3.2 FSI škube (servisy už mě odmítají)

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

DafiBoos
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 26 srp 2013, 19:49
Bydliště: Šumava

3.2 FSI škube (servisy už mě odmítají)

Příspěvek od DafiBoos »

Zdravím Vás.
Rozhodl jsem se požádat Vás o radu, mám Passata 3.2 FSI rv.06 a už před čase mi začal když přidám plyn škubat.Když se vůz dostane do vysokých otáček od 5 tisíc tak už to přestane a jede zase krásně. Měl jsem to už v řadě servisú. Měnila se tam čidla na palivovém čerpadle,svíčky a i vysokotlaké čerpadlo.Měřili se tlaky na podávacím čerpadle (ty v pořádku) už i s tím nevím rady a nechci to dávat do dalšího servisu aby tam měnili dokola to co už se měnilo. Prý tam možná jde stále moc velký tlak paliva. Proto auto se ve vysokých otáčkách chová normálně. Když je studené je cítit nespálený benzín a někdy(velice zřídka a převážně v zimně) se stane i že po nastartování jede auto na 5 válců.Vyhazuje mi to pak i chybu lambdu.
Už to takto mám skoro rok a nevím už co s tím a servisáci už mě odmítají.Auto stále jede ale nechci aby kvůli tomu padl třeba motor Zde log a díky za pomoc



Adresa 01: Motor Labely: SVO\03H-906-032-BLV.clb
Řídící jednotka SW: 03H 997 033 K HW: Hardware No
Díl: P3.2 FSI-EU4 00 2368
Revize: --H11--- Seriové číslo: VWZCZ000000000
Kódování: 0000175
Dílna #: WSC 29238 401 71171
VCID: 35671E825C3227E77A-8060

4 závad nalezeno.
000401 - snimac tlaku paliva (G274)
P0191 - 001 - neverohodny signal - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 45
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 302145 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.01.03
Čas: 00:45:18

info o závadě:
Otáčky: 1207 /min
Výkon/klapka: 61.9 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 28.0*C
Teplota: 15.0*C
Tlak: 940.0 mbar
Napětí: 14.224 V

000064 - rada válcu 1; sonda 1 / rada válcu 2; sonda 1
P0040 - 008 - zameneny - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00101000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 302146 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.01.09
Čas: 23:03:26

info o závadě:
Otáčky: 968 /min
Výkon/klapka: 23.1 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 39.0*C
Teplota: 14.0*C
Tlak: 940.0 mbar
Napětí: 14.097 V

008345 - regulace lambda za katalyzatorem; rada valcu 2
P2099 - 001 - prilis bohaty
info o závadě:
Stav závad: 01100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 302163 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.01.09
Čas: 00:11:07

info o závadě:
Otáčky: 1821 /min
Výkon/klapka: 61.5 %
Rychlost: 85.0 km/h
Teplota: 66.0*C
Teplota: 1.0*C
Tlak: 950.0 mbar
Napětí: 14.097 V

008599 - rada valcu 2 - sonda 1
P2197 - 001 - signal prilis nizky (chudy)
info o závadě:
Stav závad: 01100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 302184 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.01.09
Čas: 09:17:34

info o závadě:
Otáčky: 1853 /min
Výkon/klapka: 39.2 %
Rychlost: 86.0 km/h
Teplota: 69.0*C
Teplota: 1.0*C
Tlak: 950.0 mbar
Napětí: 14.097 V

Readiness: 0010 0101
V případě potřeby jsem k zastižení na tel. čísle 728562288.
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Alebo nebolo nikde a snažíš sa to opraviť. Podľa tvojich starších príspevkov si opravuješ vozidla sám, alebo si priekupník samouk.
DafiBoos
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 26 srp 2013, 19:49
Bydliště: Šumava

Příspěvek od DafiBoos »

To sice ano a i s timto vozem. Prave ale proto podle mého vznikli tTo fóra jestli se nepletu Ale když už nevím co s tím nestydím se přiznat si to a vyhledam odbornou pomoc. Ve skutečnosti to bylo už u 3 mechaniku opakovaně. Čtvrtý me po měsících přemlouvání poslal k šípku.Pror se obracím sem. Jak říkám už me tento problém trápí dlouho.
V případě potřeby jsem k zastižení na tel. čísle 728562288.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Začal bych od píky, změřil kompresi, vyndal vstřiky a nechal je zkontrolovat, popřípadě bych zkontroloval vačky, zda nějaká není poloometená.Pokud budeš mít jistotu, že je motor fyzicky v pořádku, tak se dá usuzovat co dál. Ani jsi nenapsal, kolik to má km, ale odhadují, že motor se většinou jen převaloval, protože dost pije, a jelikož je to přímý vstřik, může být zaházen sračkami..Nejdřív bych to zkusil po italsku, vzal bych jej na dálnici , dal 100 octanový benzin bez sraček s aditivem, nalil bych tam celou pikslu, a dal mu kládu, až by z něho lítaly nudle..Samozřejmě může být pozdě, ale také se může stát, že se ta závada vyjeví v plném světle a ty budeš vědět, na čem jsi. Mecháni jsou v tom často nevinně.., za mých časů mi řekl mistr MLADEJ VEM TO A DEJ TOMU ČOUD.. (LOL)
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

U nás se říká dej tomu GOTa generální oprava tlakem ;)
DafiBoos
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 26 srp 2013, 19:49
Bydliště: Šumava

Příspěvek od DafiBoos »

Nemyslím si že bych auto zrovna dvakrát šetřil ale je pravda že jezdim na 95.tak to bych mohl zkusit. Myslíte že je někde neco případného? A skusit nějaké ty sijrajty na čištění potrubí?
V případě potřeby jsem k zastižení na tel. čísle 728562288.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Nedaj se prohodit zásuvky na předních sondách?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Chce to čas..
Naposledy upravil(a) jericho-3 dne 10 zář 2020, 11:43, celkem upraveno 1 x.
nepropadat panice...
DafiBoos
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 26 srp 2013, 19:49
Bydliště: Šumava

Příspěvek od DafiBoos »

Ok a ted se teda zeptám jako vážně laik. Co se tam zalepí? Vstřiky, lambdy nebo je to metafora?
Auto nema egr takže v sání to nebude. A už tu ten nazor padl více krát. Asi to tak prostě udelam nejakej vysokooktan a hnát to v otáčkách.
PS. V automatu jaou vsechyn 3.2 a 3.6 od VW jen pro doplnění ;)
V případě potřeby jsem k zastižení na tel. čísle 728562288.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Udělaj se nad talířkem ventilu takové koule a ty bráněj po otevření ventilu aby si nasál dostatečné množství vzduchu pro optimální hoření směsi.Tuhle kouli ale žádným honěním po dálnici nesundáš a už vubec bych se vyhnul nějaký chemii.Sundat sání a prohlídnout a odrbat pokud to na autě nelze tak hlava dolu.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Pokud ne, už je pozdě, každý majitel přímovstřiku by měl projít školením , který by měla zaplatit továrna..
DafiBoos, máš pravdu, myslel jsem si to, že tam ruční nedávají, taky proč...je to motor bez emocí..
nepropadat panice...
DafiBoos
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 26 srp 2013, 19:49
Bydliště: Šumava

Příspěvek od DafiBoos »

Rozhodně se nechci hádat, každopádně je to otázka nazoru. Ale me ten motori i docela baví. Samozřejmě nejsem žádný závodní pilot takže tomu nerozumím ale tech 250 koní a vcelku hezkywzvuk me pro zlepšení nalady stačí. Chápu ze s jídlem roste chuť ale myslím si že na atmosféru s né až tak žravím motorem si nejakou tu zabavu uziju. Ale jak říkám jen můj nazor. Ale bohužel ted se potýkám s tímto neduhem. :( Hlavu bych tu měl ještě jednu. Jen nevím jestli se mi chce dělat až takoví zásah do motoru a navíc bylo mi tvrzeno že nejspíš budd problém v el. Když diagnostika pise chyby.
V případě potřeby jsem k zastižení na tel. čísle 728562288.
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Vyber vstreky a daj ich do ultrazvuku, potom pojazdiť a poriadne.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

A co pal. filtr? Pokud jsou přední lambdy původní, tak vyměnit a pak mrknout kde se pohybuje regulace lambda a hned uvidíš, jestli je to chudé, nebo naopak bohaté.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Preto mu to neseká od vyšších ot? Palivák nie. Treba dať scope na sondy , ale to mu nepovie nič.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“