Passat B7 CFGB 2012 - občas nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat B7 CFGB 2012 - občas nestartuje
Ahoj chlapi,
obracím se na Vás prosbou o konzultaci - auto sem tam nechce chytit.
Točí jak ďas, ale ani prd. Na poněkolikáté to pak chytne. Jev je nahodilý, objevuje se za tepla i za studena. Jindy chytne na brnk.
Nějaké tipy na co kouknout?
Provedeno:
- kontrola kabeláže okolo motoru, žádné přerušení ani načatý kábl
- palivový filtr měním každé jaro, tohle začalo zlobit cca před měsícem
- na diagnostice nic, preventivně provedeno odvzdušnění
- baterie dobitá
Dneska jsem odpojil přívodní hadici do filtru, že budíkem změřím kolik dává podávačka.. a buď nejede nebo jsem něco udělal blbě - při zastrčení klíče do poslední polohy před startováním by se měla rozjet? Jestli jo, tak ani ťuk. Pojistky jsem zkouknul a jsou OK, ale relé jsem nenašel.. respektive našel jsem místo kde by podle schématu mělo být ale není tam nic (pozice R4, za úložnou schránkou u kolena)..?
Na podávačku samotnou jsem ještě nekoukal, navíc si nejsem jistej, jestli je v nádrži nebo někde mimo u tohohle auta a roku? V motoráku není.
Jak by se měla podávačka správně chovat (kdy sepne) a kolik by měla natlačit?
Případně od čeho se odpíchnout a co ještě zkouknout na diagnostice (Delphi)?
Auto se jinak chová úplně normálně, za jízdy žádné potíže.
Díky moc předem.
obracím se na Vás prosbou o konzultaci - auto sem tam nechce chytit.
Točí jak ďas, ale ani prd. Na poněkolikáté to pak chytne. Jev je nahodilý, objevuje se za tepla i za studena. Jindy chytne na brnk.
Nějaké tipy na co kouknout?
Provedeno:
- kontrola kabeláže okolo motoru, žádné přerušení ani načatý kábl
- palivový filtr měním každé jaro, tohle začalo zlobit cca před měsícem
- na diagnostice nic, preventivně provedeno odvzdušnění
- baterie dobitá
Dneska jsem odpojil přívodní hadici do filtru, že budíkem změřím kolik dává podávačka.. a buď nejede nebo jsem něco udělal blbě - při zastrčení klíče do poslední polohy před startováním by se měla rozjet? Jestli jo, tak ani ťuk. Pojistky jsem zkouknul a jsou OK, ale relé jsem nenašel.. respektive našel jsem místo kde by podle schématu mělo být ale není tam nic (pozice R4, za úložnou schránkou u kolena)..?
Na podávačku samotnou jsem ještě nekoukal, navíc si nejsem jistej, jestli je v nádrži nebo někde mimo u tohohle auta a roku? V motoráku není.
Jak by se měla podávačka správně chovat (kdy sepne) a kolik by měla natlačit?
Případně od čeho se odpíchnout a co ještě zkouknout na diagnostice (Delphi)?
Auto se jinak chová úplně normálně, za jízdy žádné potíže.
Díky moc předem.
Dobře, otestovat z jakého pohledu?
Kouknout na adaptaci přes VAG či funkční baňkovej test? Nebo uplně jiné testy?
Přepady by se měly měřit správně jak a jaké hodnoty bych měl naměřit?
Je to někde popsáno? Hledal jsem, ale nic kloudného jsem nenašel.
Připomínám, že auto jinak jede normálně a teď jsem třeba tento problém pár dní nezaznamenal.
Díky za pomoc.
Kouknout na adaptaci přes VAG či funkční baňkovej test? Nebo uplně jiné testy?
Přepady by se měly měřit správně jak a jaké hodnoty bych měl naměřit?
Je to někde popsáno? Hledal jsem, ale nic kloudného jsem nenašel.
Připomínám, že auto jinak jede normálně a teď jsem třeba tento problém pár dní nezaznamenal.
Díky za pomoc.
Ahoj, cca tyden jsem problem nepozoroval, dnes rano jsem opet nenastartoval O vikendu jsem to mel pichnute na Supervag a taky nic podezreleho, dva vstriky sice malinko kulhaj, ale jsou v norme (dle slov medhanika, +- 0.4 tusim...)
Mohl by mi nekdo prosim specifikovat nebo dat odkaz na to, jak provest doporucene ukony?
Diky moc!
Mohl by mi nekdo prosim specifikovat nebo dat odkaz na to, jak provest doporucene ukony?
Diky moc!
Jo, kde ti automaticky řeknou že jsou všechny špatnývalekf píše:tak prepadovej test je jasnej, ale ja bych je rovnou vytahl a poslal nekam do diesel servisu
Jednou jsem vzal vstřik který v dotyčné opravně už byl dva dny předtím na repasu,trochu ho zašpinil a dal jim ho znovu, že mám podezření že je špatnej.....druhej den telefon jooooo,to teče jak prase, to je na repas... tak jsem mu řekl co je to za vstřik,chvíli tam bylo ticho,no,a od tý doby si už dá pozor...