Passat B7 CFGB 2012 - občas nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

SDVK
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 lis 2015, 10:02

Passat B7 CFGB 2012 - občas nestartuje

Příspěvek od SDVK »

Ahoj chlapi,

obracím se na Vás prosbou o konzultaci - auto sem tam nechce chytit.
Točí jak ďas, ale ani prd. Na poněkolikáté to pak chytne. Jev je nahodilý, objevuje se za tepla i za studena. Jindy chytne na brnk.
Nějaké tipy na co kouknout?

Provedeno:
- kontrola kabeláže okolo motoru, žádné přerušení ani načatý kábl
- palivový filtr měním každé jaro, tohle začalo zlobit cca před měsícem
- na diagnostice nic, preventivně provedeno odvzdušnění
- baterie dobitá

Dneska jsem odpojil přívodní hadici do filtru, že budíkem změřím kolik dává podávačka.. a buď nejede nebo jsem něco udělal blbě - při zastrčení klíče do poslední polohy před startováním by se měla rozjet? Jestli jo, tak ani ťuk. Pojistky jsem zkouknul a jsou OK, ale relé jsem nenašel.. respektive našel jsem místo kde by podle schématu mělo být ale není tam nic (pozice R4, za úložnou schránkou u kolena)..?
Na podávačku samotnou jsem ještě nekoukal, navíc si nejsem jistej, jestli je v nádrži nebo někde mimo u tohohle auta a roku? V motoráku není.
Jak by se měla podávačka správně chovat (kdy sepne) a kolik by měla natlačit?
Případně od čeho se odpíchnout a co ještě zkouknout na diagnostice (Delphi)?

Auto se jinak chová úplně normálně, za jízdy žádné potíže.

Díky moc předem.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jestli není čerpadlo v motoráku, bude jen podávačka v nádrži, změř ten tlak když zastartuješ, kolik to bude mít
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

přesně tak a myslím právě že tady už není a podávačka z nádrže má cpát tlak snad 4bar nebo i 4,5
SDVK
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 lis 2015, 10:02

Příspěvek od SDVK »

OK, zkusim to zapojit pres Tecko s budikem a uvidim co namerim.
Jinak tyhle pumpy nenatlacej palivo po zapnuti klicku nebo otevreni dveri?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jestli ne až při startu... Teď si nejsem jistej
SDVK
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 lis 2015, 10:02

Příspěvek od SDVK »

Tak to tlaci az po zastartovani a tlaci okolo 4-4,5 baru, jak psal Roman.
Pumpa se teda zda byt funkcni. Co dal overit?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

otestovat vstřiky nebo změřit přepady
SDVK
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 lis 2015, 10:02

Příspěvek od SDVK »

Dobře, otestovat z jakého pohledu?
Kouknout na adaptaci přes VAG či funkční baňkovej test? Nebo uplně jiné testy?
Přepady by se měly měřit správně jak a jaké hodnoty bych měl naměřit?
Je to někde popsáno? Hledal jsem, ale nic kloudného jsem nenašel.

Připomínám, že auto jinak jede normálně a teď jsem třeba tento problém pár dní nezaznamenal.

Díky za pomoc.
SDVK
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 lis 2015, 10:02

Příspěvek od SDVK »

Ahoj, cca tyden jsem problem nepozoroval, dnes rano jsem opet nenastartoval :( O vikendu jsem to mel pichnute na Supervag a taky nic podezreleho, dva vstriky sice malinko kulhaj, ale jsou v norme (dle slov medhanika, +- 0.4 tusim...)
Mohl by mi nekdo prosim specifikovat nebo dat odkaz na to, jak provest doporucene ukony?
Diky moc!
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

tak prepadovej test je jasnej, ale ja bych je rovnou vytahl a poslal nekam do diesel servisu
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

To čerpadlo ti běželo, když nechytal? Je třeba tam tu diagnostiku píchnout, když to zrovna nejde. Pustit si ho pak nuceně, kouknout jestli máš otáčky ze snímačů, tlak na railu a tak....
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

valekf píše:tak prepadovej test je jasnej, ale ja bych je rovnou vytahl a poslal nekam do diesel servisu
Jo, kde ti automaticky řeknou že jsou všechny špatný (noteeth)
Jednou jsem vzal vstřik který v dotyčné opravně už byl dva dny předtím na repasu,trochu ho zašpinil a dal jim ho znovu, že mám podezření že je špatnej.....druhej den telefon jooooo,to teče jak prase, to je na repas... (rofl) tak jsem mu řekl co je to za vstřik,chvíli tam bylo ticho,no,a od tý doby si už dá pozor... ;)
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

Romane, ten kluk jak jsem ti na nej daval kontakt skrz tu 2.2, tak dela ve firme co se zabyva diesel servisem, jsou fakt dobry.
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3874
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

A co jednotka rizeni podavaciho cerpadla? Tohle uz ji stopro ma a dela problemy
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
SDVK
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 lis 2015, 10:02

Příspěvek od SDVK »

Dal jsem si na čas, abych sem nepsal předčasné závěry, ale teď už snad mohu s jistotou napsat, že problém byl v baterce... Základní banální věc.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“