3.2 FSI škube (servisy už mě odmítají)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rozhodně nechci aby tady docházelo k nějakým konfliktům.
Auta jsou dobrá a špatná. Nikdy nevíte co se v nem vy....
Každopádně auto jezdilo normálně. Pak z ničeho nic začalo škubání. S lambdama se nehejbalo tak počítám ze v tech problém neni ale když už to budu dávat na diag. Tak poprosím ať to zkouknou. Na tu karbonizaci se ještě podívám ale když měnili těsnění pod víkem tak to prej bylo v rámci i možností čisté.
Každopádně zatím mam tyto dva tipy tak kdyby někoho ještě něco napadlo budu jedině rád.
Když se vrátím k názoru ať se auta zbavím. Jelikož se na autě měnili čidla, svíčky VT. čerpadlo a kdo ví co ještě tak popravdě jen za díly jsem dal víc než bych dostal za auto které nejede tak jak by melo nemyslíš? To to raději dojezdím s tím škubáním.
Ale díky i tento názor má svou váhu
Auta jsou dobrá a špatná. Nikdy nevíte co se v nem vy....
Každopádně auto jezdilo normálně. Pak z ničeho nic začalo škubání. S lambdama se nehejbalo tak počítám ze v tech problém neni ale když už to budu dávat na diag. Tak poprosím ať to zkouknou. Na tu karbonizaci se ještě podívám ale když měnili těsnění pod víkem tak to prej bylo v rámci i možností čisté.
Každopádně zatím mam tyto dva tipy tak kdyby někoho ještě něco napadlo budu jedině rád.
Když se vrátím k názoru ať se auta zbavím. Jelikož se na autě měnili čidla, svíčky VT. čerpadlo a kdo ví co ještě tak popravdě jen za díly jsem dal víc než bych dostal za auto které nejede tak jak by melo nemyslíš? To to raději dojezdím s tím škubáním.
Ale díky i tento názor má svou váhu
V případě potřeby jsem k zastižení na tel. čísle 728562288.
Tak tak Jericho. Dnešná doba diagnostík a čidiel vychovala bandu hňupov a nie diagnostikov. Pre základ a správnu diagnostiku človek potrebuje vedieť základy mechaniky a to už vie málo kto. Základom je vedieť čo a ako funguje po mechanickej stránke a až potom sa spoliehať na diagnostiku. Častejšie použivam manometer a skúšačku , ako pc a položím do vrecka ľudí z autorizáku. Mal som šťastie na starých majstrov kedysi a zvyšok bol už len o samouke a laborovaní v garáži. Nie o pokusoch z fóra a podobne. Napojíš pc, hodnoty lietajú , menia čidla od A do Z až po jednotky. Popritom je problémom falošný vzduch. Volajú ma testovať auto, kde sú výpadky valcov, pomenené cievky, sviečky a základ nepretestujú. Skúsený človek dá ruku ku výfuku a cíti, ako má spätný ťach plynov. Odhalený podpálený ventil priložením ruky, bez pc a tlakovej sondy na motortester. O japoncoch a ich hadičkách ani nepíšem, ako posrali Landcruiser v Toyote, alebo vymenil motor v autorizáku kôli vadnej podtlakovej hadičke. Je to boj.
Jsem rád, že někdo uvažuje komplexně, protože u hledání závad musí být v první řadě jistota, že motor je mechanicky v pořádku a na vině je právě jen regulace tohoto motoru. Jít obrácenou cestou odpovídá dnešní době, kdy místo zvednuté kapoty se řeší DRÁT.. Mechán-dráteník je čistej, za nehty nemá špínu a často má i pravdu, na závadu přijde..Ale co když ne? Tak to potom nechá na těch s těmi špinavými za nehty.. .
nepropadat panice...
Jsme v Čechách, ale je tady pravidlo, že si lidé nerozumí..Někdy mi připadá, že neumí pořádně číst, ale umí nadávat. Já nezpochybnil drát jako takový, ale mám prostě jiný názor na přístup k opravě. Ty máš také jiný, bohužel na rozdíl ode mě ti to vadí. Patrně jsi jen klouček jedináček, nebo jsi sotva vykoukl z bavlnky a nejsi zvyklý na jiný názor, možná u toho i dupeš nožičkou.. Měl bys vědět, že i špatný názor může člověka posunout vpřed, protože mu ukáže zdánlivě slepou cestu..Ale na to hold ještě potřebuješ čas...
nepropadat panice...