Vito elektrika -Vyriesene
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vito elektrika -Vyriesene
Mercedes vito r.v 2005 problem s elektriku po nastartovani vsetko vypadne prístrojovka ,nefunguju svetla smerovky,ventilátor,sterace atd. Motor normálne vrčí dal. Robí to permanentne jeden z 10štartu to nabehne normálne a funguje do dalšieho vypnutia. Prešel sem Rele poistky všetko pod prudem a problem tam nevidim. U problemu sa ide spojit normálne ze všetkýma RJ , prístrojovky,rj motoru ,cenralnej elektriky atd. Zajímave je že ked nic nefunguje tak normalne cez diag. v akčných členoch normalne spustím. Napadel mňa či nemože štarter rušit treba nejaku jednotku a rozhodí sa komunikacia. Majitel to už robí tak že naštartuje rozjede sa vypne motor a cez rychlost nastartuje motor a potom normalne funguje
dík za nejaký tip
dík za nejaký tip
Naposledy upravil(a) ROMEK dne 10 říj 2020, 18:46, celkem upraveno 1 x.
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Marku jak si prisiel na tu spínacku? Ked pozrem v Live datach vsetky svorky a napetie na nich tak nikde nevidím problem. Skušal sem blbost zapnut kluč a na svorku štartera priviest napetie a spraví to to iste. Mne pripada jak keby vypadel signal CAN alebo nejake rušenie. štarter je druhý a robí to to iste. to je zas špek
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Toto bolo o inom, ja som to neopravoval ale boli sme v Plzni kupovať Sprintera a chceli sme ho dostať domov po vlastnej osi. Lenže pri skúšobnej jazde sa choval úplne tak isto ako píšeš. Nemal som ani náradie ani diagnostiku nič tak hovorím týpkovi že ho bereme ale nech to najskôr spraví a ešte mu hovorím že asi spínačka blbne. No a za tri dni volá že je to hotové a že elektrikár vymenil spínačku a ide to. Tak preto som ti aj písal že ťa nechcem navádzať zlým smerom bol to len tip.
Ak máš osciloskop tak by som asi skúsil pozrieť CAN ako vyzerá pri štarte keď to blbne a porovnať s tým kedy to funguje (po roztlačení teda). Tá spínačka vyzerá asi takto:
http://blog.mbstartool.com/wp-content/u ... -HC908.jpg
Ak máš osciloskop tak by som asi skúsil pozrieť CAN ako vyzerá pri štarte keď to blbne a porovnať s tým kedy to funguje (po roztlačení teda). Tá spínačka vyzerá asi takto:
http://blog.mbstartool.com/wp-content/u ... -HC908.jpg
Pokud to má sam modul tak ho načti a mrkni v bloku na can 15 a asi can 15+.pokud je to jako na novějších tak ze spínačky ti jde dvakrát spínaná 15 na sam modul a ten po can spíná ostatní jednotky to je ten can 15 proto ani na jinech jednotkách 15 nenajdeš je tam je 30 a budí ji can zpráva může blbnout právě ten sam bejvá přímo na pojistkové skříni.Kts umí i oprávnění startu a sam bude asi jako centrální el nebo komfort tak mrkni na závady tam.Na tohle je lepší stárka tam můžeš jednotivé výstupy otestovat a bylo by vidět kdo neposlouchá.Stejně ti ale nezbude než spímačku vyndat a prověřit podle schéma zda nepadá 15 uz na ni.
spínačku sem mnel venku a premeraval sem napatie na jednotlivych pinoch pred zavadu a pocas zavady a nikde nepada 12V. Ano SAM modul je vedený u KTS jak centalna elektrika. Vsetky jednotky su číste bez zavad len v motorovke su zavady jak sem dal obrazek
Pocas zavady vsetky svorky kere zobrazuje diag
Pocas zavady vsetky svorky kere zobrazuje diag
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE