Vnt Turbo na AGR 66kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Podlipak
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 20 zář 2020, 20:38

Vnt Turbo na AGR 66kw

Příspěvek od Podlipak »

Zdravim, chystám se předělat motor AGR na VNT turbo nejspíš gt1749vb. Co všechno k tomu budu potřebovat? Půjde to i s původní jednotkou?
Díky za odpovědi
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Nepujde, potrebujes N75 na ovladani banky na turbu takze dodelavka elektriky te nemine, to uz je lepsi prehodit cely motorovy svazek i s jednotkou
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Nedá se to turbo předělat na přetlakovou baňku a nechat vše jak je?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

ne, ale dá se použít gt1752
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

elektrika zůstane stejná, je potřeba předělat vše po mechanické stránce, tzn. N75 na podtlak a k němu podtlakový vedení, sací trubka, 1. díl výfuku, mazací trubka, odtok z turba, na VBčko doporučuju tu sací trubku z 96kW i s větší váhou a C čidlo a nakonec předělat soft, no a k tomu samozřejmě větší trysky, jinak je to naprosto k hovnu toto všechno ;), nejlepší na to by bylo AGR s flashovací jednotkou
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

a také jinej IC ne? aby bylo kam dát čidlo tlaku....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tak čidlo to už snad má i teď, ne?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

není čidlo tlaku u agr přímo v jednotce? nejsem si ted jistej....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

V jednotce je cidlo ATM tlaku
Agr ma cidlo turba bud na trubce nebo na intercooler
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

V tom případě se omlouvám, nevím proč sem měl zafixované že čidlo tlaku je v jednotce... (wallbash)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“