GO motoru ASZ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ještě bych to pořádně změřil, tohle je divný, pokud by to bylo vyjetý tak to bude žrát olej a blbě startovat. Při tvé péči a servisu ten spodek musí vydržet milion
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Chlapi to auto chytá na otočení klíčku studený i teplý, jen jednou za čas se motor tak 2-3x otočí a pak chytí, ale i tak chytá dobře.
Olej skoro nežere a když tak jsem dolil tak deci až dvě.
Ale od výměny turba a hlavy olej nedolívám.
Co je taky divný, tak motor nemá nejmenší problém rozjet auto na 220 km/h a když je rozumná rovinka tak i 230 dle tachometru na 17" 225/45.
Fakticky jediný problém který s motorem mám, je jeho spotřeba.
Pokud by problém byl v měřáku, tak potom jediný co zbývá je, že je celý problém ve vačce Kolbenschmidt.
Pravda je že když jsem dělal nedávno nový rozvody, tak při nastavení rozvodů na přípravky mi VAG ukazoval sinchronizaci vačky -1,1 po nastavení na -0,5 - 0,0 jsem to nechal být a spotřeba na volnoběh se nyní pohybuje mezi 0,7 - 0,8 dle palubáku, ale spotřebu za jízdy mám stále stejně vysokou.
Klidně bych zkusil další měřák, ale tohle už je druhá sada kterou jsem koupil, protože ta první jaksi postrádala koncovku se závitem M10x1 i když tam byla psaná.
Olej skoro nežere a když tak jsem dolil tak deci až dvě.
Ale od výměny turba a hlavy olej nedolívám.
Co je taky divný, tak motor nemá nejmenší problém rozjet auto na 220 km/h a když je rozumná rovinka tak i 230 dle tachometru na 17" 225/45.
Fakticky jediný problém který s motorem mám, je jeho spotřeba.
Pokud by problém byl v měřáku, tak potom jediný co zbývá je, že je celý problém ve vačce Kolbenschmidt.
Pravda je že když jsem dělal nedávno nový rozvody, tak při nastavení rozvodů na přípravky mi VAG ukazoval sinchronizaci vačky -1,1 po nastavení na -0,5 - 0,0 jsem to nechal být a spotřeba na volnoběh se nyní pohybuje mezi 0,7 - 0,8 dle palubáku, ale spotřebu za jízdy mám stále stejně vysokou.
Klidně bych zkusil další měřák, ale tohle už je druhá sada kterou jsem koupil, protože ta první jaksi postrádala koncovku se závitem M10x1 i když tam byla psaná.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
To máš spotrebu podľa tankovania ? lebo to je na golf hodne, to aj na tourane mame podla tankovania tak 6.0, a to je ovela tazsie auto a chodi väčšinou plne, lebo keď chceš mať 8,5 kup si potom ine auto na 8,5 sa dostanem aj s VR6
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
no já si myslím, že 20 to mít nemůže, jestli se to chová jak popisuješ, KS vačky montujem běžně a problém s nima není, aspoň co se týče výkonu, spotřebu nevím, to nemám možnoost odsledovat, ale nikdo nepřijel, že by se mu zvedla spotřeba, každopádně nějakou originální použitelnou vačku bych jistě našel, aby se to dalo vyzkoušet jestli je to tím
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 14 srp 2020, 09:33
- Bydliště: Mala Ida
Ano podle tankování, na plnou najedu kolem 610-630 km a už píská palubák abych natankoval.
Dřív se ozval až někdy kolem 720 km a víc.
Jak už jsem kdysi tady psal, spotřeba se zvedla v momentě kdy jsem dal jinou opravenou hlavu, nový turbo VB, vačku Koolbenschmidt, nový výfuk s katem a 17" kola.
Takže nejsem schopen říci co z toho tu spotřebu tolik ovlivnilo. Fakt je že se zvedla i spotřeba na volnoběh dle palubáku který ukazoval při rozvodech na přípravky 0,9 - 1,0 , při nastavení na VAG šla na 0,7-0,8 ale stále mám dlouhodobou spotřebu 8,5.
Bohužel tuto spotřebu mám i se zimními pneu 205/55 R16 a co je ještě horší, tak je fuk jestli jedu jako dobytek s plynem na podlaze a nebo jedu s davem v kolonách, rozdíl ve spotřebě je minimální.
Když jedu s hodně velkým sebezapřením a plyn jen lechtám, tak se pohybuji se spotřebou kolem 6,2-6,5 litrů. Se stejným stylem jízdy jsem dřív (před opravou) jezdil kolem 5ti litrů. Dokonce se mi dařilo dostat se i pod 5 když nebyl velký provoz.
Už jsem zvažoval i že nechám ten měřák otestovat v Brně v JSC, ale než jsem se k tomu dokopal, tak cesta k nim je totálně rozkopaná a navíc jsou nyní zavření, nejspíš.
Co se vačky týká, tak byla v krabici s tímto označením.
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
O nějakou dobrou vačku bych zájem určitě měl, takže kdyby jsi měl nějakou na prodej za rozumnou cenu, tak se určitě domluvíme.
Dřív se ozval až někdy kolem 720 km a víc.
Jak už jsem kdysi tady psal, spotřeba se zvedla v momentě kdy jsem dal jinou opravenou hlavu, nový turbo VB, vačku Koolbenschmidt, nový výfuk s katem a 17" kola.
Takže nejsem schopen říci co z toho tu spotřebu tolik ovlivnilo. Fakt je že se zvedla i spotřeba na volnoběh dle palubáku který ukazoval při rozvodech na přípravky 0,9 - 1,0 , při nastavení na VAG šla na 0,7-0,8 ale stále mám dlouhodobou spotřebu 8,5.
Bohužel tuto spotřebu mám i se zimními pneu 205/55 R16 a co je ještě horší, tak je fuk jestli jedu jako dobytek s plynem na podlaze a nebo jedu s davem v kolonách, rozdíl ve spotřebě je minimální.
Když jedu s hodně velkým sebezapřením a plyn jen lechtám, tak se pohybuji se spotřebou kolem 6,2-6,5 litrů. Se stejným stylem jízdy jsem dřív (před opravou) jezdil kolem 5ti litrů. Dokonce se mi dařilo dostat se i pod 5 když nebyl velký provoz.
Už jsem zvažoval i že nechám ten měřák otestovat v Brně v JSC, ale než jsem se k tomu dokopal, tak cesta k nim je totálně rozkopaná a navíc jsou nyní zavření, nejspíš.
Co se vačky týká, tak byla v krabici s tímto označením.
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
O nějakou dobrou vačku bych zájem určitě měl, takže kdyby jsi měl nějakou na prodej za rozumnou cenu, tak se určitě domluvíme.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Změření blbý komprese a co se kolem toho napovídá ...
Máš vytočený všechny žhavky? Jinej budík si jinde půčit nemůžeš? Nebo to poskládat z tý první sady, když máš druhou s koncovkami? Hlavu jsi měl přeci dole, stěny válců sis neprohlídl?
Při 20bar by to blbě startovalo a olej by to jistě taky páplo, kdyby to bylo v pístech. A ta vačka, nevěřím, že by pravý KS byl špatný díl, pokud jsi nezaměnil variantu. Její číslo máš, byla to 50 006 304? Podle té fotky krabičky cos postnul je správná, snad ji nikdo neprohodil, kdyby šlo o vrácenku prodejci ... Trhal jsi krabici jako první nebo byla otevřená?
Tady jsem to nenašel
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=174711
Máš vytočený všechny žhavky? Jinej budík si jinde půčit nemůžeš? Nebo to poskládat z tý první sady, když máš druhou s koncovkami? Hlavu jsi měl přeci dole, stěny válců sis neprohlídl?
Při 20bar by to blbě startovalo a olej by to jistě taky páplo, kdyby to bylo v pístech. A ta vačka, nevěřím, že by pravý KS byl špatný díl, pokud jsi nezaměnil variantu. Její číslo máš, byla to 50 006 304? Podle té fotky krabičky cos postnul je správná, snad ji nikdo neprohodil, kdyby šlo o vrácenku prodejci ... Trhal jsi krabici jako první nebo byla otevřená?
Tady jsem to nenašel
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=174711
PD při 20 startuje celkem normálně. Mám tu 2 který mají pod 20 a není znát problém. Jen turbo žere olej nafta přibývá tak se to kompenzuje to co po 10000tkm vypoustim na to by můj zetor 25 jezdil jen to “žere” po startu trochu kouří ale jak je výfuk dolu tak si ani nevsimneš.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Jestli si to pamatuji dobře, tak jsem krabici otevíral jako první, ale ruku do ohně zato nedám, přeci jen je to víc jak rok zpět.
Ze starého turba mi taky slintal olej, při startu auto kouřilo a občas hůř chytalo a proto jsem dával turbo nový a opravenou hlavu. Od té doby je stímhle vším klid.
Ale problém přišel hned potom, a to ta vyšší spotřeba. V podstatě se zvedla takhle moc, hned po složení motoru.
Jediný viditelný problém je vždy nějaký olej v sání, jen netuším zda by pomohlo vyměnit víko ventilů, protože netuším zda v něm u PD je nějaký ventil, nebo odlučovač který by tomuto měl zabránit.
Ray, ano všechny žhavičky jsou venku, vložku místo žhavičky dotahuji stejným momentem jako žhavičky, tedy 15Nm, kontekor od vstřikovačů je odpojený a co se týká přehození budíků, tak se budu muset mrknout zda jsou se stejným závitem, protože každá sada je jiná. Jedna používá ventilky jako u duše v redukcích a ta druhá viz foto je nepoužívá. Ta na fotce je nová sada.
Dokonce už jsem zkoušel i jinou řídící jednotku se softem pro VB turbo abych si byl jistý, že není problém v tom, že mám soft na VA turbo a jezdím s VB a chladiči z ARL a jediný rozdíl je v tom, že s druhým softem auto jelo lépe, ale při prudkém rozjezdu víc kouřilo do 2000 ot/min ale spotřeba stejná. Proto jsem koupil ultrazvukovou čističku s 28kHz a vstřiky vyčistil, ale spotřeba pořád stejná, jen to o něco méně kouří při prudkém přidání plynu do 2000 ot/min, nad touto hranicí auto nekouří.
A co se týká vložek válců, tak ty vypadaly celkem dobře, dokonce nebyl ani na hranách valců skoro žádný karbon a ani rýhy ve válcích nebyly a stopy po honování byly stále viditelné, viz jediný foto co otevřeného motoru mám.
Bohužel měření ovality neproběhlo, protože jsem neměl měřidla a ani mě nenapadlo to dělat, když s motorem jako takovým žádný větší problém nebyl.
Foto motoru lze zvětšit:
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
Pavline díky za nabídku, ale jsem soutružník takže tohle by problém nebyl, jen ten čas, ale to asi znáš.
Ze starého turba mi taky slintal olej, při startu auto kouřilo a občas hůř chytalo a proto jsem dával turbo nový a opravenou hlavu. Od té doby je stímhle vším klid.
Ale problém přišel hned potom, a to ta vyšší spotřeba. V podstatě se zvedla takhle moc, hned po složení motoru.
Jediný viditelný problém je vždy nějaký olej v sání, jen netuším zda by pomohlo vyměnit víko ventilů, protože netuším zda v něm u PD je nějaký ventil, nebo odlučovač který by tomuto měl zabránit.
Ray, ano všechny žhavičky jsou venku, vložku místo žhavičky dotahuji stejným momentem jako žhavičky, tedy 15Nm, kontekor od vstřikovačů je odpojený a co se týká přehození budíků, tak se budu muset mrknout zda jsou se stejným závitem, protože každá sada je jiná. Jedna používá ventilky jako u duše v redukcích a ta druhá viz foto je nepoužívá. Ta na fotce je nová sada.
Dokonce už jsem zkoušel i jinou řídící jednotku se softem pro VB turbo abych si byl jistý, že není problém v tom, že mám soft na VA turbo a jezdím s VB a chladiči z ARL a jediný rozdíl je v tom, že s druhým softem auto jelo lépe, ale při prudkém rozjezdu víc kouřilo do 2000 ot/min ale spotřeba stejná. Proto jsem koupil ultrazvukovou čističku s 28kHz a vstřiky vyčistil, ale spotřeba pořád stejná, jen to o něco méně kouří při prudkém přidání plynu do 2000 ot/min, nad touto hranicí auto nekouří.
A co se týká vložek válců, tak ty vypadaly celkem dobře, dokonce nebyl ani na hranách valců skoro žádný karbon a ani rýhy ve válcích nebyly a stopy po honování byly stále viditelné, viz jediný foto co otevřeného motoru mám.
Bohužel měření ovality neproběhlo, protože jsem neměl měřidla a ani mě nenapadlo to dělat, když s motorem jako takovým žádný větší problém nebyl.
Foto motoru lze zvětšit:
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
Pavline díky za nabídku, ale jsem soutružník takže tohle by problém nebyl, jen ten čas, ale to asi znáš.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi