Stránka 1 z 1
Suzuki vitara 1.9 ddis
Napsal: 04 říj 2020, 20:34
od ferusko666
Kto by poradil kde moze byt problem na 1krat motor za studena srartuje caa 10s dalsi start bez problemov po 2 hodinach znova den start zhavice,egr o.k zajmave ze po nastartovani tlak na rampe 280 bar po vypnuti postupne pada az na nulu. Vstreky kontrolovane o.k.pri dlhom starte z vyfuku vybehne biely dym a potom uz motor ide o.k.
Napsal: 05 říj 2020, 13:22
od roman1648
Hele kolega toto jednou řešil na Trafficu což je stejnej motor a bylo tam něco s railem si vzpomínám,taky pořád řešil vstřiky,čerpadlo,regulátor,snímač na railu a bylo to něco konkrétně s railem,nevím co teda,myslel jsem že je to prostě kus železa ze kterýho jdou trubky na vstřiky ale není tomu tak...
Napsal: 05 říj 2020, 22:05
od ferusko666
pozeral som hodnoty na raily na tom istom aute tak isto padne na nulu po caa 2 min a rozmyšlal co tak kolik na vackovom kolese???alebo snimač kluky????
Napsal: 06 říj 2020, 06:01
od roman1648
Jo snímač otáček kliky mu měnil taky si vzpomínám že mu to na oscilu nějak blbnulo
Napsal: 06 říj 2020, 09:07
od chosepm
To je normální všude, že když to chcípneš, tlak spadne až dolu. To nemá ani nemůže držet tlak. Romane pokud měnil rail nebo měl s nim problém, zřejmě mu nedržel přetlakový ventil na konci railu. Bývá tam perko a jehla, při překročení maximálního možného tlaku systému odpustí tlak do přepadu. Pokud se dostane pod tu jehlu bordel, propouští pořád, pomalu stoupá tlak a dele startuje...
Na ten přepad když nasadíš pruhlednou hadici, nesmí nic jít do přepadu...ani při startu, ani na volnoběh. Na renaultu laguna jsem s tim měl problém a šlo to koupit jen jako součást lišty. Rozebral jsem to, vyčistil a tu jehlu zabrousil aku vrtačkou na pastu, znovu vyčistil a auto jezdí a startuje už 5 let. Tam byl problém, že majitel si menil sám vložku naftovýho filtru (páč na tom nic není) a víčkem zastrčil tu horní gumičku do tý vložky, takže si tam udělal takovej malej bypass

Napsal: 06 říj 2020, 09:12
od roman1648
Jj asi to bylo tak jak píšeš, něco tam mudroval o nějakým ventilu co propoušti

ale je to už nějaká doba detaily nevím
Napsal: 12 říj 2020, 20:39
od ferusko666
Rampa skontrolovana o.k rozvody o.k koleso vačky o.k tlak vo valcoch motora 27 bar napada este niekoho niečo????skušal som aj egr. zatial bezvysledne........aj tak dakujem za rady
Napsal: 13 říj 2020, 06:18
od roman1648
Tak včera k nám přijela ta co se měnil ten motor...turbo KO

Napsal: 15 říj 2020, 09:18
od roman1648
Kdyby někdo potřeboval tak umím z Německa origo turbo Mahle za 11500,-
Napsal: 09 lis 2020, 22:56
od ferusko666
dakujem za pomoc vsetko skontrolovane nakoniec vymenil palivovy filter a auto startuje caa 3 sekundy vo filtry boli zrniecka plastu ako usadenina......neviem kde sa to tam nabralo.dik.......