3.2 FSI škube (servisy už mě odmítají)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
3.2 FSI škube (servisy už mě odmítají)
Zdravím Vás.
Rozhodl jsem se požádat Vás o radu, mám Passata 3.2 FSI rv.06 a už před čase mi začal když přidám plyn škubat.Když se vůz dostane do vysokých otáček od 5 tisíc tak už to přestane a jede zase krásně. Měl jsem to už v řadě servisú. Měnila se tam čidla na palivovém čerpadle,svíčky a i vysokotlaké čerpadlo.Měřili se tlaky na podávacím čerpadle (ty v pořádku) už i s tím nevím rady a nechci to dávat do dalšího servisu aby tam měnili dokola to co už se měnilo. Prý tam možná jde stále moc velký tlak paliva. Proto auto se ve vysokých otáčkách chová normálně. Když je studené je cítit nespálený benzín a někdy(velice zřídka a převážně v zimně) se stane i že po nastartování jede auto na 5 válců.Vyhazuje mi to pak i chybu lambdu.
Už to takto mám skoro rok a nevím už co s tím a servisáci už mě odmítají.Auto stále jede ale nechci aby kvůli tomu padl třeba motor Zde log a díky za pomoc
Adresa 01: Motor Labely: SVO\03H-906-032-BLV.clb
Řídící jednotka SW: 03H 997 033 K HW: Hardware No
Díl: P3.2 FSI-EU4 00 2368
Revize: --H11--- Seriové číslo: VWZCZ000000000
Kódování: 0000175
Dílna #: WSC 29238 401 71171
VCID: 35671E825C3227E77A-8060
4 závad nalezeno.
000401 - snimac tlaku paliva (G274)
P0191 - 001 - neverohodny signal - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 45
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 302145 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.01.03
Čas: 00:45:18
info o závadě:
Otáčky: 1207 /min
Výkon/klapka: 61.9 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 28.0*C
Teplota: 15.0*C
Tlak: 940.0 mbar
Napětí: 14.224 V
000064 - rada válcu 1; sonda 1 / rada válcu 2; sonda 1
P0040 - 008 - zameneny - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00101000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 302146 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.01.09
Čas: 23:03:26
info o závadě:
Otáčky: 968 /min
Výkon/klapka: 23.1 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 39.0*C
Teplota: 14.0*C
Tlak: 940.0 mbar
Napětí: 14.097 V
008345 - regulace lambda za katalyzatorem; rada valcu 2
P2099 - 001 - prilis bohaty
info o závadě:
Stav závad: 01100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 302163 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.01.09
Čas: 00:11:07
info o závadě:
Otáčky: 1821 /min
Výkon/klapka: 61.5 %
Rychlost: 85.0 km/h
Teplota: 66.0*C
Teplota: 1.0*C
Tlak: 950.0 mbar
Napětí: 14.097 V
008599 - rada valcu 2 - sonda 1
P2197 - 001 - signal prilis nizky (chudy)
info o závadě:
Stav závad: 01100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 302184 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.01.09
Čas: 09:17:34
info o závadě:
Otáčky: 1853 /min
Výkon/klapka: 39.2 %
Rychlost: 86.0 km/h
Teplota: 69.0*C
Teplota: 1.0*C
Tlak: 950.0 mbar
Napětí: 14.097 V
Readiness: 0010 0101
Rozhodl jsem se požádat Vás o radu, mám Passata 3.2 FSI rv.06 a už před čase mi začal když přidám plyn škubat.Když se vůz dostane do vysokých otáček od 5 tisíc tak už to přestane a jede zase krásně. Měl jsem to už v řadě servisú. Měnila se tam čidla na palivovém čerpadle,svíčky a i vysokotlaké čerpadlo.Měřili se tlaky na podávacím čerpadle (ty v pořádku) už i s tím nevím rady a nechci to dávat do dalšího servisu aby tam měnili dokola to co už se měnilo. Prý tam možná jde stále moc velký tlak paliva. Proto auto se ve vysokých otáčkách chová normálně. Když je studené je cítit nespálený benzín a někdy(velice zřídka a převážně v zimně) se stane i že po nastartování jede auto na 5 válců.Vyhazuje mi to pak i chybu lambdu.
Už to takto mám skoro rok a nevím už co s tím a servisáci už mě odmítají.Auto stále jede ale nechci aby kvůli tomu padl třeba motor Zde log a díky za pomoc
Adresa 01: Motor Labely: SVO\03H-906-032-BLV.clb
Řídící jednotka SW: 03H 997 033 K HW: Hardware No
Díl: P3.2 FSI-EU4 00 2368
Revize: --H11--- Seriové číslo: VWZCZ000000000
Kódování: 0000175
Dílna #: WSC 29238 401 71171
VCID: 35671E825C3227E77A-8060
4 závad nalezeno.
000401 - snimac tlaku paliva (G274)
P0191 - 001 - neverohodny signal - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 45
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 302145 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.01.03
Čas: 00:45:18
info o závadě:
Otáčky: 1207 /min
Výkon/klapka: 61.9 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 28.0*C
Teplota: 15.0*C
Tlak: 940.0 mbar
Napětí: 14.224 V
000064 - rada válcu 1; sonda 1 / rada válcu 2; sonda 1
P0040 - 008 - zameneny - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00101000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 302146 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.01.09
Čas: 23:03:26
info o závadě:
Otáčky: 968 /min
Výkon/klapka: 23.1 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 39.0*C
Teplota: 14.0*C
Tlak: 940.0 mbar
Napětí: 14.097 V
008345 - regulace lambda za katalyzatorem; rada valcu 2
P2099 - 001 - prilis bohaty
info o závadě:
Stav závad: 01100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 302163 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.01.09
Čas: 00:11:07
info o závadě:
Otáčky: 1821 /min
Výkon/klapka: 61.5 %
Rychlost: 85.0 km/h
Teplota: 66.0*C
Teplota: 1.0*C
Tlak: 950.0 mbar
Napětí: 14.097 V
008599 - rada valcu 2 - sonda 1
P2197 - 001 - signal prilis nizky (chudy)
info o závadě:
Stav závad: 01100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 302184 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.01.09
Čas: 09:17:34
info o závadě:
Otáčky: 1853 /min
Výkon/klapka: 39.2 %
Rychlost: 86.0 km/h
Teplota: 69.0*C
Teplota: 1.0*C
Tlak: 950.0 mbar
Napětí: 14.097 V
Readiness: 0010 0101
V případě potřeby jsem k zastižení na tel. čísle 728562288.
To sice ano a i s timto vozem. Prave ale proto podle mého vznikli tTo fóra jestli se nepletu Ale když už nevím co s tím nestydím se přiznat si to a vyhledam odbornou pomoc. Ve skutečnosti to bylo už u 3 mechaniku opakovaně. Čtvrtý me po měsících přemlouvání poslal k šípku.Pror se obracím sem. Jak říkám už me tento problém trápí dlouho.
V případě potřeby jsem k zastižení na tel. čísle 728562288.
Začal bych od píky, změřil kompresi, vyndal vstřiky a nechal je zkontrolovat, popřípadě bych zkontroloval vačky, zda nějaká není poloometená.Pokud budeš mít jistotu, že je motor fyzicky v pořádku, tak se dá usuzovat co dál. Ani jsi nenapsal, kolik to má km, ale odhadují, že motor se většinou jen převaloval, protože dost pije, a jelikož je to přímý vstřik, může být zaházen sračkami..Nejdřív bych to zkusil po italsku, vzal bych jej na dálnici , dal 100 octanový benzin bez sraček s aditivem, nalil bych tam celou pikslu, a dal mu kládu, až by z něho lítaly nudle..Samozřejmě může být pozdě, ale také se může stát, že se ta závada vyjeví v plném světle a ty budeš vědět, na čem jsi. Mecháni jsou v tom často nevinně.., za mých časů mi řekl mistr MLADEJ VEM TO A DEJ TOMU ČOUD..
nepropadat panice...
Ok a ted se teda zeptám jako vážně laik. Co se tam zalepí? Vstřiky, lambdy nebo je to metafora?
Auto nema egr takže v sání to nebude. A už tu ten nazor padl více krát. Asi to tak prostě udelam nejakej vysokooktan a hnát to v otáčkách.
PS. V automatu jaou vsechyn 3.2 a 3.6 od VW jen pro doplnění
Auto nema egr takže v sání to nebude. A už tu ten nazor padl více krát. Asi to tak prostě udelam nejakej vysokooktan a hnát to v otáčkách.
PS. V automatu jaou vsechyn 3.2 a 3.6 od VW jen pro doplnění
V případě potřeby jsem k zastižení na tel. čísle 728562288.
Udělaj se nad talířkem ventilu takové koule a ty bráněj po otevření ventilu aby si nasál dostatečné množství vzduchu pro optimální hoření směsi.Tuhle kouli ale žádným honěním po dálnici nesundáš a už vubec bych se vyhnul nějaký chemii.Sundat sání a prohlídnout a odrbat pokud to na autě nelze tak hlava dolu.
Rozhodně se nechci hádat, každopádně je to otázka nazoru. Ale me ten motori i docela baví. Samozřejmě nejsem žádný závodní pilot takže tomu nerozumím ale tech 250 koní a vcelku hezkywzvuk me pro zlepšení nalady stačí. Chápu ze s jídlem roste chuť ale myslím si že na atmosféru s né až tak žravím motorem si nejakou tu zabavu uziju. Ale jak říkám jen můj nazor. Ale bohužel ted se potýkám s tímto neduhem. Hlavu bych tu měl ještě jednu. Jen nevím jestli se mi chce dělat až takoví zásah do motoru a navíc bylo mi tvrzeno že nejspíš budd problém v el. Když diagnostika pise chyby.
V případě potřeby jsem k zastižení na tel. čísle 728562288.