citroen C4 picasso spacetourer 2017 2.0 hdi za jízdy chcípá

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
space
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 06 zář 2020, 10:46
Bydliště: Vlašim
Kontaktovat uživatele:

citroen C4 picasso spacetourer 2017 2.0 hdi za jízdy chcípá

Příspěvek od space »

Mám Citroen C4 grand picasso - spacetourer s motorem 2.0 hdi 110 kw, najeto 180 tis km. Auto při trvalé zatěži - třeba po dálnici při delší trvalé zátěži např. do táhlého kopce rychlost cca 130 km/h a auto za jízdy chcípne. Zastavím, chvilku počkám, zapnu a vypnu zapalování a pak normálně zase nastartuju a jedu - samozřejmě svítí kontrolka motoru. Když jezdím po normální silnici brzda, plyn, zatáčky tzn. bez dlouhodobého trvalého požadavku na akceleraci, auto jezdí normálnlě.
Na autě vyměn snímač tlaku paliva - na čerpadle, a dále snímač tlaku paliva na common rail liště a stále žádná změna.
Filtr paliva vyměněn také a efekt nula.
Zajel jsem do citroenu na orig. diagnostiku - viz níže a řekli, že to budou asi vstřiky, a oprava cca 35 tis. Jeden mechanik mi zase říkál že to bude spíše čerpadlo. Nevíte někdo jakou cestou se ubírat? Abych jen nevyměnil vstřiky a závada mi zůstala.
Závady na origo diagnostice:
P2A00 - sonda nox
p0087 - tlak paliva je nižší než požadavek
p2291 - doba pro vzrůst tlaku paliva ve vysokotlakém palivovém okruhu je příliš dlouhá /mez2/
p0193-tlak paliva ve vysokotlakém palivovém okruhu - napětí komponentu je příliš vysoké
p0093 -vysokotlaký palivový systém - nedostatečná kapacita systému vstřikování pro regulaci tlaku paliva /mez2/
u1318-závada komunikace s řídici jednotkou BSI - neplatná komunikace
p2202-ohřev sondy nox - čas disponibility je příliš dlouhy
p0234-obvod sani vzduchu -tlak přeplnovaneho vzduchu je vyšši než požadavek
ODKAZ NA CELOU DIAGNOSTIKU ZDE:
https://uloz.to/file/jCst6yoMBfT3/diagn ... 092020-pdf

Napadá vás něco?
díky
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Promaž to, projeď a znovu vyčti co zbyde, některý chyby budou zavádějící. Pokud to chcípne, bude to nejspíš problém tlaku v railu. V první řadě palivový filtr a přívod bez bublin. Nevim jak 2017 ale starší 110kw podávací čerpadlo nemívaly. Jestli to chcípá co jízdu v kopci, koukni na regulator tlaku v hodnotách kolik má procent třeba někde kolem 1200-1300bar. Pak nejspíš přepadovej test, nakonec vysokotlak...
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Čerpadlo + vstřiky obojí ven a na kontrolu/opravu + vyčištění palivové soustavy
Odpovědět

Zpět na „Citroën“