Teplota v zátěži u upravených TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 641
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Bydliště: u HK

Re: Teplota v zátěži u upravených TDI

Příspěvek od Ondras83 »

ikdyz uz mimo, napisu svuj poznatek: jestli auto solo jezdi v pohode bez problemu, nehledal bych v tom problem, loni jsem jezdil se svoji OII RS CEGA + karavan a olej leze ke 120°C, teplota vody podle original budiku nelze nijak merit, je to oblbe pro lidi, ale nedelam si iluze, ze taky lezla mimo optimum, je to proste znat, ma to odpor jako krava a jeste hmotnost, kopec, to pak dostava naprdel..kdyz jedes normalne nebo po rovine, zadnej problem neni, ale v kopci ve 100% (a i vice oproti solu autu) zacina topit...nehledal bych v tom problem, ale bral to jako vlastnost a k tomu vse prizpusobil...

samozrejme tomu, ze to topi asi vic jak jiny auto bych prisuzoval i vykon a upravu, ono to s tim vykonem totiz dokaze mazat i s takovymhle nakladem 140 do kopce...
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Re: Teplota v zátěži u upravených TDI

Příspěvek od venca.6 »

Teď mam CFGB v Superbu a s karavanem měl olej v létě i 130°C (crazy)
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 641
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Bydliště: u HK

Re: Teplota v zátěži u upravených TDI

Příspěvek od Ondras83 »

Jojo, mám tam soft a tak to maže i s karavanem, ale jak lezl olej na 120, zvolnil jsem... člověk ani nemusí tak šlapat, aby ta teplota lezla nahoru.
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Re: Teplota v zátěži u upravených TDI

Příspěvek od marfan »

Ja na CUPA s 160kw mavam pri absolutnej podlahe 132°C. Pri 160kmh dialnica je tam 110-115°C.

Uvazoval som uz o naporovom olejovom chladici od Darkside.

Len v tomto by som potreboval technicku podporu pri montazi.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“