GO motoru ASZ

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No pěkné ... Hele, neřeš teď nic jinýho než tu kompresi, VA/VB turbo ani soft ji nevylepší.

Podle mě tahle sada na fotce je uplně OK, jestli tedy naměříš 19-20bar a to na všech, studený/teplý motor, s vyndanýma ostatníma žhavkama, to je pěkně na ... Přesto se pokus to ověřit druhým měřákem.
Překvapuje mě, že olej to nebaští, olej to neředí, že by tedy spodek měl být OK. Jen tak pro info, když jsi měl hlavu dole, přesahy v HU jsi nezkoukl?
Ale co se tedy přehlíží na vršku to budeš muset najít, zas toho tolik není. Jestli se fakt nepovedla vačka, nebo ten kompletní repas hlavy.

Druhej topic, kde to řešils je tady
https://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=172086
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Samozřejmě druhý měření asi nechám někde udělat a nebo až otevřou krámy, tak v JSC koupím nový budík a zkusím ho vyměnit, nebo si udělám měřák jen na tento motor a bude, jako jsem si udělal na měření tlaku oleje.

Ale napadla mě ještě jedna věc, kde jsem mohl při skládání udělat chybu a tou je rozvodový kolo na vačce.
Mám tu doma náhradní a koukám na něj a zjistil jsem že není až takový problém to rozvodový kolo otočit vůči hnacímu co je naražený na vačce.
Vzhledem k tomu, že výstupky co určují polohu vačky jsou na hnacím kole, ale ozubení na řemen je na hnaném kole, tak se ptám zda by v případě že hnané kolo otočím, mohl motor normálně běžet, ale úhel nastavení by byl natolik jiný, že je vysoká spotřeba na volnoběh a zároveň i při normální jízdě.
Případně zda nemáte obrázek jak májí být tyto kola ve správné poloze.
Díky.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Neřeš a nekombinuj, kdybys složil blbě impulsní kolo na vačce, nestartovalo by to na otočení klíčku a rovnou to zapisovalo chybu.

Teď musíš řešit jen tu kompresi, nic jinýho ;) Starterem točíš dokud stoupá tlak, nepočítej otočky motoru :D
morningstar1989
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 14 srp 2020, 09:33
Bydliště: Mala Ida

Příspěvek od morningstar1989 »

Ja myslim ze bude kompresia dobra a vacka bude nejaky padelek
neviem cuvat s vozikom
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Pokud krabici otevřel sám, tak (01)04052938000016(21)7DVB9X290ZXZM3 je pravý díl od KolbenSchmidt ;)
https://brandprotection.ms-motorservice ... ine-check/

https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3

Já tipuji, že jen blbě měří, pokud ne, je to repasem hlavy, že by tam měl nějaké nízké písty bez změny na ojkách podle kresby na válcích to nevypadá.
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Ano ano, točím motorem dokud stoupá tlak a i pak ho ještě chvíli nechám.
Skače to cca po 5 ti barech s každým otočením, ale jakmile to vyskočí na 15 barů, tak výš už to leze jen po zvolna až se to vyškrábe k těm 20ti barům.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

mám stejný měřák, jen černá krabice a když jsem ho zkusil na kompresoru 10baru ,tak kecal o 3bary, tak jde o to zda při vyšším tlaku nelže víc a to když jsem ho koupil, tak jsem ho musel přetěsnit ve spojích, maj to jen slepené a moc to nedrží
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Budu ho tedy muset vzít do práce a otestovat na kompresoru.
Bohužel vše si dělám na autě sám, takže i tady při měření sedím za volantem, takže zda měřák syčí nebo ne bohužel neslyším přes hluk startéru a syčení motoru.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

mám stejnou sadu a budík lže jak Prymula. Já jezdil s jedničkou octou s rotačkou na kolech 15,pak 16 a 17. A spotřeba stejná. Pořád svítilo 5.3 a tak nějak to i bylo. Viděl bych problém v hlavě. Asi vačka. A těsnění jsi dal správně silný?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

To je právě možná další problém, těsnění jsem dal podle toho jaké tam bylo.
Bylo tam třídírové tak jsem koupil třídírové, k opravené hlavě jsem žádné info nedostal a protože do garáže jezdím o víkendech kdy je vše zavřené a v okolí není jediný obchod s ND, tak jsem prostě koupil tohle a doufal.
Navíc hlava tam šla jiná než tam byla.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Hlava nemá na tloušťku těsnění vliv. Základ bude asi znovu a něčím ověřeným změřit tlaky. Pak už asi jen nechat zkontrolovat vstřiky a případně ta vačka.Nic jiného mne nenapadá. Ale řešil jsem něco podobného před časem na jednom bxe a vačka byla nějaký fake páč už po asi 5000km byla chycená. A hlavně po výměně za pěknou origo byl rázem problém vyřešený.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8915
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Těsnění se dává snad ale podle spodku. Takže pokud tam nebylo nevhodný předtím nemělo by být potom i na jinou hlavu.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 728
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Co ja jsem udělal motorů kde bylo namontováno tří dírové těsněni a po GO hlavy montoval jednodírku. Vždy si měřim přesahy pistů a ten motor se po opravě chová uplně jinak.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

ono to nemusí být jen těsněním, taky zaleží jak mu tu hlavu udělal, zkus tu druhou hlavu až ji budeš mít zalejt kanály benzínem
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Tlaky tedy nějak ještě pořeším.
Vačku - uvidím zda Huml něco najde a kolik za ní bude chtít.
Co se hlavy týká tak věřím že je OK, ale vždy se může něco stát, ale v Engitecu už mi dělali několik motorů a nikdy nebyl problém.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“