3.2 FSI škube (servisy už mě odmítají)
Napsal: 29 srp 2020, 13:07
Zdravím Vás.
Rozhodl jsem se požádat Vás o radu, mám Passata 3.2 FSI rv.06 a už před čase mi začal když přidám plyn škubat.Když se vůz dostane do vysokých otáček od 5 tisíc tak už to přestane a jede zase krásně. Měl jsem to už v řadě servisú. Měnila se tam čidla na palivovém čerpadle,svíčky a i vysokotlaké čerpadlo.Měřili se tlaky na podávacím čerpadle (ty v pořádku) už i s tím nevím rady a nechci to dávat do dalšího servisu aby tam měnili dokola to co už se měnilo. Prý tam možná jde stále moc velký tlak paliva. Proto auto se ve vysokých otáčkách chová normálně. Když je studené je cítit nespálený benzín a někdy(velice zřídka a převážně v zimně) se stane i že po nastartování jede auto na 5 válců.Vyhazuje mi to pak i chybu lambdu.
Už to takto mám skoro rok a nevím už co s tím a servisáci už mě odmítají.Auto stále jede ale nechci aby kvůli tomu padl třeba motor Zde log a díky za pomoc
Adresa 01: Motor Labely: SVO\03H-906-032-BLV.clb
Řídící jednotka SW: 03H 997 033 K HW: Hardware No
Díl: P3.2 FSI-EU4 00 2368
Revize: --H11--- Seriové číslo: VWZCZ000000000
Kódování: 0000175
Dílna #: WSC 29238 401 71171
VCID: 35671E825C3227E77A-8060
4 závad nalezeno.
000401 - snimac tlaku paliva (G274)
P0191 - 001 - neverohodny signal - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 45
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 302145 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.01.03
Čas: 00:45:18
info o závadě:
Otáčky: 1207 /min
Výkon/klapka: 61.9 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 28.0*C
Teplota: 15.0*C
Tlak: 940.0 mbar
Napětí: 14.224 V
000064 - rada válcu 1; sonda 1 / rada válcu 2; sonda 1
P0040 - 008 - zameneny - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00101000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 302146 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.01.09
Čas: 23:03:26
info o závadě:
Otáčky: 968 /min
Výkon/klapka: 23.1 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 39.0*C
Teplota: 14.0*C
Tlak: 940.0 mbar
Napětí: 14.097 V
008345 - regulace lambda za katalyzatorem; rada valcu 2
P2099 - 001 - prilis bohaty
info o závadě:
Stav závad: 01100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 302163 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.01.09
Čas: 00:11:07
info o závadě:
Otáčky: 1821 /min
Výkon/klapka: 61.5 %
Rychlost: 85.0 km/h
Teplota: 66.0*C
Teplota: 1.0*C
Tlak: 950.0 mbar
Napětí: 14.097 V
008599 - rada valcu 2 - sonda 1
P2197 - 001 - signal prilis nizky (chudy)
info o závadě:
Stav závad: 01100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 302184 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.01.09
Čas: 09:17:34
info o závadě:
Otáčky: 1853 /min
Výkon/klapka: 39.2 %
Rychlost: 86.0 km/h
Teplota: 69.0*C
Teplota: 1.0*C
Tlak: 950.0 mbar
Napětí: 14.097 V
Readiness: 0010 0101
Rozhodl jsem se požádat Vás o radu, mám Passata 3.2 FSI rv.06 a už před čase mi začal když přidám plyn škubat.Když se vůz dostane do vysokých otáček od 5 tisíc tak už to přestane a jede zase krásně. Měl jsem to už v řadě servisú. Měnila se tam čidla na palivovém čerpadle,svíčky a i vysokotlaké čerpadlo.Měřili se tlaky na podávacím čerpadle (ty v pořádku) už i s tím nevím rady a nechci to dávat do dalšího servisu aby tam měnili dokola to co už se měnilo. Prý tam možná jde stále moc velký tlak paliva. Proto auto se ve vysokých otáčkách chová normálně. Když je studené je cítit nespálený benzín a někdy(velice zřídka a převážně v zimně) se stane i že po nastartování jede auto na 5 válců.Vyhazuje mi to pak i chybu lambdu.
Už to takto mám skoro rok a nevím už co s tím a servisáci už mě odmítají.Auto stále jede ale nechci aby kvůli tomu padl třeba motor Zde log a díky za pomoc
Adresa 01: Motor Labely: SVO\03H-906-032-BLV.clb
Řídící jednotka SW: 03H 997 033 K HW: Hardware No
Díl: P3.2 FSI-EU4 00 2368
Revize: --H11--- Seriové číslo: VWZCZ000000000
Kódování: 0000175
Dílna #: WSC 29238 401 71171
VCID: 35671E825C3227E77A-8060
4 závad nalezeno.
000401 - snimac tlaku paliva (G274)
P0191 - 001 - neverohodny signal - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 45
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 302145 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.01.03
Čas: 00:45:18
info o závadě:
Otáčky: 1207 /min
Výkon/klapka: 61.9 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 28.0*C
Teplota: 15.0*C
Tlak: 940.0 mbar
Napětí: 14.224 V
000064 - rada válcu 1; sonda 1 / rada válcu 2; sonda 1
P0040 - 008 - zameneny - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00101000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 302146 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.01.09
Čas: 23:03:26
info o závadě:
Otáčky: 968 /min
Výkon/klapka: 23.1 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 39.0*C
Teplota: 14.0*C
Tlak: 940.0 mbar
Napětí: 14.097 V
008345 - regulace lambda za katalyzatorem; rada valcu 2
P2099 - 001 - prilis bohaty
info o závadě:
Stav závad: 01100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 302163 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.01.09
Čas: 00:11:07
info o závadě:
Otáčky: 1821 /min
Výkon/klapka: 61.5 %
Rychlost: 85.0 km/h
Teplota: 66.0*C
Teplota: 1.0*C
Tlak: 950.0 mbar
Napětí: 14.097 V
008599 - rada valcu 2 - sonda 1
P2197 - 001 - signal prilis nizky (chudy)
info o závadě:
Stav závad: 01100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 302184 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.01.09
Čas: 09:17:34
info o závadě:
Otáčky: 1853 /min
Výkon/klapka: 39.2 %
Rychlost: 86.0 km/h
Teplota: 69.0*C
Teplota: 1.0*C
Tlak: 950.0 mbar
Napětí: 14.097 V
Readiness: 0010 0101