Stránka 1 z 3
Vývoj podvozků pokročil mílovými kroky..
Napsal: 05 srp 2020, 06:04
od jericho-3
https://www.autoforum.cz/predstaveni/no ... u-octavia/
Možná by dnešní konstruktéři měli opajcovat Trabanta, který měl losí test na výbornou..

Napsal: 05 srp 2020, 07:40
od rudy5
Včera som videl naživo novú Octaviu a ten zadok je hnus teda .
Napsal: 05 srp 2020, 07:43
od favo
Je to zajimavé, protože většina novinářů pěje chválu na jizdní vlastnosti nového Golfu.
Sice jsem četl že za zmíněné problémy možná můžou pneumatiky, ale pak nechápu proč to auto nepřezuli a neposlali jej do testu znovu.
Napsal: 05 srp 2020, 07:58
od rudy5
Pretože to asi tými pneu není

Napsal: 05 srp 2020, 08:10
od Source
Pretože to testujú na gumách na ktorých to víde z výroby, takže podľa mňa lepšie gumy a nemal by problém
Napsal: 05 srp 2020, 08:21
od rudy5
Tak ono nez to auto ide na testy ako je vyššie absolvuje ďalších x testov počas vyroby a x testov keď už je vyrobené čiže určite boli na aute obuté aj iné gumy predtým.
Napsal: 05 srp 2020, 16:46
od Biimbo
Od gum v losim testu v rejdu lítá černý prach když ty gumy drží. U toho golfa to je jako na ledu
Napsal: 05 srp 2020, 17:22
od jericho-3
Když dělali losí test Trabanta a poté MB A, kdy Traboš si s hvězdou vytřel zadek,tak Trabant měl gumy 145-13 , ještě původní. Já jej testoval v serii zatáček , které byly jedna za druhou že jej aspoň nadzvednu nebo aspoň dostanu do krize.Samozřejmě rychlost byla malá, obdobná jako s Golfem...Bylo mi asi 22 let a neměl jsem šanci, jen se zvedalo vnitřní zadní kol a diagonální pneu ječely ... Kdo viděl origo gumičky, které Traboš mě obuté , ví o co jde..Samozřejmě Tráboš měl výhodu v tom, že měl napříč listová pera, což je základ stability , ale min. komfortu. Dnešní vozy jsou moc pohodlné a jezdí na obručích, které v podstatě nedávají smysl, jeto připitomnělá moda. Problém je v tom, že ty auta patrně netestují, a majitelé jsou většinou ploužáci, což je vidět v provozu neustále..Mnohá srovnání tehdy a dnes jsou poměrně úsměvná, stačí se historicky informovat, kolik měla např. Aerovka průměr při tehdejších závodech kolem republiky po prašných cestách, kde mnohdy ještě byly hřebíky z podkov tažných koní...Je to neuvěřitelné stejně jako průměry závodů formule z ranných časů těchto závodů. My jsme jen žabaři přes veškerou techniku..

Napsal: 05 srp 2020, 21:25
od Huml
podle mě by výsledky takovýhoto testu měly vypovídající hodnotu jedině v případě, že by auta mezi sebou testovaný měly nazutý stejný pneumatiky, jinak je to o ničem vypovídající, rozdíl bude a značnej i mezi golfem s 1,0 tsi a 2,0 tdi, mezi standartním a adaptivním podvozkem, mezi různými rozměry kol a pneumatik, podle mě to naopak ukazuje, že to ten test zvládá, nepřevrátí se, neskončí ve smyku zadkem napřed, prostě se všechno dělá polovičatě, ale v dnešní době a co jsem koukal na ty testy škodovek a VW, je to hlavně celý o těch gumách, ne o podvozku, mě by spíš opravdu zajímal tento druh testu právě s různýma pneumatikama, různých výrobců, to už by pak sice nebyl losí test auta, ale test pneumatik nebo spíš, když se dělají testy pneumatik, na brzdný dráhy, zařadil bych tam právě i tento losí test, to by asi pak všichni čuměli co jsou některý gumy za šunty
Napsal: 05 srp 2020, 22:30
od Biimbo
v evropě je asi 5 testovacích drah pneumatik, každá v jiné nadmořské výšce a v jiném podnebném pásmu. Ale při vyhodnocení EU štítků se žádné korekce nedělají,ani není podle čeho.
Napsal: 06 srp 2020, 06:14
od Rayx
To bude všechno kolem EKO - tvrdý pneu na autě z linky, aby byla spotřeba menší, otěr a tedy prašnost atd.
Napsal: 06 srp 2020, 11:08
od fekálek
jericho-3 píše:Když dělali losí test Trabanta a poté MB A, kdy Traboš si s hvězdou vytřel zadek,tak Trabant měl gumy 145-13 , ještě původní. Já jej testoval v serii zatáček , které byly jedna za druhou že jej aspoň nadzvednu nebo aspoň dostanu do krize.Samozřejmě rychlost byla malá, obdobná jako s Golfem...Bylo mi asi 22 let a neměl jsem šanci, jen se zvedalo vnitřní zadní kol a diagonální pneu ječely ... Kdo viděl origo gumičky, které Traboš mě obuté , ví o co jde..Samozřejmě Tráboš měl výhodu v tom, že měl napříč listová pera, což je základ stability , ale min. komfortu. Dnešní vozy jsou moc pohodlné a jezdí na obručích, které v podstatě nedávají smysl, jeto připitomnělá moda. Problém je v tom, že ty auta patrně netestují, a majitelé jsou většinou ploužáci, což je vidět v provozu neustále..Mnohá srovnání tehdy a dnes jsou poměrně úsměvná, stačí se historicky informovat, kolik měla např. Aerovka průměr při tehdejších závodech kolem republiky po prašných cestách, kde mnohdy ještě byly hřebíky z podkov tažných koní...Je to neuvěřitelné stejně jako průměry závodů formule z ranných časů těchto závodů. My jsme jen žabaři přes veškerou techniku..

Ty myslíš, že každej potřebuje závodní dělo který napumpuješ do zatáčky a sedí jako to tvoje italský superauto? Moje OIII má vzadu vlečnou náprávu, takže logicky taky nesedí jako kdejakej víceprvek, ale je pohodlná a to je pro rodinný auto základ. To ale jelito nikdy nepochopí.
Já jsem za vlečku vděčnej v OII byl pouze víceprvek a taky víceproblém. Mě vyhovuje tyč a dva silentloky a na losí test kakááám

Napsal: 06 srp 2020, 18:04
od jericho-3
To je samozřejmě v pořádku, není nad nápravu, kterou mají dodnes trakaře. Akorát si člověk říká, auto plné píčovin, velké kecy o tom, co je to za ůžas a přitom je auto technicky zastaralé. Bohužel vývoj a nová doba jde způsobem přijela pouť a vystřelit si růži z papíru starodávnou vzduchovkou stojí 200 Kč a lidé jsou spokojeni. Až v zrcátku při tom tvém brouzdání s pohledem na display spotřeby uvidíš staré Bravo s opelíchanou střechou a přední kapotou v plné ráži, tak se uhni, nepřekážej dospělákům , nebo přepni na SPORT a ukaž mi, jak se vodí klacek vzadu v zatáčkách...

Napsal: 06 srp 2020, 18:17
od WOB
VW a kvalita?

Napsal: 07 srp 2020, 10:19
od fekálek
jericho-3 píše:To je samozřejmě v pořádku, není nad nápravu, kterou mají dodnes trakaře. Akorát si člověk říká, auto plné píčovin, velké kecy o tom, co je to za ůžas a přitom je auto technicky zastaralé. Bohužel vývoj a nová doba jde způsobem přijela pouť a vystřelit si růži z papíru starodávnou vzduchovkou stojí 200 Kč a lidé jsou spokojeni. Až v zrcátku při tom tvém brouzdání s pohledem na display spotřeby uvidíš staré Bravo s opelíchanou střechou a přední kapotou v plné ráži, tak se uhni, nepřekážej dospělákům , nebo přepni na SPORT a ukaž mi, jak se vodí klacek vzadu v zatáčkách...

Ty jsi opravdu blázen, na ten tvuj křáp nebudu řadit ani pětku ty moulo
