TDI 6kW ALH Otočím klíčem do polohy pro start a nic, slyším v motoru lupnutí usuzuju, že se zasune pastorek dovnitř, sepne se cívka, startér jsem měl třikrát venku, uhlíky v pohodě, vše fungovalo, očistil jsem všude kontakty a zase to fingovalo, tak jsem to neřešil asi tak měsíc, ted za dva dny z 15 startu to udělá tak 8x vždy musím držet klíč v pozici pro start, není to závislé na teplotě motoru, a když držím klíč v pozici pro start tak je všechno odpojené tak jak má být (ventilátor, radio...)
Skuste mě poradit...
SPÍNÁNÍ STARTÉRU
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
může to dělat buď špatná baterka nebo cívka na startéru,ale spíš bych se přikláněl k tý cívce...
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
.....
čau.hele co tomu bylo? já mám ted stejnej problem u Mondea.poprvé jsem ho celej vyndal,vyčistil.....chodil jak švýcary,14 dní....začal blbnout znova,lae daleko brutálněji:3X jsem nastartoval (velmi špatně) a pak mi ukázal "Kalouska"
no tak ted nevím,jestli cívka,batterie...uvidím zítra[/quote]

Vyřešeno... proklemoval jsem startovacím kabelem baterku a startér... a ejhle funguje, jezdil jsem tak cca týden a pak jsem si koupil novej kabel.... tak toto byla opravdu poslední možnost.... špatný kabel jsem celej odizoloval a opravdu nechápu, že se ten startér ani neroztočil. Pochopil bych větší přechodovej odpor ale, že nepřenese nic!!!