ford focus 2 1.6 16v motor nema vykon a jde tvrde
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1986
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Klasicky měrky, papir, tužku...zkusit dát kde byly, zapsat vůle, pak to párkrát přešachujes abys brousil co nejmíň ventilů....pak jestli zabrousit ventil nebo zdvihátko je jedno. Spíš jde o to jak to chceš mít kolmý. Osobně stačí třeba brusný tělísko a stojanovka. Taky mikrometr by ti to dost usnadnil...
Taky mi to dělaj kluci co dělaj hlavy, jen někdy jsou ruce rychlejší než hlava, při demontáži to nasypu do krabice a hlavu odvezu bez vaček a zdvihátek...pak se s tím musím jebat
Taky mi to dělaj kluci co dělaj hlavy, jen někdy jsou ruce rychlejší než hlava, při demontáži to nasypu do krabice a hlavu odvezu bez vaček a zdvihátek...pak se s tím musím jebat
Naposledy upravil(a) chosepm dne 21 zář 2020, 19:53, celkem upraveno 1 x.
***VAG,PSA,Renault***
Nejdřív si je zabrousím ať sedla těsní popíšu dám zdvihátka a nasadím vačky a utahnu ventily nezajištuju zespodu ho přitlačím a.změřím všechny vůle aby se dali případně prohodit kdyby byla někde velká vůle a pak jednotlivé ventily postupně zabrušuju a kontroluju si vůli.Kdyż to mám celé připravený tak to rozeberu vymeju nové gufera a pak teprve zajistím pružiny a namontuju.Ty kalíšky by bylo pěkné měnit ale nestojej nejmíň a všechny stejně nemaj krom fordu už takhle když dáš 16 ventilů přebrousíš hlavu simerinky tak je vtom za 5tis a ty se stím ještě půl dne drbeš.oregan píše:Ok diky Geo, jeste otazka , jak se to meri? Jak poznam o kolik to zkratit? Dal bych to chlapkovi co dela hlavy ale ma na 3 tydny dovolenou a nechce se me cekat.
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1986
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
ne...dáš všude zdvihátka a namontíš nad ně vačku. Hodíš hlavu na bok a začneš třeba válec 1...natočíš obě vačky vačkou (hupem) od zdvihátka...zasunes ventily do vodítek, pořádně přitlačiš do sedla, držíš, a spárovou měrkou zmeris vůli mezi zdvihátkem a vačkou. Nameris 0.10, chceš 0.20, zabrousis 0.10. Ventil po ventilu. Vůle sacích a výfukových si dohledas. Pak si pretocis zas vačky na válec 2....atd
Nebo si uděláš všechny sací...a pak všechny výfukový...je to jedno....vždy ale měříš pod vačkou a musíš si ji přetáčet
Nebo si uděláš všechny sací...a pak všechny výfukový...je to jedno....vždy ale měříš pod vačkou a musíš si ji přetáčet
***VAG,PSA,Renault***
V podstatě je to triviální, jak píše chosepm, dát si hlavu na 2 špalíky ze stranym na papír si namalovat 8 polí ,nadepsat výfuk-sání a otáček vačkou nahoru, jeden ventil po druhém a vždy si vůli změřit..Jde o to, hlavně aby nějaká byla, nebo nebyla moc velká, plus minus 0,10 ..Samozřejmě pokud se ubrušují konce ventilů je to pracnější, ale chce to nejdíve vylučovací matodu, napsané vůle se dají často upravit výměnou zvedáků mezi sebou a to co zbyde se musí dodělat..
Já to dělal vždy rád, samozřejmě hlavně tam, kde byly podložky, Ford použil japonský motor od Yamahy a proto již nemá podložky jako kdysi, japonci prostě mění celé zvedáky..Ale kdo má rovinnou brusku , tak to upraví dle potřeby...
Já to dělal vždy rád, samozřejmě hlavně tam, kde byly podložky, Ford použil japonský motor od Yamahy a proto již nemá podložky jako kdysi, japonci prostě mění celé zvedáky..Ale kdo má rovinnou brusku , tak to upraví dle potřeby...
nepropadat panice...
V podstatě je to triviální, jak píše chosepm, dát si hlavu na 2 špalíky ze strany , na papír si namalovat jednotlivé pole podle počtu ventilů ,nadepsat výfuk-sání a otáčet vačkou nahoru, jeden ventil po druhém a vždy si vůli změřit.a napsat..Jde o to, hlavně aby nějaká byla, nebo nebyla moc velká, plus minus 0,10 ..Samozřejmě pokud se ubrušují konce ventilů je to pracnější, ale chce to nejdříve vylučovací metodu, napsané vůle se dají často upravit výměnou zvedáků mezi sebou a to co zbyde se musí dodělat..
Já to dělal vždy rád, samozřejmě hlavně tam, kde byly podložky, Ford použil japonský motor od Yamahy a proto již nemá podložky jako kdysi, japonci prostě mění celé zvedáky..Ale kdo má rovinnou brusku , tak to upraví dle potřeby...
Já to dělal vždy rád, samozřejmě hlavně tam, kde byly podložky, Ford použil japonský motor od Yamahy a proto již nemá podložky jako kdysi, japonci prostě mění celé zvedáky..Ale kdo má rovinnou brusku , tak to upraví dle potřeby...
nepropadat panice...