Vysoký tlak turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Vysoký tlak turba

Příspěvek od Torgan »

Ahojte prosim vás mohli by ste mi poradiť čo by mohlo spôsobovať prefukovanie turba? auto je AR159 2,4JTDM zevraj chipnute, vypnuty dpf, egr, aj vaha vzduchu,vybrate vírivé klapky, rj sa pravdepodobne riadi len tlakom turba. požiadavka je 2600mbar(1,6bar) Turbo tlačí pravdepodobne maximum, Hodí do nudzaku pri maximalnom rozsahu čidla co je 3000mbar(2.0bar) a vzdy cca pri 3500ot. Záslepky na EGR boli prepálene, dal som nerezové, vzduchovy filter polomrtvy ,dal som novy, na podlakových hadickach bola netesnosť, odstranené. Podozrievam Turbo že je po repase a nieje poriadne regulácia nastavená. len sa k nej nedá dostať banka s tiahlom je pri motore a ,,zakryta turbom,,. Hore dole davat turbo a laborovat sa mi moc nechce, ale ked to inak nepojde budiš. Len by som rád vedel či vás niečo nenapadne ako skrotit turbo :D
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Nechodí ti regulace. Je to zde mockrát popsané.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Praveže lahucko, ale neviem kto to trubo robil ale absolutne zle nastavene. Ale dakujem za reakciu.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 527
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

Keď ide lahucko regulácia určite bude jednoduchšie vybrať turbo von a dat ho nastaviť
Než by si to robil sam a stále vyberať a dávať nazad
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“