307 1,6hdi dusi sa pri plnom plyne.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
307 1,6hdi dusi sa pri plnom plyne.
Ahojte. Uz dlhsiu dobu hladam chybu kde by mohol byt problem , ked pri pridani plneho plynu auto zacne dymit jak stara... a netaha tak svizne ako ked plyn davkujem a nestlacam na podlahu. Ziadne chyby.
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
Prosim ta co je TD?chosepm píše:Tak 1.6ka...koukni na vůli TD, semtam lehne, pokud je original...a regulaci jak chodí
Priebeh je taky ze ked pridam nie moc tak auto zacne tahat, ale akonahle dam plny auto zacne dymit a prestane tahat... nejde tam proste vzduch... a ked to je nezohriate tak to pekne ide ako ma... ale netrva dlho kym to zacne robit taketo kulehy...
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1986
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
TD jako turbodmychadlo...jak kouří, nemá dpf?ciko píše: Priebeh je taky ze ked pridam nie moc tak auto zacne tahat, ale akonahle dam plny auto zacne dymit a prestane tahat... nejde tam proste vzduch... a ked to je nezohriate tak to pekne ide ako ma... ale netrva dlho kym to zacne robit taketo kulehy...
Musíš mrknout do live dat...tlak turba, průtok vzduchu, egr
***VAG,PSA,Renault***
Egr je off aj dpf... turbo ma trosku volu...axialnu nema ziadnu...
Vie mi prosim niekto vysvetlit ze preco akurat to turbo? Ked tam je radialna vola tak tam ten tlak niekde uteka?
Vie mi prosim niekto vysvetlit ze preco akurat to turbo? Ked tam je radialna vola tak tam ten tlak niekde uteka?
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
original j tam i tam v tom průtokovém šroubu
servisní pokyn na to byl sundat vanu,vyčistit nebo vyměnit sací koš,novou tlakovou trubku mazání turba a vyhodit ty sítka
dále pak měnit olej po max 15tis což pokud by dělali lidi normálně tak by tu asi fungovalo i s těma sítkama
u nás několik aut zkolabovalo na tohle právě ( 307 1.6HDi,Focus 1.6TDci )říkám a na olej dojeď za rok nebo po 12-15tis.km,joooo,jasněěěě,dojel za dva a půl roku že auto nemá výkon,hulí a na olej najeto 34tis.po vyšroubování šroubu z vany nic,jen černá vazelína se pomalu valila ven, to je pak marný...
servisní pokyn na to byl sundat vanu,vyčistit nebo vyměnit sací koš,novou tlakovou trubku mazání turba a vyhodit ty sítka
dále pak měnit olej po max 15tis což pokud by dělali lidi normálně tak by tu asi fungovalo i s těma sítkama
u nás několik aut zkolabovalo na tohle právě ( 307 1.6HDi,Focus 1.6TDci )říkám a na olej dojeď za rok nebo po 12-15tis.km,joooo,jasněěěě,dojel za dva a půl roku že auto nemá výkon,hulí a na olej najeto 34tis.po vyšroubování šroubu z vany nic,jen černá vazelína se pomalu valila ven, to je pak marný...
Chlapci, turbicko vymenene.
Nove poznatky mam.
Das tam plny plyn nafukne sa to, a potom zacne vykon vypadavat... chvilu taha chvilu netaha chvilu taha chvilu netaha... a takto to zrychluje.... dalsie rady? 🙂
Nove poznatky mam.
Das tam plny plyn nafukne sa to, a potom zacne vykon vypadavat... chvilu taha chvilu netaha chvilu taha chvilu netaha... a takto to zrychluje.... dalsie rady? 🙂
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex