Kluci nevím, možná jsem moc pedant. Konečně jsem vyměnil tu hlavu a nasadil rozvody.
Klika na značce, vačka na značce čerpadlo na druhý znače (jedna je za šipkou ve směru točení motoru). Samozřejmě dvě otáčky klíčem - vše OK.
Auto jede, ale proste to nema takovy vykon. Jede to jeste vic na hovno nez drive.
Nastartuju znova nastavím kliku na značku, ale vačka je mimo o zub. Jsem blázen?
rozvody Ducato 1.9D - 230 A2.000
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Děkuju Romane, byla vačka o zub. Díky bohu se to nepokalo..
Pokud to někomu do budoucna pomůže. Rukou jsem držel řemen na kole kliky pro napnutí klika-vodící kladka- čepadlo jsem použil zpětný odpor řemenice čerpadla. Nahoře jsem si vrátil klíčem vačku o zub zpět, nasadil řemen a vrátil ho zpět na značku, aby se napnul. Dotáhnout napínací kladku a už to dělá Kadle, Kadle.
Jinak M8 vubec nevim kam bych dal. Jedine neco nasroubovat na stefty na vacce?
Znacky myslim tyhle.
Pokud to někomu do budoucna pomůže. Rukou jsem držel řemen na kole kliky pro napnutí klika-vodící kladka- čepadlo jsem použil zpětný odpor řemenice čerpadla. Nahoře jsem si vrátil klíčem vačku o zub zpět, nasadil řemen a vrátil ho zpět na značku, aby se napnul. Dotáhnout napínací kladku a už to dělá Kadle, Kadle.
Jinak M8 vubec nevim kam bych dal. Jedine neco nasroubovat na stefty na vacce?
Znacky myslim tyhle.
Šrouby a kolík do setrváku má Peugeot -Citroen. Jinak samozřejmě to často vychází dle značek na půl zubu..A také má kolo vačky širší díru na klínek, aby šlo posunout kousek tam i zpět, pokud to chce doladit. A u 2,5 D jsou 2 druhy řemenů /jeden má o zub na řemenu méně/..Protože je Ducato a Nuova Ducato, mě se stalo., že jsem přivezl nový řemen z krámu a potom se s tím babral, skákalo to při napnutí právě u zub..Hlava mi to nebrala a pak jsem spočítal zuby a HLE? Od té doby, ať je na krabici napsáno co chce si je vždy počítám..roman1648 píše:Jaký značky myslíš, to se aretuje šrouby M8 ne pokud si pamatuju a za starter do setrvaku jsem strkal imbus myslím 6ku..
nepropadat panice...
Všechna čest Jericho, ten klínek na vačce mě taky překvapil. Dáš-li ho přímo na střed vyjde ryska pěkně na "pičku" nebo-li okénko na druhé straně krytu rozvodů.jericho-3 píše:Šrouby a kolík do setrváku má Peugeot -Citroen. Jinak samozřejmě to často vychází dle značek na půl zubu..A také má kolo vačky širší díru na klínek, aby šlo posunout kousek tam i zpět, pokud to chce doladit. A u 2,5 D jsou 2 druhy řemenů /jeden má o zub na řemenu méně/..Protože je Ducato a Nuova Ducato, mě se stalo., že jsem přivezl nový řemen z krámu a potom se s tím babral, skákalo to při napnutí právě u zub..Hlava mi to nebrala a pak jsem spočítal zuby a HLE? Od té doby, ať je na krabici napsáno co chce si je vždy počítám..roman1648 píše:Jaký značky myslíš, to se aretuje šrouby M8 ne pokud si pamatuju a za starter do setrvaku jsem strkal imbus myslím 6ku..
Vyměnil jsem samozřejmě všechna těsnění a gufírka. Musím říct, je to změna, když z auta neteče olej Ještě HK kloub a spojku a bude zase ve formě.