
Častá regenerace 2.0 tdi 135 kw CUNA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Odpovědi: 0
Častá regenerace 2.0 tdi 135 kw CUNA
Zdravím, trápí mě častá regenerace DPF u mé octavie 2.0 tdi 135kw, rok 2015. Každých cca 100km mi dělá regeneraci. Auto má najeto 200 tis. Než jsem jej koupil tak byli dělané rozvody. Může toto mít vliv na regeneraci? Přikládám foto z VCDS o stavu DPF. Děkuji za info proč to tak je.


Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Odpovědi: 0
volnoběh

2000ot/min


2000ot/min

Naposledy upravil(a) Koubis Tdi dne 29 zář 2020, 12:49, celkem upraveno 1 x.
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Odpovědi: 0
Nevím, asi ne... Nemůžou za to rozvody? Výfuk je čistý a motor jde dobře
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 1
-rozvody samozřejmě můžou mít vliv (ale co v řízení nemá)
-podle těch hodnot filtr bude co nevidět znovu regenerovat
-nelíbí se mi ty hodnoty snímače tlaku, resp.měřená hmotnost sazí ...při vyplym
motoru ma kolik hpa?
-ta první fotka je volnobeh? Je dobrý tam k tomu zaškrtnout otáčky
-podle těch hodnot filtr bude co nevidět znovu regenerovat
-nelíbí se mi ty hodnoty snímače tlaku, resp.měřená hmotnost sazí ...při vyplym
motoru ma kolik hpa?
-ta první fotka je volnobeh? Je dobrý tam k tomu zaškrtnout otáčky

***VAG,PSA,Renault***
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Odpovědi: 0
Ano první fotka v druhém příspěvku je volnoběh a druhá cca na 2 tis...chosepm píše:-rozvody samozřejmě můžou mít vliv (ale co v řízení nemá)
-podle těch hodnot filtr bude co nevidět znovu regenerovat
-nelíbí se mi ty hodnoty snímače tlaku, resp.měřená hmotnost sazí ...při vyplym
motoru ma kolik hpa?
-ta první fotka je volnobeh? Je dobrý tam k tomu zaškrtnout otáčky
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Odpovědi: 0
Jaké hodnoty na tomto VCDS ukazuje diferenční tlak? Ofset, dyn. ofset, nebo hrubá hodnota?chosepm píše:Ty hodnoty jsou trochu vyšší, ale filtr nebude uplně zlý, pokud ho na autě dokážeš zregenerovat nekam k 5-7 hpa na volnoběh. Za predpokladu, že ta informace ze snímače je správná...Hledal bych spíš příčinu proč se zanáší častěji, nebo změnil styl jízdy...to dělá hodně.
Moc tomu nehovím... Díky
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Odpovědi: 0
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 1
Řekl bych že hrubá. A že snímač by chtěl zkalibrovat. Psal jsem koukni kolik má při stojícím motoru...
Jinak se snaž jezdit spíš mezi 2-3tis ot. Za čas se podívej a uvidíš, že vzdálenost mezi regeneracemi se ti zvedne.
Ty motory mají potenciál kolikrát už od 1500ot a svádí to k podtaceni...
Jinak se snaž jezdit spíš mezi 2-3tis ot. Za čas se podívej a uvidíš, že vzdálenost mezi regeneracemi se ti zvedne.
Ty motory mají potenciál kolikrát už od 1500ot a svádí to k podtaceni...
Naposledy upravil(a) chosepm dne 29 zář 2020, 12:53, celkem upraveno 2 x.
***VAG,PSA,Renault***
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Odpovědi: 0
juknuchosepm píše:Řekl bych že hrubá. A že snímač by chtěl zkalibrovat. Psal jsem koukni kolik má při stojícím motoru...
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN