octa 1 81kw teplota vody

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Registrován: 01 črc 2015, 21:23
Odpovědi: 0

octa 1 81kw teplota vody

Příspěvek od ferdy91 »

Zdravim niekto podobny problem? Viem vseobecne ze tdi a ohrev vody je dlha dlha debata avsak na 96kw to hreje doslova hned moj problem je takyto

Nastartujem auto povedzme ze je vonku 20 C auto na volnobeh musi klepat bez zvysenia otacok zhruba 20-30min aby bolo podla pristrojovky 90 ano viem neni to presne 90 ale o to nejde.Aj ked sa ohreje na 90 kuri tak ze polozim ruku na mriezky a citim ze ide tak mozno 20-30 C viac urcite nie.Avsak akonahle pridam na zhruba 2000ot a vysie zrazu teplota stupne by som povedal ze aj 2nasobne.Docasne som prepojil aj vyhrev s tymi spiralkami ale myslim ze nic extra zmena.

Co som doteraz spravil:

Vymena termostatu origo skoda bez zmeny aj pri 90 C citit spodnu hadicu vlaznu cize by malo byt ok

Radiator kurenia som skusil tlakom vody 4bar prefuknut isla s tade taka aki hrdzava voda ale po cca 10sec uz isla pekna cista voda.

Hadice od radiatora medzi sebou maju trosku rozdiel v teplote ale na pocit tak mozno 10 C

Auto sa total neprehrieva za cele leto 1x zaplo ventilator aj to ked klepalo 20min ohriate tlakovanie systemu neni je natlacena hadica avsak celu ju stlacim.Taktiez je zaujimave ze auto velmi skoro vychladne staci ze prejdem napr sustsvne 100km pockam 30min a rucicka na 60 alebo menej.Ako mal som sup1 96kw kde kurilo doslova od startu a to aj pri -10 ohriate na 90 do 10min v minusoch samozrejme a auti ked som po pol dni nastartoval este furt bola ohriata voda

Povedzte mi kde hľadať uz problem? uz som doslova bezradny cez zimu kde bude pod 0 a na rovine to neohrejem ani po 30km...

Jedna sa o 1.9tdi 81kw ASV
gyba
Přispěvovatel
Příspěvky: 401
Registrován: 18 črc 2007, 17:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od gyba »

Výměna radiátoru topení
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5061
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Čerpadlo. Na volnoběh jde hodně vody z přepadové hadičky do expansky? Asi ne. Nemá to oběh.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Registrován: 01 črc 2015, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od ferdy91 »

na volnobeh ide trosku do prepadu ale nic extremne ide plynule aj s bublinkami sem tam ale to tak ze mozno za 10-15min by sa nazbieral liter vody
tiez som si vsimol ze skor sa zohreje hadica co ide do chladica ako do radiatora a taktiez vrchna hadica pokial je rucicka na 50 je hore teplejsia dole vlazna az potom neskor uz je aj ta spodna tepla
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9195
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Radiator a vodní pumpa.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“