Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze - MIMO mísu » Ventilové vůle BMW LT1100 Jdi na stránku 1, 2  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Ventilové vůle BMW LT1100
PříspěvekZaslal: út říjen 13, 2020 6:44 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 15774
Bydliště: Vysočina




Prapodivně řešený systém, nemá to ani seřizovací šroubky, ani podložky, ani hydrauliky, prostě přesný hrníčky
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0536-USA-10-1994-89V2-BMW-K_1100_LT_0526,_0536_&diagId=11_1841
Dělala se na tom hlava(chcala kapalina pod hlavou) a sací ventily jsou teď samozřejmě bez vůle, ty hrnky se samozřejmě koupit dají ale stojí celkem dost...
Jiný nápad ? Lehce ubrousit stopky ventilů ? O?i sem tam
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út říjen 13, 2020 8:44 am Citovat
Pája 19
Aktivista
Založen: 15.6.2008
Příspěvky: 3085
Bydliště: u pár dubic




Brousit hrníčky. Celkem běžný systém.

_________________
Oct asv 2000, DieselPower
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út říjen 13, 2020 8:46 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 15774
Bydliště: Vysočina




To nevím čovece to bude jen povrchové kaleny aby to pak v tu ránu nesezralo vacky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út říjen 13, 2020 8:50 am Citovat
Pája 19
Aktivista
Založen: 15.6.2008
Příspěvky: 3085
Bydliště: u pár dubic




Si do toho rejpni. Otázka je, jestli není potřeba ubrousit milimetr...

_________________
Oct asv 2000, DieselPower
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út říjen 13, 2020 9:00 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 15774
Bydliště: Vysočina




To asi ne, nastartovat to šlo ale některé ventily byly fakt natvrdo takže by se za chvíli podpálily, už asi vyřešeno, některé se přeházely mezi sebou a některé se z německy objednaly nové
Příště až se s něčím takovým potkám tak dám spolu s hlavou hlavařovi i hrníčky s vačkama a podkovama ať ty vůle udělá,prostě o to co se zapustil ventil do hlavy by se vzal dřík ventilu a je to,sice by to byla prcačka ale šlo by to tak Bl?zen
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út říjen 13, 2020 9:12 am Citovat
Pája 19
Aktivista
Založen: 15.6.2008
Příspěvky: 3085
Bydliště: u pár dubic




Vždycky brousím nastavovací prvky. Až ubrousíš dřík, tak se ti opře klínek o talířek, nebo nějakej podobnej průser...
Možná jen sejčkuju. Hlavi?ka

_________________
Oct asv 2000, DieselPower
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út říjen 13, 2020 9:12 am Citovat
Pája 19
Aktivista
Založen: 15.6.2008
Příspěvky: 3085
Bydliště: u pár dubic




Vždycky brousím nastavovací prvky. Až ubrousíš dřík, tak se ti opře klínek o talířek, nebo nějakej podobnej průser...
Možná jen sejčkuju. Hlavi?ka

_________________
Oct asv 2000, DieselPower
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út říjen 13, 2020 9:15 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 15774
Bydliště: Vysočina




Tak to bys obrušoval v rámci desetinek,stejně se konce dříků na ventilové brusce standartně rovnají ( aspoň já to vždycky dělal ) tak by nějaká kolize asi nehrozila i když podle servisní příručky máš samozřejmě objednat patřičné hrníčky a nazdar Mrknut?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út říjen 13, 2020 10:43 am Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 19541




Pája 19 napsal:
Vždycky brousím nastavovací prvky. Až ubrousíš dřík, tak se ti opře klínek o talířek, nebo nějakej podobnej průser...
Možná jen sejčkuju. Hlavi?ka

Přesně, je to riziko, na druhou stranu je třeba opatrně s tím brusem zdvihátka, , tam kde se počítá s jeho výměnou může být málo matroše jak píše roman, nehledě na to, že ten brus nemusí mít povrch jak ten origo..Pro klidné svědomí se lepší opravdu dodržet postup výrobce..

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út říjen 13, 2020 6:53 pm Citovat
ondra.p
Přispěvovatel
Založen: 6.9.2015
Příspěvky: 287




Ty hrnicky bych urcite nebrousil. Brousi se podlozky to jo. Pokud bych to delal pro ciziho objednat to jak to ma byt a hotovo. Nikdo ti za to ze to budes vymyslet neda a kdyz se mu to pak ojede budes za kokota.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st říjen 14, 2020 6:06 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 15774
Bydliště: Vysočina




Moto je tchána, dělá si to v podstatě sám, některý jsme přeházeli a zbytek si objdnal z němcka na míru nový
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st říjen 14, 2020 7:12 am Citovat
Tomas6
Aktivista
Založen: 27.7.2009
Příspěvky: 2891
Bydliště: Zlínsko




Stejný je to i v ceedu. Musel jsem celý vrch i s vačkama donést hlavařovi a ten to dal celé dohromady.

_________________
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st říjen 14, 2020 9:48 am Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 19541




Člověk si říká PROČ? Němci měli zkušenosti s podložkami, žádný problém a najednou začali blbnout jako Japonci..Patrně ta váha byla rozhodující a ať si majitel poté připlatí..

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st říjen 14, 2020 10:00 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 15774
Bydliště: Vysočina




Tak tohle co já řešil byla motorka z roku 94...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st říjen 14, 2020 12:28 pm Citovat
Tomas6
Aktivista
Založen: 27.7.2009
Příspěvky: 2891
Bydliště: Zlínsko




Buď rád že ty hrníčky šly koupit.

_________________
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ventilové vůle BMW LT1100
 Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze - MIMO mísu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 2  
Jdi na stránku 1, 2  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.