Škoda Yeti vůle v unašečích

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Škoda Yeti vůle v unašečích

Příspěvek od TomášTDI »

Skoda yeti 1.2tsi 77kw prevodovka 6q najeto 115tis zacli tect gufera pod unasecema poloos, myslel jsem sinze vymenim a klid, jenomze po sundani poloos nemile prekvapeni vule jak radialni tak i axialni aproto se ptam zkusenejsich co s tim? Doma to tezko opravim, co takova oprava muze stat anebo sehnat radeji druhou prevodovku? Prikladam video http://leteckaposta.cz/721819545
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Video mi nejde stáhnout, ale jak to popisuješ, tak ko ložisko/a na diferáku, ona se udělá vůle a pak se melou unašeče, není slyšet hučení za jízdy, případně takové hliníkové pilinky v oleji?
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Praveze huceni nic ani piliny,to nechapu ale vule dost jako zkusim jeste jesnou http://leteckaposta.cz/706301475
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

poslední dobou je ta leteckaposta na houby, nejde z ní stáhnout nic, takže asi jedině uložto, jinak jak se tu už psalo, tu vůli můžou způsobit volný ložiska na diferáku
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Cim to ale ze tak brzo se udela vule? A co takova oprava muze stat? https://uloz.to/file/GjGJ5TRqTxnz/vid-2 ... 172017-mp4
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, to je otázka, páč to stojí všechno za hovno ta kvalita
hele, upozornit majitele že se ti to nelíbí,ale pokud to nebučí a olej je čistej,dal bych nový gufera a odjezd
Cena opravy samozřejmě záleží kdo to bude dělat že (noteeth)
Ložisko stoji prd to je to poslední
096323981P kuželíkové ložisko diferenciálu 41x68x17,5 ORIGINÁL 967 Kč bez DPH
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Jo uz jsem se dival a presne tak jsem to udelal vymenil gufera ale ta vole je hodne dnes majitel jede se optat do skodovky tak jsem zvedavej na cenu ale spis me zajima jestli tyhle akce delate doma nebo nejak vozite na opravu? Doma bez pripravku to jde asi tezko ze? Origo bylo myslim 1100s dph nebo INA za 550,-
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

My to párkrát dělali,naposled starej boxer snad na 3x, ve finále díly za 27000 kdyby se rovnou dala jiná převodovka tak to stálo půlu a bez kupy práce a nervů
Řeším to většinou sehnáním převodovky s malým nájezdem nebo repasem z Německa, dovezou to až dom,namonujem,cajk, kdyžtak dej kód převodovky nebo VIN mrknu se co by to vyšlo
Ve škodovce a´t se klidně zeptá ale tam si myslím že se s tím nikdo srát nebude,řeknou mu od pasu jinou novou převodovku za 120tis. chceš/nechceš si myslím...
Ještě můžeš cinknout Sixtovi co by to tam stálo no, ale to bude podle mě taky raketa
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Rekli mu komplet loziska ze udelaji a 12-15tisObrázek
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tyhle ložiska oni mění, když jsem je kupoval tak je měli i skladem.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

výměna je naprosto jednoduchá, tyto převodovky se rozdělávají ze strany spojky, takže seš hned na diferáku, dáš nový lágry a vymezíš vůli a tradá
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Huml píše:výměna je naprosto jednoduchá, tyto převodovky se rozdělávají ze strany spojky, takže seš hned na diferáku, dáš nový lágry a vymezíš vůli a tradá
kolik by tonu vas v Brne vyslo tahle oprava komplet?
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to už je asi bezpředmětný bo tady končím ;), ale myslím tak okolo 10t
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“