3.2 FSI škube (servisy už mě odmítají)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 709
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Až vyřešíš ten problém kolem G274 a tlakem paliva v systému, vyřešíš tím velmi pravděpodobně i ty kolem lambda regulace až na ty blbě zapojený nebo prohozený lambdy G39 a G108 před katíkama pod chybou 16424 / P0040 / 4028 / 000064, na což se už ptal i geo
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 191/000401
Possible causes:
Fuel pressure too low / high
(G247) faulty
Too much resistance in the electrical circuit
No (too little) fuel available
Fuel filter clogged
Broken gas pump
Engine control module
Possible solutions:
Check fuel quantity
Check / replace fuel filter
Check (measurement blocks) / repair / replace the fuel pump
Check (measurement blocks) / replace (G247)
Check / repair wiring and connections between ECU and (G247)
Check (measurement value blocks) / replace Engine control module
No a sání a zabordelený sedla sacích ventilů si pak budeš mechanicky muset jistě očistit s těma nalítanýma km, na to neplatí nic jiného. EGR to jistě má, jen ho nevidíš a nechápeš ...
Je to zřejmě BLV s variátory jak na sací tak výfukové vačce, tedy funkce EGR je prováděna variabilním časováním a překrýváním otevírání ventilů, tzv. vnitřní EGR bez externího EGR ventilu ...
Na pochopení bude stačit SSP od mladšího sourozence ze SUPa, str. 11
https://uloz.to/file/FaQ77RqZv/69-zazeh ... kw-fsi-pdf
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 191/000401
Possible causes:
Fuel pressure too low / high
(G247) faulty
Too much resistance in the electrical circuit
No (too little) fuel available
Fuel filter clogged
Broken gas pump
Engine control module
Possible solutions:
Check fuel quantity
Check / replace fuel filter
Check (measurement blocks) / repair / replace the fuel pump
Check (measurement blocks) / replace (G247)
Check / repair wiring and connections between ECU and (G247)
Check (measurement value blocks) / replace Engine control module
No a sání a zabordelený sedla sacích ventilů si pak budeš mechanicky muset jistě očistit s těma nalítanýma km, na to neplatí nic jiného. EGR to jistě má, jen ho nevidíš a nechápeš ...
Je to zřejmě BLV s variátory jak na sací tak výfukové vačce, tedy funkce EGR je prováděna variabilním časováním a překrýváním otevírání ventilů, tzv. vnitřní EGR bez externího EGR ventilu ...
Na pochopení bude stačit SSP od mladšího sourozence ze SUPa, str. 11
https://uloz.to/file/FaQ77RqZv/69-zazeh ... kw-fsi-pdf
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: 3.2 FSI škube (servisy už mě odmítají)
[quote="DafiBoos"]Zdravím Vás.
kup jednokontaktní svíčky dej tam odtrh O.5 mm a bude po problému
kup jednokontaktní svíčky dej tam odtrh O.5 mm a bude po problému
Má to vnútorné EGR tak ako už bolo spomenuté čiže prekrývaním strihu ventilov. Každopádne je to FSI a priamovstrek takže ventily sa lúbia zanášať. Skús zobrať vcds a pozrieť na fuel trimy aké ti hádžu lambdy. Poprípade otestovať cez vcds VVT a iné veci ktoré sa dajú a uvidíš na čom si
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Re: 3.2 FSI škube (servisy už mě odmítají)
Svíčkami se začíná a někdy končí..
Naposledy upravil(a) jericho-3 dne 10 zář 2020, 11:45, celkem upraveno 1 x.
nepropadat panice...
tu chybu se snímačem tlaku mi vypisovala 1,8 TSI, když jsem vyměnil PCV ventil za nejakej šmejd, co neudržoval v motoru správnej podtlak a jak byl motor studenej a kolem kroužku byl větší profuk, byla chudá směs a zároveň to vyhodilo tu chybu snímače, jelikož si jednotka myslí, že ten tlak není správnej, když nemůže přidat nabohatosti a na čidle je tlak správnej, zaměřil bych se na kontrolu bohatosti dle lambda regulace a hledal proč je to chudý, zvlášť když píšeš, že to kolikrát vypadá, že běží na 5 válců, tady bude možná někde zakopanej pes, v přisávání vzduchu za klapkou
Popravdě je tu teď tolika rad (za to vážně děkuji) ne nestíhám zkoušet opatření.
Jen pro doplnění, o tom EGRu jsem fakt nevěděl.
Palivový filtr jsem ani ja ani jiny nmechanik nenašel.
Ty lambdy prej házejí chybu právě protože to dělá bordel v te směsi až se to prý vyřeší bude to OK.
Dili co se davali když se neco vymenilo byly vzdy podle toho co bylo předtím.
A když se tedy zeptám a chci jít cestou nejmenšího odporu. Čím bych mel začít ať je cesta nejméně náročná? Vážně všem kdo přispěli komentáre moc děkuji.
Jen pro doplnění, o tom EGRu jsem fakt nevěděl.
Palivový filtr jsem ani ja ani jiny nmechanik nenašel.
Ty lambdy prej házejí chybu právě protože to dělá bordel v te směsi až se to prý vyřeší bude to OK.
Dili co se davali když se neco vymenilo byly vzdy podle toho co bylo předtím.
A když se tedy zeptám a chci jít cestou nejmenšího odporu. Čím bych mel začít ať je cesta nejméně náročná? Vážně všem kdo přispěli komentáre moc děkuji.
V případě potřeby jsem k zastižení na tel. čísle 728562288.
Tohle není moc rozšířená motorizace, tak si k tomu dohledej co nejvíce info, SSP nebo přímo DP pro daný kod motoru.
SSP 360 od VW by mohlo hodně pomoci, bohužel není v češtině, ale to by dneska neměl být problém.
Palivový filtr je kombinace s podávačkou v nádrži. A co vidím v labelu, palivová pumpa se adaptuje, to by se mohlo také prověřit kromě tlaku paliva samotného. Mrkni jak se chová, pod 231/2 požadavek a 231/3 skutečnost.
SSP 360 od VW by mohlo hodně pomoci, bohužel není v češtině, ale to by dneska neměl být problém.
Palivový filtr je kombinace s podávačkou v nádrži. A co vidím v labelu, palivová pumpa se adaptuje, to by se mohlo také prověřit kromě tlaku paliva samotného. Mrkni jak se chová, pod 231/2 požadavek a 231/3 skutečnost.
Naposledy upravil(a) Rayx dne 01 zář 2020, 15:09, celkem upraveno 1 x.
Si prověř stav kabeláže a konektorů od těch předních lambd, třeba se to tam zelení a proto ty sporadický chyby.
Prostě jde o to, že tu máš nějaký zapsaný chyby, tak máš postupovat logicky podle toho, co ty chyby znamenaj a ne,
že začneš uplně naslepo z druhýho konce, viz třeba ta "moudrá" rada tady postnutá ohledně jednokontaktních svíček s odtrhem 0,5,
která tady ale nic neřeší a jen odvádí od problému ...
Jasně, někdy to neukazuje napřímo, ale ty chyby jsou dost vypovídající
16424 / P0040 / 4028 / 000064
Prostě jde o to, že tu máš nějaký zapsaný chyby, tak máš postupovat logicky podle toho, co ty chyby znamenaj a ne,
že začneš uplně naslepo z druhýho konce, viz třeba ta "moudrá" rada tady postnutá ohledně jednokontaktních svíček s odtrhem 0,5,
která tady ale nic neřeší a jen odvádí od problému ...
Jasně, někdy to neukazuje napřímo, ale ty chyby jsou dost vypovídající
16424 / P0040 / 4028 / 000064
Presne tak, tie lambdy sa prehodiť dajú, pri škrtiacej klapke síce máš konektory farebné ale pri lambdách myslím nie sú, takže skúsil by som toto najprv vyrieši't a uvidíš čo ďalej, ale kedže prepokladám že históriu nepoznáš a nevieš čo tam kde robil, inak lambdy sú rovnaké akurát ti potom reguluje opačne BANK 1 a BANK 2 (čiže 1,2,3, a 4,5,6) valec
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Fakta nám říkají jedno, motor jezdil místo na doporučený 98 octanový benzin na 95 -ku..Žádné aditivy, zda někdo vůbec někdy měnil svíce se neví, zda se někdo někdy na ně podíval jak válce pálí , taky ne. A že by dráteníci ve všech servisech byli pitomci, to asi ne. Možná kouknout kamerkou do válce,zda by něco ukázalo při otevřených ventilech..A že motory FSI jsou hnojomety je všeobecně známo, že u menších obsahů se musí sem tam šlápnout na plyn, aby dostalo od turba kyslík a trochu jelo je fakt, ale u tohoto obsahu to není moc třeba , motor se může převalovat a jelikož jsou všude omezení , tak to stačí..Co dělá automat? Udržuje motor právě v režimu co nejoptimálnější spotřeby, což je právě režim, který motor nejvíc ničí..Ten motor je sebedestruktviní a hnojomet jede na plné pecky, a je vlastně zázrrak, že při 300000Km to ještě vůbec jede. Motor potřebuje gaunera, který ho nenechá vydechnout a který pendluje hlavně po dálnici a vyhazovat prachy za drahý benzin má jako koníčka..Základní rada je taková, zbav se tohoto nedochůdčete, nebo tě oprava finančně sežere..to je cesta nejmenšího odporu.. Už toho vydržel až moc..DafiBoos píše:Popravdě je tu teď tolika rad (za to vážně děkuji) ne nestíhám zkoušet opatření.
Jen pro doplnění, o tom EGRu jsem fakt nevěděl.
Palivový filtr jsem ani ja ani jiny nmechanik nenašel.
Ty lambdy prej házejí chybu právě protože to dělá bordel v te směsi až se to prý vyřeší bude to OK.
Dili co se davali když se neco vymenilo byly vzdy podle toho co bylo předtím.
A když se tedy zeptám a chci jít cestou nejmenšího odporu. Čím bych mel začít ať je cesta nejméně náročná? Vážně všem kdo přispěli komentáre moc děkuji.
nepropadat panice...