Častá regenerace 2.0 tdi 135 kw CUNA

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Častá regenerace 2.0 tdi 135 kw CUNA

Příspěvek od Koubis Tdi »

Zdravím, trápí mě častá regenerace DPF u mé octavie 2.0 tdi 135kw, rok 2015. Každých cca 100km mi dělá regeneraci. Auto má najeto 200 tis. Než jsem jej koupil tak byli dělané rozvody. Může toto mít vliv na regeneraci? Přikládám foto z VCDS o stavu DPF. Děkuji za info proč to tak je.
Obrázek
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Pri rovnakom zaneseni na CUPA to regenerovalo po 250km.

Skontroloval by som spravnu funkcnost EGR a AGR. To ti moze celkom dost zaniest.


Skus pozriet aky ma protitlak DPF. Podla neho sa da cca povedat ci uz je na konci zivotnosti alebo este vydrzi.
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

volnoběh
Obrázek
2000ot/min
Obrázek
Naposledy upravil(a) Koubis Tdi dne 29 zář 2020, 12:49, celkem upraveno 1 x.
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

26hPa mávam ak je DPF tesne pred regeneráciou. 9-10hPa ak je zregenerovaný.


K týmto údajom by sa ti mohol vyjadriť niekto znalejší. Ale vidím to tak, že DPF bude treba buď vyčistiť alebo vymeniť.
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Odpovědi: 0
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Neni nahodou auto nacipovane?
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

Nevím, asi ne... Nemůžou za to rozvody? Výfuk je čistý a motor jde dobře
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Skus si dat v jednotke motora Advanced ID ci tam nenajdes programing attempt
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1430
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Koubis Tdi>> Necituj předchozí příspěvek a svůj ještě s obrázkem :roll: Používej funkci odpovědět. Když vložíš přílohu tak už do ní nestrkej BBCode Obrázek. Fórum je vloží samo, jen v tom děláš guláš.
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

-rozvody samozřejmě můžou mít vliv (ale co v řízení nemá)
-podle těch hodnot filtr bude co nevidět znovu regenerovat
-nelíbí se mi ty hodnoty snímače tlaku, resp.měřená hmotnost sazí ...při vyplym
motoru ma kolik hpa?
-ta první fotka je volnobeh? Je dobrý tam k tomu zaškrtnout otáčky :roll:
***VAG,PSA,Renault***
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

chosepm píše:-rozvody samozřejmě můžou mít vliv (ale co v řízení nemá)
-podle těch hodnot filtr bude co nevidět znovu regenerovat
-nelíbí se mi ty hodnoty snímače tlaku, resp.měřená hmotnost sazí ...při vyplym
motoru ma kolik hpa?
-ta první fotka je volnobeh? Je dobrý tam k tomu zaškrtnout otáčky :roll:
Ano první fotka v druhém příspěvku je volnoběh a druhá cca na 2 tis...
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Ty hodnoty jsou trochu vyšší, ale filtr nebude uplně zlý, pokud ho na autě dokážeš zregenerovat nekam k 5-7 hpa na volnoběh. Za predpokladu, že ta informace ze snímače je správná...Hledal bych spíš příčinu proč se zanáší častěji, nebo změnil styl jízdy...to dělá hodně.
***VAG,PSA,Renault***
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

chosepm píše:Ty hodnoty jsou trochu vyšší, ale filtr nebude uplně zlý, pokud ho na autě dokážeš zregenerovat nekam k 5-7 hpa na volnoběh. Za predpokladu, že ta informace ze snímače je správná...Hledal bych spíš příčinu proč se zanáší častěji, nebo změnil styl jízdy...to dělá hodně.
Jaké hodnoty na tomto VCDS ukazuje diferenční tlak? Ofset, dyn. ofset, nebo hrubá hodnota?

Moc tomu nehovím... Díky
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

Jinak auto jede normálně a výfuk je čistý bez sazí...
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Řekl bych že hrubá. A že snímač by chtěl zkalibrovat. Psal jsem koukni kolik má při stojícím motoru...
Jinak se snaž jezdit spíš mezi 2-3tis ot. Za čas se podívej a uvidíš, že vzdálenost mezi regeneracemi se ti zvedne.
Ty motory mají potenciál kolikrát už od 1500ot a svádí to k podtaceni...
Naposledy upravil(a) chosepm dne 29 zář 2020, 12:53, celkem upraveno 2 x.
***VAG,PSA,Renault***
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

chosepm píše:Řekl bych že hrubá. A že snímač by chtěl zkalibrovat. Psal jsem koukni kolik má při stojícím motoru...
juknu
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“