307 1,6hdi dusi sa pri plnom plyne.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 494
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Bydliště: trnava

307 1,6hdi dusi sa pri plnom plyne.

Příspěvek od ciko »

Ahojte. Uz dlhsiu dobu hladam chybu kde by mohol byt problem , ked pri pridani plneho plynu auto zacne dymit jak stara... a netaha tak svizne ako ked plyn davkujem a nestlacam na podlahu. Ziadne chyby.
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Bolo by dobré urobiť log meraných hodnôt nie len čítať chyby.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Tak 1.6ka...koukni na vůli TD, semtam lehne, pokud je original...a regulaci jak chodí
Naposledy upravil(a) chosepm dne 29 zář 2020, 11:51, celkem upraveno 1 x.
***VAG,PSA,Renault***
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Potrubie, hadica,...
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 494
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

chosepm píše:Tak 1.6ka...koukni na vůli TD, semtam lehne, pokud je original...a regulaci jak chodí
Prosim ta co je TD?

Priebeh je taky ze ked pridam nie moc tak auto zacne tahat, ale akonahle dam plny auto zacne dymit a prestane tahat... nejde tam proste vzduch... a ked to je nezohriate tak to pekne ide ako ma... ale netrva dlho kym to zacne robit taketo kulehy...
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 494
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

JozefC píše:Potrubie, hadica,...

Hladal som... ale nic som nenasiel...
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

ciko píše: Priebeh je taky ze ked pridam nie moc tak auto zacne tahat, ale akonahle dam plny auto zacne dymit a prestane tahat... nejde tam proste vzduch... a ked to je nezohriate tak to pekne ide ako ma... ale netrva dlho kym to zacne robit taketo kulehy...
TD jako turbodmychadlo...jak kouří, nemá dpf?
Musíš mrknout do live dat...tlak turba, průtok vzduchu, egr
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jj, prvně turbo jestli nemá vankl,EGR taky dost odcházejí, jestli je to verze s DPF tak vyčistit taky dost pomůže
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 494
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

Egr je off aj dpf... turbo ma trosku volu...axialnu nema ziadnu...
Vie mi prosim niekto vysvetlit ze preco akurat to turbo? Ked tam je radialna vola tak tam ten tlak niekde uteka?
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Prověřuje se proto, že frantici dali před mazací trubku k turbu sítko, které se časem zacpe. Dost tomu pomáhá DPF naprany až na bloku motoru. S druhým turbem se to vyhazuje. Proto tě navadime na turbo. Obecně máš problém s dodávkou vzduchu.
***VAG,PSA,Renault***
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Neni to sitko na prepadu pod turbem na bloku ?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

original j tam i tam v tom průtokovém šroubu
servisní pokyn na to byl sundat vanu,vyčistit nebo vyměnit sací koš,novou tlakovou trubku mazání turba a vyhodit ty sítka
dále pak měnit olej po max 15tis což pokud by dělali lidi normálně tak by tu asi fungovalo i s těma sítkama
u nás několik aut zkolabovalo na tohle právě ( 307 1.6HDi,Focus 1.6TDci )říkám a na olej dojeď za rok nebo po 12-15tis.km,joooo,jasněěěě,dojel za dva a půl roku že auto nemá výkon,hulí a na olej najeto 34tis.po vyšroubování šroubu z vany nic,jen černá vazelína se pomalu valila ven, (rofl) to je pak marný...
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 494
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

Chlapci, turbicko vymenene.
Nove poznatky mam.
Das tam plny plyn nafukne sa to, a potom zacne vykon vypadavat... chvilu taha chvilu netaha chvilu taha chvilu netaha... a takto to zrychluje.... dalsie rady? 🙂
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Výměn ovládací ventil turba měníme to pořád..
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

A po výmene turba to už nedymí alebo čo sa zlepšilo/zmenilo oproti tomu ako to bolo predtým?
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“