Suzuki vitara 1.9 ddis

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ferusko666
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 15 bře 2009, 12:41
Bydliště: Považska Bystrica

Suzuki vitara 1.9 ddis

Příspěvek od ferusko666 »

Kto by poradil kde moze byt problem na 1krat motor za studena srartuje caa 10s dalsi start bez problemov po 2 hodinach znova den start zhavice,egr o.k zajmave ze po nastartovani tlak na rampe 280 bar po vypnuti postupne pada az na nulu. Vstreky kontrolovane o.k.pri dlhom starte z vyfuku vybehne biely dym a potom uz motor ide o.k.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hele kolega toto jednou řešil na Trafficu což je stejnej motor a bylo tam něco s railem si vzpomínám,taky pořád řešil vstřiky,čerpadlo,regulátor,snímač na railu a bylo to něco konkrétně s railem,nevím co teda,myslel jsem že je to prostě kus železa ze kterýho jdou trubky na vstřiky ale není tomu tak...
ferusko666
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 15 bře 2009, 12:41
Bydliště: Považska Bystrica

Příspěvek od ferusko666 »

pozeral som hodnoty na raily na tom istom aute tak isto padne na nulu po caa 2 min a rozmyšlal co tak kolik na vackovom kolese???alebo snimač kluky????
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo snímač otáček kliky mu měnil taky si vzpomínám že mu to na oscilu nějak blbnulo
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

To je normální všude, že když to chcípneš, tlak spadne až dolu. To nemá ani nemůže držet tlak. Romane pokud měnil rail nebo měl s nim problém, zřejmě mu nedržel přetlakový ventil na konci railu. Bývá tam perko a jehla, při překročení maximálního možného tlaku systému odpustí tlak do přepadu. Pokud se dostane pod tu jehlu bordel, propouští pořád, pomalu stoupá tlak a dele startuje...
Na ten přepad když nasadíš pruhlednou hadici, nesmí nic jít do přepadu...ani při startu, ani na volnoběh. Na renaultu laguna jsem s tim měl problém a šlo to koupit jen jako součást lišty. Rozebral jsem to, vyčistil a tu jehlu zabrousil aku vrtačkou na pastu, znovu vyčistil a auto jezdí a startuje už 5 let. Tam byl problém, že majitel si menil sám vložku naftovýho filtru (páč na tom nic není) a víčkem zastrčil tu horní gumičku do tý vložky, takže si tam udělal takovej malej bypass (LOL)
Naposledy upravil(a) chosepm dne 06 říj 2020, 09:14, celkem upraveno 1 x.
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jj asi to bylo tak jak píšeš, něco tam mudroval o nějakým ventilu co propoušti ;) ale je to už nějaká doba detaily nevím
ferusko666
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 15 bře 2009, 12:41
Bydliště: Považska Bystrica

Příspěvek od ferusko666 »

Rampa skontrolovana o.k rozvody o.k koleso vačky o.k tlak vo valcoch motora 27 bar napada este niekoho niečo????skušal som aj egr. zatial bezvysledne........aj tak dakujem za rady
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak včera k nám přijela ta co se měnil ten motor...turbo KO :roll:
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Kdyby někdo potřeboval tak umím z Německa origo turbo Mahle za 11500,-
ferusko666
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 15 bře 2009, 12:41
Bydliště: Považska Bystrica

Příspěvek od ferusko666 »

dakujem za pomoc vsetko skontrolovane nakoniec vymenil palivovy filter a auto startuje caa 3 sekundy vo filtry boli zrniecka plastu ako usadenina......neviem kde sa to tam nabralo.dik.......
Odpovědět

Zpět na „Suzuki“