Aditivum do benzínu- skúsenosti
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Aditivum do benzínu- skúsenosti
Čaute rozmýšľam nad pridavanim aditiva vif super benzín do rapidky 1.2 tsi 66kw pomôže to motoru? Čisti to motor ? Aké máte s tým skúsenosti?
Má ten aditiv také funkci proti zamrzání? Já jej dávám i do rotačky, bohužel mám vždy dilema, mám často půl nádrže a začne zima, takže tam mám letní naftu s Vifem. Samozřejmě poměr je náhodný, jak si vzpomenu, ale také už mi to zamrzlo, takže teď raději pojedu pro pár litrů benzinu...Marek77 píše:Mám zkušenosti z naftových motorů. Jen ty nejlepší.....
nepropadat panice...
Re: Aditivum do benzínu- skúsenosti
Pridavam do pracovneho benzínoveho pežotu jak ochranu pred biozložku v benzíneMarten99 píše:Čaute rozmýšľam nad pridavanim aditiva vif super benzín do rapidky 1.2 tsi 66kw pomôže to motoru? Čisti to motor ? Aké máte s tým skúsenosti?
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Za tých pár korún čo to stojí, ja to lejem do svojej vr6 a tankujem tam iba 100, čiže či to má nejakÝ reálny prínos ťažko povedať, ale cítim sa lepšie že to tam je ako keby to tam nebolo
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Dělají se dva druhy, letní a zimní. Oba typy mají základ úplně stejný. Letní má navíc přísadu proti tvorbě pěny u teplé nafty, aby v letních hicech nedocházelo k zavzdušňování systému. Zimní má navíc přísadu proti tuhnutí nafty.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Aditiva a spol. jsou nekonečný témata a lidi o tom pořád dokáží debatovat Nikdy sem aditiva nedával, do ničeho. První auto Spartak 1959 Tankoval sem v dnešní době, jak obyč tak prémiový paliva. Olej sem měnil po 10tkm. S bývalým PD sem najel 360tkm a jediný co sem na motoru nechal udělat, bylo uložení vstřikovačů a samozřejmě provozní servis. Když sem měnil egr tak sem čuměl jak je čistej. Výměna byla kvůli tomu že se utrhla membrána ve spoji. Jezdil sem s tím ne na spotřebu a i tak byla velmi slušná. Podle mě jde o to, nelejt tam vyloženě sračky za dvě padesát, nebo předražené "značkové" oleje a nejezdit s tím jako pošuk. Dal bych s tím ještě hafo km ale jeden pán si řekl že už mám dost naježděno tak mi to tam idiotsky foukl. Mohl sem to ještě opravit a hrkat dál, pojišťovna na to dala, ale už sem se s tím nechtěl jebat u patnáctiletýho auta. Vrátím se k tématu aditiva, řekl bych že stačí používat selskej rozum. Zmiňujete tu zámrz u nafty, nikdy sem nezamzrl, a to auto stálo od pá do po venku kdy byly "teploty" -27, -31, -29. Start na brnk! Zpátky k benzínu. Pořád si myslím že je základ jezdit s autem jako řidič a ne jako držitel řidičského průkazu. Měnit olej s rozumem, nechovat se k motoru jako hovado a co se aditiv týká, tak jak kdo chce. Vrátil sem se k benzínu a opět bez aditiv. Benzina nic moc co sem cejtil, Mol Evo + (nebo jak se to jmenuje ) 3 nádrže a plyn tak neburácel (i když se mi to líbí). Prostě zkus, a ucejtíš o co jde. Víc jak sedm let sem tankoval (nejen tankoval) v AT, rozdíl oproti Črsku to byl. Sem pro okolí "mimoň" kvůli tankování a nákupům v AT. Odpůrci ať si říkaj co chtěj, ten co jezdí na volnoběžný a "ušetří" na palivu, Tebe nikdy neposlechne, respektive nepochopí Proletáři všech aditiv spojte se
Člověk se pořád učí.
Pokud jsi měl čistý EGR, tak je vidět, že jezdíš a neploužíš se. Já měl k aditivům , které přišly hned po revoluci také nedůvěru, ale fakta mne přesvědčila, hlavně u dost ojetých vozů. Pokud máš motor v kondici, tak toho moc nepoznáš , ale vynálezy s teflonem, poté Ceramic apod. prostě fungují, ale tady jde o olejové aditivy. Zažil jsem motor, který přijel na mou zdviž bez oleje se svítící kontrolkou , a nebyl to sen. Mě motor poklepával při rozjezdu , byl a je volný píst, po aplikaci se klepání evidentně snížilo..Ale používám to hlavně preventivně, dělal jsem pár motorů, kdy majitelé byli na sexu v lese a cestou prorazili vanu , nebo urazili výpustný šroub a bylo hotovo. Olejový aditiv tohle eliminuje. A co se týče aditivu do benzinu, když motor pocukával díky vstřikovačům, kterými prošla voda ,u benzina, tak se chod srovnal. Odvažuji se tvrdit, že i u rotačky´se zlepší chod motoru, když byl aplikován aditiv. Často se mě ptají lidé,po aplikaci, ty je možné , že se ten motor ztišil a zdá se mi to,nebo ne,že i lépe jede? A dokonce , že se mi zvýšil volnoběh, když motor běží lehčeji? Kdo nevěří, ať tam běží...
nepropadat panice...