Utopena jednotka? Superb
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Utopena jednotka? Superb
Zdravím, řeším problém s jednotkou ( 3U0927156 ) automatu na Superbu 2.5tdi 114kw AYM s převodovkou 5HP19 FNL. Přes diag se nespojím ani není vidět na Can rozhraní. Napájení je v pořádku, stejně jako kostra. Vedeni CanHigh a CanLow stejně jako K-linka také v pořádku. Napájení uvnitř jednotky ok. Sice v černém boxu bylo trochu vody, ale jednotka zřejmě pod vodou nebyla. Nikde není vidět oxidace nebo jiná anomálie. Je ještě nějaký postup než jednotku prohlásím za mrtvou? Zkoušel jsem ji zlehka vysušit horkovzduškou, kdyby jen přece někde byla voda, ale bez výsledku... Díky
edit: teď mě ještě napadlo, že se do dneška objevovala chyba na ABS, že je jednotka špatně nakódovaná. Což bylo pro AYM s automatem, ale najednou přestali svítit kontrolky ABS, žlutý trojúhelník a závada šla vymazat. Jako kdyby se pomalu začala probouzet k životu
edit: teď mě ještě napadlo, že se do dneška objevovala chyba na ABS, že je jednotka špatně nakódovaná. Což bylo pro AYM s automatem, ale najednou přestali svítit kontrolky ABS, žlutý trojúhelník a závada šla vymazat. Jako kdyby se pomalu začala probouzet k životu
Superb 2,5TDI 2002, Camaro 5.7karb 145kw
Prosimte, auto jsem koupil cca 2 tydny zpet. Historii neznam. Menil jsem prevodovku stejny kod FNL. Radio neinstalovano. Kdyz koukam do schemat, tak Can vedeni je jen mezi jednotkou a pristrojovkou. Na prevodovku nejde. Pri vypnutem motoru volic ukazuje rychlosti na pristrojovce. Po nastartovani je vsak v nouzaku, neukazuje rychlosti...
Jinak diagnostikovano jak origo SuperVagem tak origo VCDS.
Jinak diagnostikovano jak origo SuperVagem tak origo VCDS.
Superb 2,5TDI 2002, Camaro 5.7karb 145kw
Vpravo pri pravej spolujazdcovej nohe daj dolu plastovy kryt, drzi pod krytkou jednou skrutkou. Povytahuj vsetky konektory, pozri ci nie su zaoxidovane. Takisto velakrat zaoxiduju vplyvom vlhkosti kablove spoje pod plastom vodicoveho prahu
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Takze jsem se dal neposunul...predpokladal jsem kdyz uz se teda jednotka na CANu hlasi, ze se s ni i spojim a nic...jinak kontrolky abs a trojuhelniku se objevili znova... no napadlo me pak jit do rj motoru a mrknout na kodovani. Samozrejme ze bylo nastaveno na manualni prevodovku....to nemeni nic na tom, ze se stale s jednotkou nespojim....
Superb 2,5TDI 2002, Camaro 5.7karb 145kw
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1986
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpor canu? Převodovka normálně na can je, ne že ne. V motorovce ani abs neni stížnost na komunikaci s převodovkou?
Naposledy upravil(a) chosepm dne 04 říj 2020, 18:27, celkem upraveno 1 x.
***VAG,PSA,Renault***
odpor na jednotce nebo na vodici mezi jednotkou a pristrojovkou? na jednotce jsem nemeril jinak stiznost tam zadna neni a viz predchozi foto, na gateway ve skupine 125 se jednotka hlasi... takze tomu uz nerozumim... asi si zitra udelam prechodku a zkusim se s ni spojit na stole... ten odpor na jednotce na canu ma byt kolik?
Superb 2,5TDI 2002, Camaro 5.7karb 145kw
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1986
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
can gateway máš v budíkach a s budíkem jede po CANu. Odpor mužes normal v OBD konektoru. Jestě pokud máš esp, schéma mi ukazuje, že bys měl mít na canu i G-snímač. Nejspíš pod sedačkama...nevim u supa. Jestli nemůžeš mít problém v canech i u něj. Aby nebyl pod vodou a nerušil ti to on.
***VAG,PSA,Renault***
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1986
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Nemusí být, já ho tu mam, i mi přijde logický že komunikuje canem s abs,motorem a prevody Kouknout na dva motaný dráty tě nezabije, jestli je má.Schema je vec jedna, realita druhá. . Can je uzavřená smyčka, to že je smyčka uzavřená poznáš podle odporu. Je to rychlá kontrola...samozřejmě pokud víš kolik je tam osazených jednotek a že všechny komunikují, je zbytečné to dělat. Pokud jedna nemluví, je to jedna z cest jak prověřit vedení. Spousta jednotek komunikuje, i když je nekde přerušený.
***VAG,PSA,Renault***