Stránka 1 z 2
OII 1.6 CR CAY CHcípla a nechytne
Napsal: 19 srp 2020, 14:52
od pitrisek
Ahoj. OII chcípla, po dlouhem stání chytne tak na 15 sekund a chcípne. Pak už natočit nejde, až druhý den třeba. Diagnostika nízký tlak na rampě. V palivovém filtru celkem dost pilinek. Umřelo čerpadlo? jak to zjistit? Jen na stolici?
Napsal: 19 srp 2020, 18:29
od leguan
umřela ti palivova soustava čerpadlo na repas vstřiky taky rampa nova vyčistit palivovou nadrž a vedeni a pojedeš zase dal
Napsal: 19 srp 2020, 18:54
od tiguan2
Jo pojede ale bude o 50 tis lechči
Napsal: 19 srp 2020, 19:13
od leguan
bohužel je to tak
Napsal: 19 srp 2020, 20:13
od Ladas
Pokud jsou kovové částice tak čerpadlo lištu a vstriky čištění nepomáhá a dokáže se to zanášet opakovaně proto že ten bordel putuje v palivové soustavě kdyžtak listu mám vstriky nové a čerpadlo bych potřeboval číslo trubky co nejvíc proprat a nádrž pokud možno vyměnit
Napsal: 19 srp 2020, 21:07
od Čert
"Magnetický lapač kovových částic" výrobek z Plzně, zkoušel to někdo??
Funguje to?
Napsal: 19 srp 2020, 21:25
od turbo kamna power
jj, jestli jsou piliny z čerpadla, tak to chce vyměnit komplet vše, jinak riskuješ, že to nový vstřiky a čerpadlo sundá znova...
Popřemýšlel bych, jestli se vůbec vyplatí oprava, protože pokud to není nějaká voňafka, tak je lepší to prodat někomu levně na díly

Osobně bych vyndal čerpadlo ven a kouknul do něj, jestli není přidřený.
Napsal: 20 srp 2020, 05:40
od slovacek.milos
Čert píše:"Magnetický lapač kovových částic" výrobek z Plzně, zkoušel to někdo??
Funguje to?
dělám to tak že když vyhazuju čerpadlo z nádrže vyřežu ty magnety, dávám je pak na lištu kde je vstup z čerpadla, zda to nějak pomáhá nevím, jednou byl na dukatu vstřik KO majitel že všechny repas a do roka jeden odešel, mechanické poškození reklamace se neuznává, tehdy jsme tam ten magnet nedali,
Napsal: 20 srp 2020, 06:16
od roman1648
Já nevím no, ty magnety na kovové řástečky ano, ale ty piliny jsou bronz nebo něco takového z podávačky a tam ti to nepomůže
Pravda je že čištění není nikdy na 100% ani ultrazvuk
Jednou to řešili borcovi od nás v Renocaru na F10 3.0D, od nádrže až po vstřiky vše nové, materiál přes 190tis. ale jinak prý nemohou dát záruku

Napsal: 20 srp 2020, 11:29
od slovacek.milos
to už tady nědo fotil f té nádrži a bylo jak píšeš do zlata barevný kov, jenže čemu věřit hodíš barevné mince do šuplíu pak magnet a

i poměděný železný drát najdeš v alternátoru,
cri je založeno na čistotě pliva, pokud je bordel v nárži máme autovrakoviště naschledanou

Napsal: 20 srp 2020, 13:58
od Jirka.
roman1648 píše:Já nevím no, ty magnety na kovové řástečky ano, ale ty piliny jsou bronz nebo něco takového z podávačky a tam ti to nepomůže
Pravda je že čištění není nikdy na 100% ani ultrazvuk
Jednou to řešili borcovi od nás v Renocaru na F10 3.0D, od nádrže až po vstřiky vše nové, materiál přes 190tis. ale jinak prý nemohou dát záruku

Piliny jsou z railu a jsou normálně magnetický. Ale takovejhle vyfikund stejně nemá smysl protože by to zachytávalo piliny z nádrže, ale rail to roznese všude. Navíc pak teda stačí přilepit malý magnet za 3Kč do filtru.
Napsal: 20 srp 2020, 14:47
od Biimbo
tiguan2 píše:Jo pojede ale bude o 50 tis lechči
Tak to prodá, koupí jiné a je v tom za 50 za dva roky stejně.
Napsal: 20 srp 2020, 16:50
od roman1648
Jirka. píše:Piliny jsou z railu a jsou normálně magnetický. Ale takovejhle vyfikund stejně nemá smysl protože by to zachytávalo piliny z nádrže, ale rail to roznese všude. Navíc pak teda stačí přilepit malý magnet za 3Kč do filtru.
Jak myslíš z railu?? Někde se musí brát ne, tak buď vysokotlaka, vstriky, podavacka?

Napsal: 20 srp 2020, 17:22
od Jirka.
Rail-vysokotlak. Ta vačka v něm která se vyjebe je normální železo, piliny jsou z toho

Napsal: 20 srp 2020, 17:28
od roman1648
Jo tak čerpadlo, já myslel že mysli Rail jako rail(lišta)