Opel Astra 1,7 cdti/dti

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Opel Astra 1,7 cdti/dti

Příspěvek od hansdob »

Tak jsem si po letech všiml malého rozdílu na značení alternatoru.

Na DTI je na svorce alternatoru W a L
Na CDTI je na svorce alternatoru F a L

Jaký je ten rozdíl W a F

W byl dle mne je otačkoměr - wire
F je ??? Děkuji.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Signál zatížení, u Bosch altíků je značen DF, u Valea Exc a F je u Delco-Remy, Hitachi, Lucas, Mitsubishi, Denso.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Aha. Hmmm. Tak to mě mrzí. Mám tu pěknej z CDTI to auto mělo najeto 16000km a potřebuji do svého ( paní ) DTI novej a u toho jsem zjistil rozdílné značení čehož jsem si nikdy nevšiml.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Otázkou je, co by chybějící W signál způsobil, že by měli ještě přes něj signál na otáčkoměr, to auto bude mít určitě snímač otáček ne? / Neznám tyhle motory /.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jasné má snímač. V cerpadle a na klice. Vačku tuším ne.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Opel“