí, takto je u nich nastavené immo.

Napsal: 27 črc 2020, 16:28
od slovacek.milos
otvírám zavírán šipkou a nic furt chytne a zdechne , já měl vypínání motoru auto zdechlo a blikala spirálka, nevím jaká byla závada, po vyčistění kostry na levém podběhu problém zmizel, od té doby byl pokoj

Napsal: 29 črc 2020, 08:59
od jozef9
Ak máš manuál k autu, pozrel by som synchronizáciu kľúča, na niektorých fórach som ešte čítal, že im pomohlo nechať zapnuté zapaľovanie na hodinu (s nabíjačkou), niektorým už aj po 20-ich minútach prestala blikať kontrolka a synchronizácia bola hotová.

Napsal: 29 črc 2020, 12:32
od slovacek.milos
jozef to zkusím, já zas četl borce v trenčíně že dal jen + na stopventil a jezdí dál, tak hurá že by jen stopventil a není to pravda stopro imo zablokuje řj motoru, vytáhl jsem i pístek ze stopventilu a pořád stejné

už to tam du mastit nabíječku tam mám jen zapnu dík

Napsal: 29 črc 2020, 15:41
od jozef9
Ešte som našiel toto, je to pre r.v. 95-01.

Obrázek

Obrázek

Napsal: 29 črc 2020, 16:47
od slovacek.milos
mám problém že mi nic nebliká, auto mělo mnoho lidí přede mnou,

měl jsem to tři hodiny na nabíječce start chytlo zdechlo, ted hodinu struhým klíčkem zaplé zap., start a je to stejné, zkoušel kde co mi radili na chrysler a zatím nic,

zkoušel jsem i ten postup ale jen odhadem taky nic, mám borce co mi to zpojízdní ale musím ještě počkat tak zkouším kde co

Napsal: 31 črc 2020, 12:18
od jericho-3
Miloši, je nějaká změna?Ten motor je VM nebo jiný?Já tady mám u souseda Voyagera skoro s půl mega, baterka se vyndávala, nandávala špatná, soused to roztahoval a pořád vše v pohodě.. Akorát jednou to bylo hluché a při nandavání baterky se nezapojil ten přídavný kabel u svorky plus a motor byl hluchý... Na první pohled nic vidět nebylo, ale když jsem přišel, koukám , že je nějaký kabel skříplý za baterkou... :)

Napsal: 31 črc 2020, 13:00
od slovacek.milos
typ motoru je M00 2.5 TD 85 kW řídící jednotka bosch 0 281 001 333, imobilizer je tam čtečka, na spínačce, signál na dálkovém a mozek v přístrojovce,

to co popisuješ jsem dělal několikrát, nikdy se nic nestalo, taky se blížím k půl mega,

vybil jsem baterku i zapomenutým klíčkem, no a ted toto, borec mi to spraví ale má ještě týden dovolené tak prostě zkouším a hledám znáš to

nějakým drátkem to určitě nebude jeto pravidelnost zablokování řídící jednotky imobilizerem, chytne zdechne pořád dokola

Napsal: 25 zář 2020, 21:54
od slovacek.milos
[quote="jericho-3"]Miloši, je nějaká změna?

vypnutí immo a je klid